[Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Sesje RPG (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=36) +--- Dział: Karty postaci (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=37) +--- Wątek: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci (/showthread.php?tid=1877) |
[Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Voreno - 08-03-2019 Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Rasa: Wiek: Wygląd: Mocne strony (umiejętności): Słabe strony (wady): Przedmioty (w tym uzbrojenie): Opcjonalnie: Magia: RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Fallst - 10-03-2019 Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Tom Młynarczyk Rasa: Człowiek Wiek: 22 Wygląd: Średnia waga ciała, średni wzrost, w ogóle cały jest taki średni. Zazwyczaj ubrany w płócienne portki i lnianą koszulę. Do tego nosi tunikę obcisłą, długie do kolan poły, opończę tak szarą, że wszystkie kolory przy niej bledną. Mocne strony (umiejętności): Siła, spryt, szczęście. Słabe strony (wady): Walka, widok wnętrzności, wiara w wartości. Przedmioty (w tym uzbrojenie): Łuk, kołczan, strzały. Myśliwski nóż przy pasie. Skórzany kirys. Krzesiwo owinięte w skrawek sukienki Kasi z Młyna. Opcjonalnie: Magia: Wywołany modlitwą, okazjonalny przebłysk boskiej mocy. RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Valerie - 10-03-2019 Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Lathree Manoire Rasa: człowiek Wiek: 26 lat Wygląd: Średniego wzrostu, dość szczupła dziewczyna o uważnym spojrzeniu. Wygląda na gibką i zwinną, choć może codzienny ubiór - długa suknia - mogą skrzętnie to ukrywać. Ręce ma niezniszczone pracą, choć wprawne oko może dojrzeć na nich zrogowacenia. To pozostałość po nauce strzelania z kuszy i łuku. Na plecach ma sporą, ciągnącą się od boku aż do łopatki bliznę. Mocne strony (umiejętności): towarzyskość ambicja lojalność uczciwość spostrzegawczość pływanie akrobatyka (zwinność) strzelanie z łuku (dostatecznie / dobrze) alchemia (znajomość zastosowania ziół w celach leczniczych) znajomość języków obcych koncentracja empatia zielarstwo / alchemia (podstawy niemagiczne) doskonała pamięć Słabe strony (wady): niewielka odporność na ból maruderstwo brak umiejętności związanych z walką niewielkie umiejętności związane z samoobroną gadatliwość przyzwyczajenie do luksusu Przedmioty (w tym uzbrojenie): ubranie: wygodne spodnie podróżne, koszula, płaszcz z kapturem, skórzane buty, lekka opończa skórzana sakwa przy siodle, a w niej: paski suszonego mięsa, bukłak z wodą, kilka małych, materiałowych woreczków z ziołami, mocna lina, krzesiwo, w połowie zapisany dziennik, piórko i kałamarz z resztką atramentu, kolorowy kamyczek, zakupiona od handlarza mapa Amorion uzbrojenie: łuk, dwa kołczany strzał, niewielki kozik Opcjonalnie: koń maści gniadej o nazwie Szkarada Magia: nie posługuje się magią RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Gimgor - 10-03-2019 Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Gimgor Olagulson Rasa: Krasnolud Wiek: 70-90 ludzkich lat Wygląd: Krępy, dobrze zbudowany wytatuowany wojownik noszący na swym ciele wiele blizn. Na głowie ma czarnego irokeza, a jego broda jest zwinięta w jeden warkocz. Zielone oczy, blada cera,3 złote zęby, parszywy wyraz twarzy, naszyjniki z dziesiątek, różnych kłów Mocne strony (umiejętności): Wytrzymałość Odporność Zapasy wspinaczka Walka wręcz Mistrzostwo (młoty) Urodzony wojownik Szał bojowy Słabe strony (wady): Temperament Niecierpliwość Krnąbrność upartość rozrzutność Mocno zachwiany kompas moralny Przedmioty (w tym uzbrojenie): Pawęż, 2x jednoręczny młot bojowy, 1x dwuręczny krasnoludzki młot bojowy, 5x młoteczki do rzucania Lina, skórznia+kolczuga+napierśnik, Papiery tożsamości z Gildii ochroniarzy, plecak, pochodnie, porcje żywnościowe, siekierka do drewna, sakwa srebra, 3x mikstury lecznicze Opcjonalnie: Gdy Gimgor uzna Swojego przeciwnika za godnego, wpada w ,,szał bojowy" , i atakuje z większą agresją aż do śmierci przeciwnika/jego. Magia: TFU! RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Malum - 10-03-2019 Imię: Quithis Pseudonim: Szkarłatna Lisica Rasa: Człowiek Profesja: oficjalnie: Prawa ręka właściciela burdelu "Latarnia" nieoficjalnie: Łotrzyk (czyt. złodziej, oszust, hazardzista, itp.) Wygląd: Znakiem rozpoznawczym Quit są jej długie, prawie białe blond włosy, które najczęściej nosi związane w koński ogon, oczy w kolorze lazurowym i niewinny uśmiech. Mierzy nie więcej niźli 165 cm wraz z obcasami, za to posiada ponętne krągłości z których to atutów chętnie korzysta, by zanęcić i złupić. Mocne strony: - Pewność siebie, - Mocna głowa, - Kieszonkostwo, - Otwieranie zamków, - Uwodzenie, - Skradanie się, - Wyczucie (wykorzystuje swój spryt, by przewidzieć ruchy przeciwnika; niemal każde zwierzę, bestia i człowiek ma pewien schemat działania. Lisica jest na tyle sprytna, by ten schemat szybko odkryć i wykorzystać przeciwko przeciwnikowi w skutecznym kontrataku), - Walka wręcz, - Walka bronią miotaną (noże, czakram, nóż na łańcuchu). Słabe strony: - Zatargi z prawem (postać znana władzom, choć póki co nieuchwytna), - Narcyzm, - Upartość. Przedmioty i uzbrojenie: - skórzany pancerz w formie gorsetu szyty z dwóch warstw skóry wraz z naramiennikami i ochroną szyi (jak na avatarze). Wzmacniane skórzane spodnie wiązane na bokach rzemieniami. Karwasze po łokcie i wygodne buty z wysoką cholewą. Płaszcz podróżny z obszernym kapturem. - zestaw różnej wielkości pięciu noży do walki, - nóż o długim na 25 cm lekko zakrzywionym ostrzu zamocowanym rękojeścią do 2,5 metrowego łańcucha o oczkach grubości palca,
- czakram (dzieli się na dwa ostrza), - zestaw pięciu wytrychów na jednym kole, - sakwa z monetami, - pusta sakwa na fanty, - trzy fiolki w specjalnych szlufkach przy pasie, mikstura usypiająca, afrodyzjak i trucizna. Sakwa podróżna przewieszana przez ramię, a w niej: - mała oliwna latarnia z wyjmowanym zwierciadłem na tylnej ściance, - mocna lina (20 metrów) z kotwiczką, - hubka i krzesiwo (w sakiewce), - kilka placków chlebowych, kawałek żółtego sera i suszone mięso oraz bukłak z wodą,
- miedziana niewielka miska i kubek,
- 5 sztuk kart pergaminu plus węgielek i kreda do rysowania, - dwie zmiany bielizny i ubrań - koszule i spodnie.
Magia:Magia iluzji (poziom początkujący). Potrafi diametralnie zmienić swój wygląd na krótki czas (5 minut jeśli iluzja jest statyczna, przy dynamicznej mniej) lub wtopić się w cień. Quithis umie wcielić się w kogoś kogo widziała ale jej ograniczeniem są wymiary. Jako niezbyt wysoka dziewczyna nie skopiuje wyglądu dwumetrowego barbarzyńcy. Jej czar działa tylko na nią i nie jest doskonały w swej szczegółowości. RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Naesa - 11-03-2019 Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Nestylesia de Prie, pseudonim Nest Rasa: Elf Wiek: 180 lat Wygląd: Mierzy 150 cm wzrostu. Mocne strony (umiejętności): - Poważny wyraz twarzy niezależnie od sytuacji; - Dobry słuch; - Dobre widzenie nocą; - Cichy chód; - Do wszystkiego podchodzi na chłodno; - Uosobienie sprzeczności; - spowodowane przeżyciami: od kurtyzany po kapłankę. - Gadatliwa; ale do duszy towarzystwa jej daleko, to przez swoje powołanie, raczej często słychać jak pod nosem coś szepta; - Czytanie i pisanie; - Pokonywanie długich dystansów; długie przebywanie na stojąco jej nie straszne; Słabe strony (wady): - walka wręcz to jej najsłabsza strona; - nie posiada żadnej broni; - suknie - uwielbia je; tak samo płaszcze w kolorze białym; - podejmowanie decyzji zależy u niej od bogów, więc w ważnych sprawach idzie na stronę by skontaktować się z bogami; - nie lubi za bardzo dźwigać, bo jej dłonie jak i postura nie są do tego stworzone; - Przedmioty (w tym uzbrojenie): Ubiór: Suknia, która na wyprawy mogłaby się wydawać poronionym pomysłem, jednak jej "wewnętrzne ja" nie pozwala jej na inny ubiór. Płaszcz w kolorze białym często odsłaniający tylko zaróżowione usta. Na dłoniach nosi skórzane rękawiczki, bo za bardzo szanuje swoje dłonie. Torba: - 5 fiolek trucizny wykonana ręką bogów oraz odtrutka do nich; - bukłak z wodą, - jedzenie w postaci suszonego mięsa i kilka liści ziela - miska i kilka pustych fiolek - przeznaczona do modłów - dwie księgi; jedna z modłami, druga z rytuałami; - kilka zwojów papieru oraz węgiel do pisania; - dwie suknie na zmianę; Koń maści kary, który jest jej przeciwieństwem i potrafi kopnąć, a nawet ugryźć, gdy obca ręka go dotyka. U jego boku zawieszona jest z jednej strony torba, którą nosi, a z drugiej dodatkowy bukłak z wodą z sakwą, a w niej znajduje się podręczny nóż do "posiłków" oraz dodatkowa misa. Opcjonalnie: Magia: Nekromancja, ale używa jej tylko w momencie rozmów z bogami, jakby w ten sposób płacąc za swoją rozmowę. Odkąd została kapłanem stara się z tym kryć ze względu na powiązania nekromancji z kapłaństwem i nie dając władzy dowodów do wylądowania w lochach. Można śmiało rzec, że kapłaństwo ratuje jej tyłek w przypadku używania magii. Zanim jednak użyje jej by pomóc to może się stać tak, że poświęci wszystkich zanim zdecyduje się na jej użycie. RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Kaila - 12-03-2019 Miano postaci : Agrau von huliet (przedstawia się imieniem bez nazwiska ) Rasa: człek Wiek: młodzian Wygląd: przystojny i zadbany z krótkimi brązowymi włosami i niebieskimi oczami dość wysoki i szczupły (umiejętności): w sumie jest dość bezużyteczny jeżeli chodzi o… wszystko ale zna się na kontaktach z ludźmi (szczególnie płci przeciwnej) (wady): niezdarny, kobieciarz, nie umie trzymać języka za zębami Przedmioty : złoto, dukaty itp., szlachecka szabelka, drogie ubrania i dziwna maska która po założeniu pozwala mu przybrać formę młodej dziewczyny. Opis: młody szlachcic który szuka przygód z czystej próżności, nie wiadomo skąd wziął maskę której tak chętnie używa p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 115%; } RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Ashariel - 13-03-2019 Miano postaci: Ashariel zwany również Sznurem Rasa: Człowiek Wiek: 38 Wygląd: liczy nieco ponad sześć stóp wzrostu, a ważny niepełny kwintal. Nie można o nim powiedzieć aby zaliczał się do szczególnie barczystych, ale długie lata w najemniczym fachu zapewniły solidną posturę, która wyróżnia go na tle mieszczan czy szlachetnie urodzonych, który nienawykli do pracy fizycznej. Wiecznie przydługie włosy nosi związane ciasno na potylicy. Zarost pełny, a jego stan wizualny uzależniony jest od częstotliwości pijackich libacji. Z prawej strony twarzy, poniżej potylicy ma jedyną widoczną bliznę, ale nie rzuca się ona szczególnie w oczy dzięki wprawionemu szyciu po jej powstaniu. Komplet palców i zębów, co jest rzadkością u najemników. Wygląd dopełniają ciemnobrązowe oczy. Mocne strony (umiejętności): - Walka bronią obuchową, - Walka krótką bronią kolną, - Walka improwizowana; tj. walka bez broni, z wykorzystaniem ruchomych elementów otoczenia (świecznik, gliniane naczynia, krzesło etc.) - Walka wręcz; boks oraz zapasy, - Znajomość punktów witalnych, - Spostrzegawczość, - Skradanie się, - Uniki, - Sztuka przetrwania; zestaw umiejętności survivalowych takich jak rozpalenie ogniska, podstawowy zakres jadalnych/trujących roślin/stworzeń, szukanie świeżej wody, umiejętność poruszania się po trudnym terenie; góry, puszcze, Słabe strony (wady): - Słabość do dużych biustów, - Alkoholizm, - Jazda konna; nie jest to może wada, ale Ash zwyczajnie nie jest ekspertem. Nie lubi i unika jazdy konnej, kiedy tylko może, - Walka bronią drzewcową oraz miotaną, - Znajomość języków obcych, Przedmioty (w tym uzbrojenie): - stalowy buzdygan w trójkątnymi piórami (broń ok. 50 cm długości, lewa dłoń (główna) i szpikulcem ukrytym w uchwycie broni (szpikulec ok. 20 cm długości), - okrągły puklerz z kolcem (domyślnie zaczepiony przy pasie), - czteropalczasty kastet (domyślnie prawa dłoń) - pikowana przeszywanica sięgająca połowy ud z troczonymi do niej elementami ochronnymi w postaci skórzanych karwaszy (wzmocnionych od zewnątrz stalowymi żebrami), stalowych naramienników oraz stalowego obojczyka. Pod spodem czarna, lniana koszula, - nogawki z kolczugi mocowane do pasa (ochrona krocza i nóg od kolan w górę), pod nimi płócienne nogawice podszywane na kolanach skórą, - wysokie buty, z grubej skóry. Dokoła czubów oraz na piętach przynitowane blaszane okucia, - torba na dwóch szelkach, a w niej: - mocna lina (2,5 metra) - krzesiwo, - suszona wołowina, - chleb, - bukłak z winem, - sakiewka z monetami, - 5 płóciennych pasków o szerokości 4 cm, mogące służyć za bandaże, OPCJONALNIE: W sytuacji wymagającej dalszego przemieszczenia się, korzysta z wynajętego w miejskiej stajni konia. Jest on dopasowany do jego stylu jazdy, więc wybiera konia nieco wolniejszego, masywnego; o szerokim grzbiecie, z którego trudniej spaść. Przy okazji takiego, który zachowuje się mniej gwałtowanie, a jego manewry są mniej zaskakujące. |