Zielarz - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Rada Królewska (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=48) +--- Dział: Projekty / Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=50) +--- Wątek: Zielarz (/showthread.php?tid=2135) |
Zielarz - Shade - 12-04-2022 Projekt zawiera następujące propozycje: 1) Zmiany w mechanice zielarza - Zmiana systemu suszenia. Zamiast kosztu energetycznego, do produkcji nasion zużywane będzie (oprócz roślin) drewno. Gracz nie będzie zyskiwał umiejętności za suszenie. Obecnie: Wysuszenie jednej paczki ziół wymaga 0.2 energii, w zamian otrzymujesz 0.02 w umiejętności zielarstwo. Po zmianie: Wysuszenie jednej paczki ziół wymaga 10 sztuk drewna sosnowego. - Zmiany w sianiu oraz zbieraniu. Nowy koszt pojedynczej akcji to 1 energii, w zamian zielarz dostaje 0.04 umiejętności zielarstwo (tylko za zbieranie). Obecnie: Zasianie jednego obszaru ziemi wymaga 0.3 energii, w zamian otrzymujesz 0.02 w umiejętności zielarstwo. Zebranie ziół z jednego obszaru ziemi kosztuje 0.3 energii. W zamian otrzymujesz 0.02 w umiejętności zielarstwo. Po zmianie: Zasianie jednego obszaru ziemi wymaga 1 energii. Zebranie ziół z jednego obszaru ziemi kosztuje 1 energii. W zamian otrzymujesz 0.04 w umiejętności zielarstwo. - Zmiana wzoru na produkcję ziół Obecnie: Ilość = podłoga(((wiek - 1) * pola) / modyfikator zioła * (1 + zielarstwo / 20)) Po zmianie: Ilość = podłoga(((wiek - 1)) * pola / modyfikator zioła * tanh((zielarstwo)/2000) x 140 Współczynnik wynikający z wieku mnoży zbiory maksymalnie dziesięciokrotnie dla 22-26h. modyfikator zioła: illani = 1 illanias = 1,5 nutari = 2 dynallca = 2,5 - Podniesienie PD za zbieranie x2.5 Nowe PD dla ziół: illani = 0,3125 illanias = 0,46875 nutari = 0,625 dynallca = 0,78125 2) Zmiana cen zakupów nowych pól / usprawnień. Obecnie: 1 obszar ziemi kosztuje 15 mithrilu * numer obszaru. 1 szklarnia kosztuje 1500 sztuk złota 1 system nawadniający kosztuje 1500 sztuk złota 1 konstrukcja na pnącza kosztuje 1500 sztuk złota Po zmianie: 1 obszar ziemi kosztuje 1500 sztuk złota 1 szklarnia kosztuje 50 mithrilu * numer szklarni 1 system nawadniający kosztuje 50 adamantium * numer systemu 1 konstrukcja na pnącza kosztuje 50 kryształów * numer konstrukcji 3) Po wybraniu specjalizacji, zielarz otrzyma za darmo 100 pól (bez jakichkolwiek ulepszeń). 4) W trakcie zbiorów umiejętność będzie sprawdzana automatycznie co 1 akcję - ma to na celu zniwelowanie opłacalności zbieranie po 1 polu. 5) Event zielarza. Po przekroczeniu 2000 umiejętności zielarstwo, gracz może wybudować za 50.000 kryształów Szklarnię Królewską, a następnie zasadzić w niej magiczne nasiono. Od momentu zasadzenia, raz na reset główny mamy możliwość podlania rośliny. Jeżeli nie podlejemy rośliny między jednym resetem głównym a drugim, roślina automatycznie usycha. W trakcie podlewania sprawdzana jest szansa zakwitnięcie rośliny, zgodnie ze wzorem: Szansa na zakwitnięcie rośliny zwiększa się co reset o 1% do maksymalnie 80%. Szansa na uschnięcie zwiększa co podlanie o 5% do maksymalnie 20%. W przypadku, gdy roślina uschnie mamy możliwość zbudowania nowej szklarni i podjęcia kolejnej próby (do momentu wyłonienia zwycięzcy eventu). Zwycięzca eventu otrzymuje 10 AP oraz 200 nasion nutari w następnej erze. Otrzymuje też tytuł: A) Królewskiego Ogrodnika B) Tytuł zostanie wybrany przez władcę spośród propozycji nadesłanych przez graczy. |