Klasy - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: Klasy (/showthread.php?tid=20) |
Klasy - Renion - 20-01-2018 KLASY (aktualizacja 26.08.2019) Wojownik: Bazowy przyrost 10 energii na reset Przyrost 0.3 energii na poziom +0.5 do Szybkości "Mistrz broni": +5% szansy na zadanie trafienia krytycznego w PVP "Gladiator": +100% do zdobywanego doświadczenia w walce z innymi graczami Wojownik na każde 15 poziomów otrzymuje 1% szansy na zablokowanie obrażeń niemagicznych w PVP Mag: Bazowy przyrost 10 energii na reset Przyrost 0.3 energii na poziom +3 przyrostu siły woli oraz inteligencji za 1 AP (nie dotyczy Jaszczuroludzi i Wampirów) Jako jedyni mogą używać czarów bojowych oraz obronnych, szat oraz kosturów (zapewniających premie do inteligencji i siły woli) Możliwość umagiczniania przedmiotów Trening INT i SW w szkole po 0.2 energii - 2% aktualnie posiadanej many jest wliczane do zdrowia (tylko podczas walki). - Premia do uniku 5*poziom +0,5 szybkości za AP Startowe punkty Mocy: 5 Rzemieślnik: Bazowy przyrost 8 energii na reset Przyrost 0.4 (zamiast 0.3 w porównaniu do innych klas) energii na poziom Premia do umiejętności rzemieślniczych (poza hodowlą) w wysokości poziom postaci/10 Dwukrotnie większa ilość punktów doświadczenia za wykonywanie profesji rzemieślniczych Mniejszy przyrost Astralnych Punktów w porównaniu do innych klas Rzemieślnicy w walce zadają o połowę mniejsze obrażenia w porównaniu do innych klas Rzemieślnicy nie otrzymują doświadczenia za walkę z innymi graczami Gracze wybierający klasę rzemieślnika zaczynają z podstawowym koniem 3 akcji. Usunięcie kary za wskrzeszanie się do doświadczenia dla rzemieślników. Barbarzyńca: Bazowy przyrost 10 energii na reset Przyrost 0.3 energii na poziom +0.5 do przyrostu wytrzymałości za 1 AP "Wrodzona odporność": barbarzyńca otrzymuje premię do obrony w wysokości 8 * poziom postaci "Niewiara w moce nadprzyrodzone": barbarzyńca na każde 10 poziomów otrzymuje 1% szansy na zniwelowanie obrażeń magicznych w PVP "Szał Berserkera": barbarzyńcy nie obejmuje kara do uniku ze zbroi i nagolenników Barbarzyńcy nie mogą używać przedmiotów magicznych Większy przyrost punktów życia z wytrzymałości uzyskiwanej z AP Paladyn: Bazowy przyrost 10 energii na reset Przyrost 0.3 energii na poziom Klasa dostępna tylko dla przedstawicieli rasy ludzkiej +0.5 do przyrostu siły oraz zręczności oraz wytrzymałości za 1 AP Koszty leczenia oraz wskrzeszenia w szpitalu miejskim zmniejszone o połowe "Boskie względy": dodatkowy przyrost w postaci 10 punktów wiary dziennie Począwszy od 250 poziomu paladyn otrzymuje co poziom dodatkowe 9 Astralnych Punktów. Ograniczenie charakteru postaci do Anielskiego oraz Diabolicznego Premia 5% do ataku w PVP jeśli używa broni do walki wręcz Błogosławieństwa mają w przypadku paladyna 2,5x większą siłę i dwukrotny koszt. "Aura wiary": Premia 10% do obrony oferowanej przez ekwipunek Łowca: Bazowy przyrost 10 energii na reset Przyrost 0.3 energii na poziom +0.5 do przyrostu siły i zręczności za 1 AP -0.5 do przyrostu wytrzymałości za 1 AP "Zatruta broń": każda broń jakiej używa łowca staje się automatycznie zatruta, przez co zadaje dodatkowe obrażenia w postaci poziom postaci / 3, omijając pancerz przeciwnika (działa tylko przeciw innym postaciom) "Wróg rasowy": łowca na 20 poziomie może wybrać wroga rasowego, przeciwko któremu zadaje dodatkowe 10% obrażeń Złodziej: Bazowy przyrost 10 energii na reset Przyrost 0.3 energii na poziom "Cichociemny": możliwość rozwoju umiejętności złodziejstwo "Cichociemny": możliwość okradania graczy, banku i sklepów oraz walki o tytuł Potomka Autolikosa Złodziej podczas nieudanej próby kradzieży trafia do lochów na okres jednego dnia z kaucją wynoszącą 1000 * poziom sztuk złota "Mistrz ciosów w plecy": Najmocniejsze ciosy krytyczne zadawane przez złodzieja sięgają 70% i 90% dodatkowych obrażeń (odpowiednio 5% i 4% szans) Zmiana tabeli krytyków złodzieja w pvp (szansa na zabójczy krytyk podniesiona do 3%) (Zmiany w grze 18 sierpnia 2019 r.) Do uniku złodzieja dolicza się dwukrotną wartość umiejętności złodziejstwa. 10-procentowa premia do szybkości ataku wynikającej ze statystyk (uwzględniając talizman, ale nie premię z broni/poziomu) Złodziej zaczyna grę z 5 Punktami Kradzieży RE: Klasy - Renion - 29-01-2019 Cześć Andrzej331, rzemieślnik posiada Cytat:Dwukrotnie większą ilość punktów doświadczenia za wykonywanie profesji rzemieślniczych Przykładowo: Jaszczuroczłek-wojownik ma 50 kowalstwa i jaszczuroczłek-rzemieślnik ma 50 kowalstwa. Wydając taką samą ilość energii wojownik dostanie 1000 PD (punktów doświadczenia) a rzemieślnik 2000 PD. Bonus zostanie przyznany rzemieślnikowi dlatego że kowalstwo to profesja rzemieślnicza. Rzemieślnik za to o wiele gorzej sprawuje się na walce z potworami, coś za coś |