Imię: Claire
Nazwisko: brak
Rasa: Człowiek
Klasa: Badacz, Poszukiwacz przygód
Wiek: 21 lat
Umiejętności:
Spostrzegawczość; intuicja i postrzeganie rzeczy dziejących się wokół postaci; pisanie i czytanie; zachowanie zimnej krwi w ważnych momentach i nie tylko; posługiwanie się krótkim sztyletem oraz rzucanie nożem, nie zawsze trafia, ale zdarza się; dobra pamięć; podzielność uwagi, chociaż jak znajdzie cel dla siebie to zdarza się, że ta cecha zanika; nie posiada zdolności przywódczych, ale to nie znaczy, że nie wyraża własnego zdania na głos; wychodzi z założenia "umiesz liczyć licz na siebie";
Ekwipunek na wyprawę: (Torba i poza torbą)
- wygodny ubiór w postaci spodni, wygodnej bluzki, a do tego ciepły płaszcz, w torbie zastępczy ubiór;
- sztylet przypięty do pasa spodni, gdzie ma swoje miejsce, w cholewkach butów ukryte dwa krótkie noże do rzucania;
- bukłak z wodą;
- dwie fiolki mikstury wzmacniającej
- maść na oparzenia;
- skórzane rękawice, ukryte w torbie;
Broń:
- sztylet przypięty do pasa,
- dwa krótkie noże do rzucania, w cholewkach obuwia
Atrybuty postaci:
Percepcja: 1
Charyzma: 2
Inteligencja: 3
Zręczność: 1
Szczęście: 0
Imię: Lea
Nazwisko: Ironwolf
Rasa: Człowiek
Klasa: Wojownik, łowczyni nagród.
Wiek: 22 lata
Umiejętności:
Częściowa odporność na ból oraz słabsze trucizny, zyskana w drodze spożycia eliksiru przyrządzonego ze smoczego jaja. Bezwzględność, niehonorowość i upór, czasem ponad miarę. Myślenie zorientowane kognitywnie, na szybkie podejmowanie decyzji - czasem pochopnych. Walka bronią białą zarówno jedno oraz dwuręczną, a także precyzyjne rzucanie nożem. Wprawienie w posługiwaniu się kuszą.
Broń: Stalowy miecz jednoręczny oraz nóż do rzucania, oba przypięte do pasa.
Ekwipunek na wyprawę:
- Zbroja oraz karwasze wykonane z utwardzanej skóry. Zbroja dodatkowo ocieplana futrem przy kołnierzu, pod nią lniana koszula koloru zielonego.
- pusty worek, a w nim:
- pusty gliniany kubek
- bukłak na wodę
- sakwa pełna jedzenia
- świeże mięso
- krzesiwo
- kawałek kredy
Atrybuty postaci:
[S] Siła - 3
[E] Wytrzymałość - 3
[L] Szczęście - 1
Imię: Ashariel
Nazwisko: -
Rasa: Człowiek
Klasa: Barbarzyńca, najemnik
Wiek: 38 lat
Umiejętności (podstawowe):
- Czytanie/pisanie,
- Wspinaczka,
- Pływanie,
- Jazda konno,
Umiejętności (bojowe):
- Walka bronią obuchową,
- Walka krótką bronią kolną,
- Walka improwizowana; tj. walka bez broni, z wykorzystaniem ruchomych elementów otoczenia (świecznik, gliniane naczynia, krzesło etc.)
- Walka wręcz; boks oraz zapasy,
- Znajomość punktów witalnych,
Umiejętności (dodatkowe):
- Spostrzegawczość,
- Skradanie się,
- Uniki,
- Sztuka przetrwania; zestaw umiejętności survivalowych takich jak rozpalenie ogniska, podstawowy zakres jadalnych/trujących roślin/stworzeń, szukanie świeżej wody, umiejętność poruszania się po trudnym terenie; góry, puszcze,
Umiejętności (specjalne):
Zew krwi - po trafieniu, które nie uniemożliwia mu poruszania się, Ashariel wprowadzić się może w trwający 3 tury szał bojowy, w którym znacząco wzrasta jego agresja (amok związany z otrzymaną raną), a co za tym idzie wzrasta częstotliwość, precyzja i brutalność wyprowadzanych przez niego ataków. Wzrasta również chwilowa odporność na ból.
Słabe strony: mimo wzrostu odporności na ból, spada skuteczność wszystkich odruchów defensywnych.
Fałszywy upadek - trwająca jedną turę umiejętność polegająca na symulowaniu zranienia, często w postaci kontrolowanego obalenia się lub przyklęknięcia. Umiejętność mająca na celu uzyskanie czasu do wyprowadzenia niespodziewanej kontry, kiedy przeciwnik uznaje, że Ashariel został zraniony i jest niezdolny do walki lub znacznie z niej wycofany. Można łączyć z innymi umiejętnościami.
Słabe strony: istnieje minimalne ryzyko wypuszczenia z ręki głównej broni,
Młot - trwający jedną turę atak wręcz wymagający użycia kastetu. Jest on niczym innym niż skumulowanym uderzeniem z góry, wykonywanym z doskoku. Uderzenie w przypadku trafienia przełamuje zasłonę lub gardę i ogłusza przeciwnika na 1 turę. W przypadku trafienia precyzyjnego może być śmiertelne. Umiejętność możliwa do wykorzystania także w pełnym uzbrojeniu.
Słabe strony: umiejętność wymaga przygotowania (1 tura), podczas którego spada skuteczność wszystkich krótkodystansowych odruchów defensywnych
Broń: stalowy buzdygan w trójkątnymi piórami (broń ok. 50 cm długości, lewa dłoń (główna)) i szpikulcem ukrytym w uchwycie broni (szpikulec ok. 20 cm długości), okrągły puklerz z kolcem (domyślnie zaczepiony przy pasie) oraz klasyczny czteropalczasty kastet (prawa dłoń)
Ekwipunek na wyprawę:
- pikowana przeszywanica sięgająca połowy ud z troczonymi do niej elementami ochronnymi w postaci skórzanych karwaszy, stalowych naramienników oraz stalowego obojczyka,
- nogawki z kolczugi mocowane do pasa (ochrona krocza i nóg od kolan w górę)
- pusty worek, a w nim:
- mocna lina,
- krzesiwo,
- suszone mięso,
- bukłak z winem,
Atrybuty postaci:
[S] 2
[P] 2
[E] 1
[I] 1
[A] 1