Folwark by Bimbromir Aquila - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Amorion (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=26) +--- Dział: Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=28) +--- Wątek: Folwark by Bimbromir Aquila (/showthread.php?tid=1836) |
Folwark by Bimbromir Aquila - Mirimon - 12-12-2018 Witam wszystkich serdecznie, odświeżam propozycję Bimbromira Aquila z 2011-02-05 dotyczącą powstania nowego obiektu - Folwarku. Z racji tego, że nie jest to mój pomysł. Treść postu została ujęta w cudzysłów. "Gracz rozpoczyna grę z niewielką posiadłością ziemską o powierzchni 1 akra, na której wybudowany jest magazyn. Do magazynu można dodawać i zabierać dowolne ilości surowców. Po każdym głównym resecie Folwark generuje dochód. Podstawą naliczania dochodu jest ilość akrów. Każdy akr generuje 5000 sztuk złota co reset, wartość ta może być modyfikowana ulepszeniami folwarku. Po każdym głównym resecie Folwark generuje 10 Punktów Inwestycyjnych. Gracz może zakupić teoretycznie dowolną ilość akrów. Koszt zakupu wynosi 2 Punkty Inwestycyjne oraz 20000 sztuk złota. Amoriońskie Prawo Lenne zabrania inwestowania Folwarku ze środków własnych gracza. Można wypłacić dowolną sumę, lecz nie można nic wpłacać. Linki: Folwark: Ulepszenia Magazyn Skarbiec Ulepszenia: tutaj można zakupować poszczególne upgready i „budynki”. Dodatkowo opcja zakupu kolejnych akrów. Magazyn: przechowuje dowolną ilość surowców. Dostępne opcje: dodaj /zabierz Skarbiec: tutaj można pobierać złoto. Tylko pobierać, to ważne ze strategicznego punktu widzenia, ponieważ folwark bazuje na założeniu o premiowaniu długofalowej inwestycji. Upgready i budynki: Żarna koszt: 3000 adamantium efekt: dodatkowe 2 Punkty Inwestycyjne na reset Stajnia koszt: 8000 sosna efekt: dodatkowe 3 Punkty Inwestycyjne na reset Kierat: koszt: 10000 adamantium 3000 wiąz efekt: dodatkowe 4 Punkty Inwestycyjne na reset Młockarnia koszt: miedź 30000, cis 15000 efekt: dodatkowe 6 Punktów Inwestycyjnych Irygacja: koszt: 10000 leszczyna efekt: 10% dodatkowego zysku Trójpolówka koszt: węgiel: 80000, sosna 7000 efekt: 15% dodatkowego zysku. Kumulatywne z Irygacją Płodozmian koszt: węgiel 250000, sosna 15000 efekt: 25% dodatkowego zysku. Kumulatywne z irygacją i trójpolówką Melioracja koszt: 200000 leszczyna, węgiel 400000 efekt: 50% dodatkowego zysku. Kumulatywne z irygacją, trójpolówka i płodozmianem Nie mam modelu matematycznego obliczającego wszelkie warianty, policzyłem sobie kilka prawdopodobnych i o ile era nie potrwa rok, to powinno mieć to sens. Jednak jakiś matematyk mógłby stworzyć model, w którym dałoby się policzyć maksymalny zysk w miesiącach 1-9 ery." RE: Folwark by Bimbromir Aquila - Olmer - 13-12-2018 Nie lepiej podpiąć to pod strażnicę, którą zmodyfikowałoby się na Lenno właśnie w której skład wchodziłby Zamek, Wsie, Strażnice itp. RE: Folwark by Bimbromir Aquila - Mati - 17-12-2018 Przy obecnej hiperinflacji, gdzie po paru dniach stoją klany, uważam, że kolejne miejsce do produkcji złota nie jest dobrym rozwiązaniem. Przychyliłbym się za to, do rozbudowy systemu strażnic. |