Barbarzyńca - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20) +---- Dział: Klasy (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=47) +---- Wątek: Barbarzyńca (/showthread.php?tid=2105) |
Barbarzyńca - Danolarian - 20-10-2021 Byłeś wspaniałym przeciwnikiem! Wspomnę twe imię, gdy podczas uczt będę pił najlepsze trunki z twej czaszki! Gdyby wojownika nazwać synem wojny, barbarzyńcę trzeba by było nazwać jej mężem. Z dalekich i dzikich miejsc całego Amorion u bram Elakki pojawili się barbarzyńcy, głodni bogactw oraz sławy. Ich domem jest pole bitwy, ich językiem dźwięk wydawany przez broń w momencie ataku. Są najbardziej nieokrzesaną grupą obywateli wśród mieszkańców Amorion. Nie cierpią magii ani jakiejkolwiek pomocy ze strony czarodziei, uważają iż o chwale barbarzyńcy decyduje on sam, a nie jakieś nieznane moce. Unikają przez to jakiejkolwiek formy czarów, czy magicznych broni. Owa niechęć sprawia, iż są bardziej odporni na działania uroków niż inne kasty mieszkańców. Owe uprzedzenia wywołały już kilka bitew z magami, na ślady których można natknąć się czasami, podróżując po bezdrożach Amorion. Najwięcej barbarzyńców można spotkać pośród Jaszczuroludzi, najmniej - pośród Hobbitów. Ich główną domeną jest walka, lecz podobnie jak wojownicy radzą sobie również z kowalstwem, czy stolarstwem. Niezależnie czy barbarzyńcą jest Krasnolud, czy Człowiek, kasta ta ma takie same cechy. Cechy: - Bazowy przyrost 10 energii na reset. - Za każdy zdobyty poziom przyrost energii zwiększa się o 0.3. - +0.5 do przyrostu wytrzymałości za 1 AP - -0.5 do przyrostu inteligencji za 1 AP - "Niewiara w moce nadprzyrodzone": barbarzyńca na każde 12 poziomów otrzymuje 1% szansy na zniwelowanie obrażeń magicznych, wliczając w to Mroczną Magię czarnoksiężnika. - "Szał Berserkera": barbarzyńcy nie obejmuje kara do uniku ze zbroi i nagolenników - Barbarzyńcy nie mogą używać przedmiotów magicznych. - Większy przyrost punktów życia z wytrzymałości uzyskiwanej z AP. - "Wrodzona odporność": barbarzyńca otrzymuje premię do obrony w wysokości zależnej od poziom postaci (6 na poziomach 1-100, 8 na 101-200, 10 na 201-300 i 14 powyżej 300). Przykład: Postać na poziomie 320 otrzyma 100x6 + 100x8 + 100x10 + 20x14 = 2680 bonusu. |