Amorion - Forum Gry
Człowiek - Wersja do druku

+- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum)
+-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+---- Dział: Rasy (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=46)
+---- Wątek: Człowiek (/showthread.php?tid=1924)



Człowiek - Istis - 05-04-2020

Wszędobylska rasa, uważająca się za Władców Świata. W pewnych kręgach zresztą słusznie.
Ludzie nie są ani tak silni jak Krasnoludy, tak szybcy jak Elfy, ani tak przebiegli jak Jaszczuroludzie. Mimo to, jak mówi stare przysłowie: "Człowieka trudniej ubić niż kota lub karalucha" (kto polował na jedne lub drugie wie, co to oznacza). Wielkie możliwości przystosowawcze, oraz co tu dużo gadać, szczęście (niektórzy dodają: brak honoru, ale jest to stwierdzenie bardzo nieobiektywne) sprawiają, że Człowiek jest w stanie poradzić sobie w każdych warunkach: w Krasnoludzkich górach, w Elfim lesie, czy na dzikich pustkowiach. Zmysł handlowy czyni z Ludzi doskonałych kupców i hochsztaplerów, co pozwala im sprawować władzę w wielu krainach i stawiać siebie ponad innych. Częściej niż wśród innych ras, wśród Ludzi zdarzają się wybitne jednostki, mające zadatki na bohaterów. I o ile nie zmarnują swej szansy, opowieści o ich czynach trafiają do kronik. Stąd w większości legend pojawiają się ludzcy bohaterowie (nieżyczliwi mówią, że to dlatego, że pozbyli się zawczasu bohaterów innych ras, ale to nie prawda; tamci mieli po prostu większego pecha).

Punkty życia:
60 startowych
12 przy awansie na kolejny poziom

Cechy specjalne:
- "Pojętny uczeń": Po przekroczeniu 100 poziomu człowiek otrzymuje +5% do doświadczenia zdobywanego na arenie (mag +10%).
- "Talent do wojaczki": Premia 5% do siły ataku bronią ręczną przeciw innym postaciom.
- "Ulepszony sprzęt": Premia 10% do obrony oferowanej przez ekwipunek (nie dotyczy szat).
- Premia do górnictwa w wysokości 1/25 szybkości (premia nie wpływa na event, liczona bez talizmanu).
- Jedynie przedstawiciele tej rasy mogą być paladynami.
- Możliwość wyboru profesji (nie dotyczy maga i czarnoksiężnika).

Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Walka bronią: 10
Strzelectwo: 5
Rzucanie czarów: 5
Stolarstwo: 3

AP:
+3 do siły
+3 do wytrzymałości
+3 do zręczności
+3 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli

Treningi w Szkole w zależności od wybranej profesji:
Siła:
0.2 energii za 0,04 siły
0.4 energii za 0,04 zręczności
0.3 energii za 0,04 wytrzymałości
0.3 energii za 0,04 szybkości
0.3 energii za 0,04 inteligencji
0.3 energii za 0,04 siły woli

Wytrzymałość:
0.3 energii za 0,04 siły
0.3 energii za 0,04 zręczności
0.2 energii za 0,04 wytrzymałości
0.4 energii za 0,04 szybkości
0.3 energii za 0,04 inteligencji
0.3 energii za 0,04 siły woli

Zręczność:
0.4 energii za 0,04 siły
0.2 energii za 0,04 zręczności
0.3 energii za 0,04 wytrzymałości
0.3 energii za 0,04 szybkości
0.3 energii za 0,04 inteligencji
0.3 energii za 0,04 siły woli

Szybkość:
0.3 energii za 0,04 siły
0.3 energii za 0,04 zręczności
0.4 energii za 0,04 wytrzymałości
0.2 energii za 0,04 szybkości
0.3 energii za 0,04 inteligencji
0.3 energii za 0,04 siły woli