Amorion - Forum Gry
[Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Wersja do druku

+- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum)
+-- Dział: Sesje RPG (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=36)
+--- Dział: Karty postaci (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=37)
+--- Wątek: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci (/showthread.php?tid=1877)



[Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Voreno - 08-03-2019

Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim):

Rasa:

Wiek:

Wygląd:

Mocne strony (umiejętności):

Słabe strony (wady):

Przedmioty (w tym uzbrojenie)

Opcjonalnie: 
Magia:


RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Fallst - 10-03-2019

Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Tom Młynarczyk

Rasa: Człowiek

Wiek: 22

Wygląd: Średnia waga ciała, średni wzrost, w ogóle cały jest taki średni. Zazwyczaj ubrany w płócienne portki i lnianą koszulę. Do tego nosi tunikę obcisłą, długie do kolan poły, opończę tak szarą, że wszystkie kolory przy niej bledną. 

Mocne strony (umiejętności): Siła, spryt, szczęście.

Słabe strony (wady): Walka, widok wnętrzności, wiara w wartości.

Przedmioty (w tym uzbrojenie): Łuk, kołczan, strzały. Myśliwski nóż przy pasie. Skórzany kirys. Krzesiwo owinięte w skrawek sukienki Kasi z Młyna.

Opcjonalnie: 
Magia: Wywołany modlitwą, okazjonalny przebłysk boskiej mocy.


RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Valerie - 10-03-2019

Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Lathree Manoire

Rasa: człowiek

Wiek: 26 lat

Wygląd: Średniego wzrostu, dość szczupła dziewczyna o uważnym spojrzeniu. Wygląda na gibką i zwinną, choć może codzienny ubiór - długa suknia - mogą skrzętnie to ukrywać. Ręce ma niezniszczone pracą, choć wprawne oko może dojrzeć na nich zrogowacenia. To pozostałość po nauce strzelania z kuszy i łuku. Na plecach ma sporą, ciągnącą się od boku aż do łopatki bliznę.

Mocne strony (umiejętności):

towarzyskość
ambicja
lojalność
uczciwość
spostrzegawczość

pływanie
akrobatyka (zwinność)
strzelanie z łuku (dostatecznie / dobrze)
alchemia (znajomość zastosowania ziół w celach leczniczych)
znajomość języków obcych
koncentracja
empatia
zielarstwo / alchemia (podstawy niemagiczne)
doskonała pamięć


Słabe strony (wady):

niewielka odporność na ból
maruderstwo
brak umiejętności związanych z walką
niewielkie umiejętności związane z samoobroną
gadatliwość
przyzwyczajenie do luksusu

Przedmioty (w tym uzbrojenie):

ubranie: wygodne spodnie podróżne, koszula, płaszcz z kapturem, skórzane buty, lekka opończa

skórzana sakwa przy siodle, a w niej: paski suszonego mięsa, bukłak z wodą, kilka małych, materiałowych woreczków z ziołami, mocna lina, krzesiwo, w połowie zapisany dziennik, piórko i kałamarz z resztką atramentu, kolorowy kamyczek, zakupiona od handlarza mapa Amorion

uzbrojenie: łuk, dwa kołczany strzał, niewielki kozik

Opcjonalnie: koń maści gniadej o nazwie Szkarada
Magia: nie posługuje się magią


RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Gimgor - 10-03-2019

Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim): Gimgor Olagulson

Rasa: Krasnolud

Wiek: 70-90 ludzkich lat

Wygląd: Krępy, dobrze zbudowany wytatuowany wojownik noszący na swym ciele wiele blizn. Na głowie ma czarnego irokeza, a jego broda jest zwinięta w jeden warkocz. Zielone oczy, blada cera,3 złote zęby, parszywy wyraz twarzy, naszyjniki z dziesiątek, różnych kłów

Mocne strony (umiejętności): Wytrzymałość
Odporność
Zapasy
wspinaczka
Walka wręcz
Mistrzostwo (młoty)
Urodzony wojownik
Szał bojowy

Słabe strony (wady):
Temperament
Niecierpliwość
Krnąbrność
upartość

rozrzutność
Mocno zachwiany kompas moralny



Przedmioty (w tym uzbrojenie):  Pawęż, 2x jednoręczny młot bojowy, 1x dwuręczny krasnoludzki młot bojowy, 5x młoteczki do rzucania
Lina, skórznia+kolczuga+napierśnik, Papiery tożsamości z Gildii ochroniarzy, plecak, pochodnie, porcje żywnościowe, siekierka do drewna, sakwa srebra, 3x mikstury lecznicze

Opcjonalnie:  Gdy Gimgor uzna Swojego przeciwnika za godnego, wpada w ,,szał bojowy" , i atakuje z większą agresją aż do śmierci przeciwnika/jego. 
Magia: TFU!


RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Malum - 10-03-2019

Imię: Quithis
Pseudonim: Szkarłatna Lisica

Rasa: Człowiek

Profesja: 
oficjalnie: Prawa ręka właściciela burdelu "Latarnia"
nieoficjalnie: Łotrzyk (czyt. złodziej, oszust, hazardzista, itp.)

Wygląd: Znakiem rozpoznawczym Quit są jej długie, prawie białe blond włosy, które najczęściej nosi związane w koński ogon, oczy w kolorze lazurowym i niewinny uśmiech. Mierzy nie więcej niźli 165 cm wraz z obcasami, za to posiada ponętne krągłości z których to atutów chętnie korzysta, by zanęcić i złupić.

[Obrazek: quit.png]

Mocne strony: 
- Pewność siebie,
- Mocna głowa,
- Kieszonkostwo,
- Otwieranie zamków,
- Uwodzenie,
- Skradanie się,
- Wyczucie (wykorzystuje swój spryt, by przewidzieć ruchy przeciwnika; niemal każde zwierzę, bestia i człowiek ma pewien schemat działania. Lisica jest na tyle sprytna, by ten schemat szybko odkryć i wykorzystać przeciwko przeciwnikowi w skutecznym kontrataku),
- Walka wręcz,
- Walka bronią miotaną (noże, czakram, nóż na łańcuchu).

Słabe strony: 
- Zatargi z prawem (postać znana władzom, choć póki co nieuchwytna),
- Narcyzm,
- Upartość.

Przedmioty i uzbrojenie:
- skórzany pancerz w formie gorsetu szyty z dwóch warstw skóry wraz z naramiennikami i ochroną szyi (jak na avatarze). Wzmacniane skórzane spodnie wiązane na bokach rzemieniami. Karwasze po łokcie i wygodne buty z wysoką cholewą.  Płaszcz podróżny z obszernym kapturem.
- zestaw różnej wielkości pięciu noży do walki,
- nóż o długim na 25 cm lekko zakrzywionym ostrzu zamocowanym rękojeścią do 2,5 metrowego łańcucha o oczkach grubości palca,
- czakram (dzieli się na dwa ostrza),
- zestaw pięciu wytrychów na jednym kole,
- sakwa z monetami,
- pusta sakwa na fanty,
- trzy fiolki w specjalnych szlufkach przy pasie, mikstura usypiająca, afrodyzjak i trucizna.
Sakwa podróżna przewieszana przez ramię, a w niej:
- mała oliwna latarnia z wyjmowanym zwierciadłem na tylnej ściance,
- mocna lina (20 metrów) z kotwiczką,
- hubka i krzesiwo (w sakiewce),
- kilka placków chlebowych, kawałek żółtego sera i suszone mięso oraz bukłak z wodą,
- miedziana niewielka miska i kubek,
- 5 sztuk kart pergaminu plus węgielek i kreda do rysowania,
- dwie zmiany bielizny i ubrań - koszule i spodnie.
Magia:
Magia iluzji (poziom początkujący). Potrafi diametralnie zmienić swój wygląd na krótki czas (5 minut jeśli iluzja jest statyczna, przy dynamicznej mniej) lub wtopić się w cień. Quithis umie wcielić się w kogoś kogo widziała ale jej ograniczeniem są wymiary. Jako niezbyt wysoka dziewczyna nie skopiuje wyglądu dwumetrowego barbarzyńcy. Jej czar działa tylko na nią i nie jest doskonały w swej szczegółowości.


RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Naesa - 11-03-2019

Miano postaci (imię, nazwisko albo pseudonim):
Nestylesia de Prie, pseudonim Nest

Rasa:
Elf 

Wiek:
180 lat

Wygląd:
[Obrazek: ffd094106fbcf89632d4ece348aeaf54.jpg]

Mierzy 150 cm wzrostu. 

Mocne strony (umiejętności):
- Poważny wyraz twarzy niezależnie od sytuacji;
- Dobry słuch;
- Dobre widzenie nocą;
- Cichy chód;
- Do wszystkiego podchodzi na chłodno;
- Uosobienie sprzeczności; - spowodowane przeżyciami: od kurtyzany po kapłankę.
- Gadatliwa; ale do duszy towarzystwa jej daleko, to przez swoje powołanie, raczej często słychać jak pod nosem coś szepta;
- Czytanie i pisanie;
- Pokonywanie długich dystansów; długie przebywanie na stojąco jej nie straszne;

Słabe strony (wady):
- walka wręcz to jej najsłabsza strona;
- nie posiada żadnej broni;
- suknie - uwielbia je; tak samo płaszcze w kolorze białym;
- podejmowanie decyzji zależy u niej od bogów, więc w ważnych sprawach idzie na stronę by skontaktować się z bogami;
- nie lubi za bardzo dźwigać, bo jej dłonie jak i postura nie są do tego stworzone;


Przedmioty (w tym uzbrojenie): 
Ubiór: Suknia, która na wyprawy mogłaby się wydawać poronionym pomysłem, jednak jej "wewnętrzne ja" nie pozwala jej na inny ubiór. Płaszcz w kolorze białym często odsłaniający tylko zaróżowione usta. Na dłoniach nosi skórzane rękawiczki, bo za bardzo szanuje swoje dłonie.

Torba:
- 5 fiolek trucizny wykonana ręką bogów oraz odtrutka do nich;
- bukłak z wodą,
- jedzenie w postaci suszonego mięsa i kilka liści ziela
- miska i kilka pustych fiolek - przeznaczona do modłów
- dwie księgi; jedna z modłami, druga z rytuałami;
- kilka zwojów papieru oraz węgiel do pisania;
- dwie suknie na zmianę;


Koń maści kary, który jest jej przeciwieństwem i potrafi kopnąć, a nawet ugryźć, gdy obca ręka go dotyka. U jego boku zawieszona jest z jednej strony torba, którą nosi, a z drugiej dodatkowy bukłak z wodą z sakwą, a w niej znajduje się podręczny nóż do "posiłków" oraz dodatkowa misa.

Opcjonalnie: 
Magia:
Nekromancja, ale używa jej tylko w momencie rozmów z bogami, jakby w ten sposób płacąc za swoją rozmowę. Odkąd została kapłanem stara się z tym kryć ze względu na powiązania nekromancji z kapłaństwem i nie dając władzy dowodów do wylądowania w lochach. Można śmiało rzec, że kapłaństwo ratuje jej tyłek w przypadku używania magii. Zanim jednak użyje jej by pomóc to może się stać tak, że poświęci wszystkich zanim zdecyduje się na jej użycie.


RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Kaila - 12-03-2019

Miano postaci : Agrau von huliet (przedstawia się imieniem bez nazwiska )

Rasa: człek

Wiek: młodzian

Wygląd: przystojny i zadbany z krótkimi brązowymi włosami i niebieskimi oczami dość wysoki i szczupły

(umiejętności): w sumie jest dość bezużyteczny jeżeli chodzi o… wszystko ale zna się na kontaktach z ludźmi (szczególnie płci przeciwnej)

(wady): niezdarny, kobieciarz, nie umie trzymać języka za zębami

Przedmioty : złoto, dukaty itp., szlachecka szabelka, drogie ubrania i dziwna maska która po założeniu pozwala mu przybrać formę młodej dziewczyny.




Opis: młody szlachcic który szuka przygód z czystej próżności, nie wiadomo skąd wziął maskę której tak chętnie używa
p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 115%; }


RE: [Problemy w Eastrock] Karty Postaci - Ashariel - 13-03-2019

Miano postaci: Ashariel zwany również Sznurem

Rasa: Człowiek

Wiek: 38

Wygląd: liczy nieco ponad sześć stóp wzrostu, a ważny niepełny kwintal. Nie można o nim powiedzieć aby zaliczał się do szczególnie barczystych, ale długie lata w najemniczym fachu zapewniły solidną posturę, która wyróżnia go na tle mieszczan czy szlachetnie urodzonych, który nienawykli do pracy fizycznej. Wiecznie przydługie włosy nosi związane ciasno na potylicy. Zarost pełny, a jego stan wizualny uzależniony jest od częstotliwości pijackich libacji. Z prawej strony twarzy, poniżej potylicy ma jedyną widoczną bliznę, ale nie rzuca się ona szczególnie w oczy dzięki wprawionemu szyciu po jej powstaniu. Komplet palców i zębów, co jest rzadkością u najemników. Wygląd dopełniają ciemnobrązowe oczy.

Mocne strony (umiejętności):
- Walka bronią obuchową,
- Walka krótką bronią kolną,
- Walka improwizowana; tj. walka bez broni, z wykorzystaniem ruchomych elementów otoczenia (świecznik, gliniane naczynia, krzesło etc.)
- Walka wręcz; boks oraz zapasy,
- Znajomość punktów witalnych,
- Spostrzegawczość,
- Skradanie się,
- Uniki,
- Sztuka przetrwania; zestaw umiejętności survivalowych takich jak rozpalenie ogniska, podstawowy zakres jadalnych/trujących roślin/stworzeń, szukanie świeżej wody, umiejętność poruszania się po trudnym terenie; góry, puszcze,

Słabe strony (wady):
- Słabość do dużych biustów,
- Alkoholizm,
- Jazda konna; nie jest to może wada, ale Ash zwyczajnie nie jest ekspertem. Nie lubi i unika jazdy konnej, kiedy tylko może,
- Walka bronią drzewcową oraz miotaną,
- Znajomość języków obcych,

Przedmioty (w tym uzbrojenie):
- stalowy buzdygan w trójkątnymi piórami (broń ok. 50 cm długości, lewa dłoń (główna) i szpikulcem ukrytym w uchwycie broni (szpikulec ok. 20 cm długości),
- okrągły puklerz z kolcem (domyślnie zaczepiony przy pasie),
- czteropalczasty kastet (domyślnie prawa dłoń)
- pikowana przeszywanica sięgająca połowy ud z troczonymi do niej elementami ochronnymi w postaci skórzanych karwaszy (wzmocnionych od zewnątrz stalowymi żebrami), stalowych naramienników oraz stalowego obojczyka. Pod spodem czarna, lniana koszula,
- nogawki z kolczugi mocowane do pasa (ochrona krocza i nóg od kolan w górę), pod nimi płócienne nogawice podszywane na kolanach skórą,
- wysokie buty, z grubej skóry. Dokoła czubów oraz na piętach przynitowane blaszane okucia,

- torba na dwóch szelkach, a w niej:
- mocna lina (2,5 metra)
- krzesiwo,
- suszona wołowina,
- chleb,
- bukłak z winem,
- sakiewka z monetami,
- 5 płóciennych pasków o szerokości 4 cm, mogące służyć za bandaże,

OPCJONALNIE:
W sytuacji wymagającej dalszego przemieszczenia się, korzysta z wynajętego w miejskiej stajni konia. Jest on dopasowany do jego stylu jazdy, więc wybiera konia nieco wolniejszego, masywnego; o szerokim grzbiecie, z którego trudniej spaść. Przy okazji takiego, który zachowuje się mniej gwałtowanie, a jego manewry są mniej zaskakujące.