Rasy - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: Rasy (/showthread.php?tid=19) |
Rasy - Renion - 20-01-2018 RASY (aktualizacja 26.08.2019) Człowiek: "Pojętny uczeń": +5% do zdobywanego doświadczenia na arenie Możliwość wyboru profesji(poza magiem) 8 HP co poziom Premia do górnictwa w wysokości szybkość/25 (liczona bez talizmanu) Stolarstwo: 3 Startowe HP: 60 Walka bronią: 2 Strzelectwo: 2 Rzucanie czarów: 2 +2.5 do siły +2.5 do wytrzymałości +2.5 do zręczności +2.5 do szybkości +2.5 do inteligencji +2.5 do siły woli Treningi w Szkole w zależności od wybranej profesji: Specjalizacja Siła: 0.2 energii za 0,05 siły 0.4 energii za 0,05 zręczności 0.3 energii za 0,05 wytrzymałości 0.3 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Specjalizacja Wytrzymałość: 0.3 energii za 0,05 siły 0.3 energii za 0,05 zręczności 0.2 energii za 0,05 wytrzymałości 0.4 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Specjalizacja Zręczność: 0.4 energii za 0,05 siły 0.2 energii za 0,05 zręczności 0.3 energii za 0,05 wytrzymałości 0.3 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Specjalizacja Szybkość: 0.3 energii za 0,05 siły 0.3 energii za 0,05 zręczności 0.4 energii za 0,05 wytrzymałości 0.2 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Elf "Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many "Talent magiczny": +10% do mocy umagicznianych przedmiotów "Talent magiczny": +10% do doświadczenia zdobywanego podczas umagiczniania przedmiotów Premia rzemieślnika do zielarstwa w wysokości inteligencja/45 8 HP co poziom Zręczność: 10 Rzucanie czarów: 5 Strzelectwo: 10 +2 do siły +2 do wytrzymałości +4.0 do zręczności +3 do szybkości +2.5 do inteligencji +2.5 do siły woli Treningi w Szkole 0.4 energii za 0,05 siły 0.2 energii za 0,05 zręczności 0.4 energii za 0,05 wytrzymałości 0.2 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Krasnolud "Gruboskórność": krasnolud, który nie jest rzemieślnikiem zdobywa 15 punktów życia przy awansie na następny poziom Krasnolud-wojownik, korzystając z broni do walki wręcz, otrzymuje dodatkową premię + 50% do ataku broni (mnożona jest wyłącznie wartość ataku broni, zaokrąglenie w dół) Uzyskuje dodatkowe 50% premii z krasnoludzkiej szaty maga 12 HP co poziom rzemieślnika 15 HP co poziom klasy nierzemieślniczej Wytrzymałość: 10 Kowalstwo: 3 Górnictwo: 10 +3.5 do siły +3 do wytrzymałości +2 do zręczności +2 do szybkości +2.5 do inteligencji +2.5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.2 energii za 0,05 siły 0.4 energii za 0,05 zręczności 0.2 energii za 0,05 wytrzymałości 0.4 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Hobbit "Szczęście bohaterów": +10% do zdobywanego złota na arenie "Drobny cel": losowa premia (3-5) do uniku przy awansie na następny poziom postaci Uzyskuje dodatkowe 50% premii z hobbickiej szaty maga. Hobbit/złodziej ma 50% więcej premii do uniku ze złodziejstwa. 6 HP co poziom Siła woli: 10 Zielarstwo: 20 +1.5 do siły +2.5 do wytrzymałości +3.5 do zręczności +2 do szybkości +2.5 do inteligencji +2.5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.4 energii za 0,05 siły 0.2 energii za 0,05 zręczności 0.2 energii za 0,05 wytrzymałości 0.4 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Jaszczuroczłek "Dziedzictwo kniei": całkowita odporność na trucizny "Rytuał": 5% odporności na obrażenia magiczne "Urodzony łowca": Siła trucizny jaszczuroczłeka-łowcy jest zwiększona o 50% (poziom / 2) 10 HP co poziom Siła: 10 Unik: 15 Drwalnictwo: 10 +3 do siły +3.5 do wytrzymałości +3 do zręczności +3 do szybkości +1.5 do inteligencji +1.5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.4 energii za 0,05 siły 0.4 energii za 0,05 zręczności 0.2 energii za 0,05 wytrzymałości 0.2 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Gnom Jako rzemieślnik uzyskuje premię do alchemii w wysokości 0,6*LVL. Jako rzemieślnik uzyskuje premię do kowalstwa w wysokości 0,4*LVL. Jako rzemieślnik uzyskuje premię do stolarstwa w wysokości 0,6*LVL. Jako rzemieślnik uzyskuje premię do drwalnictwa w wysokości 0,7*LVL. (z której tylko 0,1*LVL wlicza się do wzoru na event drwala) Gnom mag uzyskuje co poziom 1-3 RC na każde rozpoczęte 50 poziomów (1-3 na poziomach 1-50, x2 na 51-100, x3 na 101-150 itd). 5 HP co poziom Inteligencja: 10 +1.5 do siły +2.5 do wytrzymałości +2.5 do zręczności +1.5 do szybkości +2.5 do inteligencji +2,5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.4 energii za 0,05 siły 0.4 energii za 0,05 zręczności 0.3 energii za 0,05 wytrzymałości 0.3 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli Wampir Jedynie 50% wampiryzmu wlicza się do trafienia w PvM w PvP bonus do trafienia = wampiryzm * poziom / 320. Atak wampirzy Wampir nie traci doświadczenia wskrzeszając się w szpitalu. Możliwość odprawiania wampirzego rytuału w Świątyni. (max_bless = 9*poziom_postaci) Zwiększenie limitu trzymanych punktów Kradzieży/Wampiryzmu z 100 na 200. 10 HP co poziom Unik: 5 Startowe HP: 30 Alchemia: 3 Startowe punty wampiryzmu: 5 +3 do siły +2 do wytrzymałości +3 do zręczności +3.5 do szybkości +2 do inteligencji +1.5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.2 energii za 0,05 siły 0.4 energii za 0,05 zręczności 0.4 energii za 0,05 wytrzymałości 0.2 energii za 0,05 szybkości 0.3 energii za 0,05 inteligencji 0.3 energii za 0,05 siły woli |