Krasnolud - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20) +---- Dział: Rasy (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=46) +---- Wątek: Krasnolud (/showthread.php?tid=1926) |
Krasnolud - Istis - 05-04-2020 Pradawna rasa wojowników i rzemieślników, której pochodzenie ginie w pomroce dziejów, choć nieżyczliwi twierdzą, że jest to pomroczność jasna, spowodowana spożywaniem różnorakich trunków wysokoprocentowych (krasnoludy słyną z zamiłowania do alkoholi mocnych i niekoniecznie smacznych). Według krasnoludzkich legend, bogowie stworzyli to plemię w czasach, gdy na Ziemi panoszyło się zło. Stąd Krasnoludy to istoty budowy silnej i postawnej. Są twardzi niczym kamień, których obróbką zajmują się często i z lubością (legendy wspominają o pochodzeniu Krasnoludów od właśnie od kamieni, same Krasnoludy przeczą - najczęściej z toporem w dłoni, jako że są plemieniem niesamowicie dumnym). Cechą charakterystyczną dla Krasnoludów, oprócz kolczugi i topora, jest broda. Jej stan i długość świadczą o statusie społecznym i wieku Krasnoluda, oraz mądrości nosiciela. Według krasnoludzkich tradycji, im który starszy tym mądrzejszy. Prowadzi to czasem do zabawnych nieporozumień - jak wszyscy Krasnoludy na starość dziwaczeją, rozkochują się w złocie i mirthylu, stając się przy tym jeszcze waleczniejsze i jeszcze bardziej skąpe. Punkty życia: 15 startowych 15 przy awansie na kolejny poziom Cechy specjalne: "Urodzeni mordercy": krasnolud, który wybiera klasę wojownika, otrzymuje 50% premii do obrażeń generowanych przez broń ręczną (mnożona jest wyłącznie wartość ataku broni, zaokrąglenie w dół). "Poproszę ten płaszczyk w wersji pancernej": krasnolud - mag posiada zwiększoną o 100% premię do obrony z krasnoludzkiej szaty maga. Krasnolud posiada podwójny bonus do HP z many. Krasnolud - barbarzyńca nie otrzymuje klasowego bonusu do wytrzymałości. Początkowe wartości statystyk i umiejętności: Wytrzymałość: 10 Kowalstwo: 3 Górnictwo: 10 Walka bronią: 10 Rzucanie czarów: 5 AP: +3.5 do siły +3 do wytrzymałości +2 do zręczności +2 do szybkości +2.5 do inteligencji +2.5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.2 energii za 0,04 siły 0.4 energii za 0,04 zręczności 0.2 energii za 0,04 wytrzymałości 0.4 energii za 0,04 szybkości 0.3 energii za 0,04 inteligencji 0.3 energii za 0,04 siły woli |