Wampir - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20) +---- Dział: Rasy (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=46) +---- Wątek: Wampir (/showthread.php?tid=1930) |
Wampir - Istis - 05-04-2020 Tajemnicza rasa, od zawsze związana z ciemnością. Wampiry wyjątkową antypatią darzą dzień i słońce. Wampiry to istoty szybkie i silne, ale przede wszystkim krwiożercze - są złowrogo nastawione do całego świata. Swoją siłę czerpią wysysając witalne siły z przedstawicieli innych ras - jako ofiary prym wiodą Ludzie, ale inni też nie mogą czuć się bezpieczni. Zwłaszcza, gdy Wampir jest wygłodzony. Styl życia Wampirów, silnie związany z nocą i morderstwami, nie przysparza tej rasie przyjaciół - jest wręcz odwrotnie. Polowania na te istoty i walki z Wampirami przeszły do legend. Warto dodać, że Wampiry obdarzone są siłą nieproporcjonalną do swych rozmiarów, a także niesamowitą wprost szybkością. Istnieje wiele ludowych sposobów zabicia Wampira, większość z nich nieskuteczna i śmieszna. Mimo to nadal są stosowane, gdyż jak wiadomo, tradycja rzecz święta. W przeciwieństwie do Wampirów... Możliwość wypijania krwi innych mieszkańców Punkty życia: 30 startowych 10 przy awansie na kolejny poziom Cechy specjalne: "Atak wampirzy" : Możliwość gryzienia innych graczy w godzinach 20:00-5:00. Wampir zaczyna grę z 5 Punktami Wampiryzmu, kolejne zdobywa w tempie 1 na reset. Jeżeli atak się powiedzie, wampir otrzymuje pewną ilość wampiryzmu, wypitej krwi oraz 5-15% szansy na zyskanie 1 maksymalnego punktu życia. W przypadku niepowodzenia wampir ginie i nie może się wskrzesić aż do kolejnego resetu. Wampir posiadający immunitet może gryźć innych graczy. Limit punktów wampiryzmu wynosi 200. "Krwawa uczta": walcząc z innymi graczami otrzymuje premię wynikającą z wampiryzmu (wampiryzm * poziom / 250) Wampir nie traci doświadczenia wskrzeszając się w szpitalu. Wampir - złodziej zyskuje 50% mniej bonusu do uniku ze złodziejstwa w PvP. "Wampirzy rytuał": wampir może odprawić w świątyni rytuał, dzięki któremu otrzymuje błogosławieństwo do wybranej statystyki (maksymalnie 9-krotność poziomu postaci). • Koszt: 15% aktualnie wypitej krwi (wartość zaokrąglona w górę), postać musi posiadać minimum 5 punktów wampiryzmu. • Bonus: Wartość wypitej krwi przed przeprowadzeniem rytuału (zaokrąglona w górę). • Bonus (pvp, pvm i rzemieślnictwie, czyli wszędzie) do jednej ze statystyk (ZR, WT, SZ, SW, INT, SI). • NIE można mieć równocześnie pobranego blessa ze Świątyni i rytuału. • Rytuał działa na zasadzie blessa. • Rytuał można przeprowadzić w świątyni. • Rytuał zawsze jest udany. Początkowe wartości statystyk i umiejętności: Unik: 5 Walka bronią: 10 Alchemia: 3 AP: +3 do siły +2 do wytrzymałości +3 do zręczności +3.5 do szybkości +2 do inteligencji +1.5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.2 energii za 0,04 siły 0.4 energii za 0,04 zręczności 0.4 energii za 0,04 wytrzymałości 0.2 energii za 0,04 szybkości 0.3 energii za 0,04 inteligencji 0.3 energii za 0,04 siły woli |