Amorion - Forum Gry
zmiany w klasach walczących - Wersja do druku

+- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum)
+-- Dział: Rada Królewska (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=48)
+--- Dział: Projekty / Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=50)
+--- Wątek: zmiany w klasach walczących (/showthread.php?tid=2150)



zmiany w klasach walczących - Shade - 08-06-2022

Zmiany u złodzieja:
1) Zmiana wzoru na złodziejstwo.
Przed:
szansa = zręczność + inteligencja + złodziejstwo - (int szpiegowanego + zręka szpiegowanego + random(1, 5 x poziom szpiegowanego))
Po:
A) szansa = siła/2 + zręczność + inteligencja + złodziejstwo - (siła/2 szpiegowanego + int szpiegowanego + zręka szpiegowanego + random(1, 5 x poziom szpiegowanego))
B) szansa = zręczność + inteligencja + złodziejstwo - (siła/2 szpiegowanego + int szpiegowanego + zręka szpiegowanego + random(1, 5 x poziom szpiegowanego))

2) Usunięcie PD za pozostałe czynności złodziejskie [kradzież w banku, okradanie graczy].


Zmiany u maga:
3) Zwiększenie bonusu do uniku za poziom z x5 do x7.


Zmiany u barbarzyńcy:
4) Niewiara w moce nadprzyrodzone: barbarzyńca na każde 12 poziomów otrzymuje 1% szansy na zniwelowanie obrażeń magicznych w PVP, wliczając w to Mroczną Magię czarnoksiężnika.


Zmiany u Wampira:
5) Usunięcie bonusu z wampiryzmu do PvM. Zwiększenie początkowej Walki Bronią do 10.


Zmiany u Człowieka:
6) Dodanie 0.5 do szybkości za AP.
7) Bonus do PD uaktywnia się po przekroczeniu 100 poziomu. Zwiększenie początkowej wartości WB/ST/RC do 5.


Zmiany u Wilkołaka:
8) Ograniczenie liczby pełni do 4.
9) Trening wytrzymałości po 0.2.


Zmiany u Krasnoluda:
10) Nie ze mną te numery: Zdolność czarnoksiężnika do ignorowania obrony przeciwnika w walce z krasnoludem ma o połowę słabsze działanie.


Zmiany u Gnoma:
11) Zmiana sposobu naliczania PD
Przed:
Gnom mag uzyskuje co poziom 1-3 RC na każde rozpoczęte 50 poziomów (1-3 na poziomach 1-50, x2 na 51-100, x3 na 101-150 itd).
na:
Gnom mag uzyskuje co poziom dodatkowe 10 RC na poziomach 101-200 oraz 15 RC na poziomach +200


12) Zmiany u Hobbita:
Zwiększenie początkowej wartości Strzelectwa do 10.


13) Zmiana w HP zdobywanych co poziom na:
Jaszczuroczłek, Krasnolud: 15 HP na poziom
Wilkołak, Człowiek: 12 HP na poziom
Gnom, Hobbit, Elf, Wampir: 10 HP na poziom


14) Zwiększenie szybkości bhaala do 45000 [w związku z nowym systemem liczenia ataków próg z 9523 został obniżony do 8000, przy podniesieniu szybkości nowy próg wynosił będzie 9000].


Event herosa:
15) Możliwość zdobycia eventu herosa wyłącznie na 100 poziomie.


Event bohatera:
16) Zmniejszenie siły ataku bossa nr 1 do 50k.
17) Bossowie mogą atakować graczy posiadających immunitet.