zmiany w klasach walczących - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Rada Królewska (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=48) +--- Dział: Projekty / Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=50) +--- Wątek: zmiany w klasach walczących (/showthread.php?tid=2150) |
zmiany w klasach walczących - Shade - 08-06-2022 Zmiany u złodzieja: 1) Zmiana wzoru na złodziejstwo. Przed: szansa = zręczność + inteligencja + złodziejstwo - (int szpiegowanego + zręka szpiegowanego + random(1, 5 x poziom szpiegowanego)) Po: A) szansa = siła/2 + zręczność + inteligencja + złodziejstwo - (siła/2 szpiegowanego + int szpiegowanego + zręka szpiegowanego + random(1, 5 x poziom szpiegowanego)) B) szansa = zręczność + inteligencja + złodziejstwo - (siła/2 szpiegowanego + int szpiegowanego + zręka szpiegowanego + random(1, 5 x poziom szpiegowanego)) 2) Usunięcie PD za pozostałe czynności złodziejskie [kradzież w banku, okradanie graczy]. Zmiany u maga: 3) Zwiększenie bonusu do uniku za poziom z x5 do x7. Zmiany u barbarzyńcy: 4) Niewiara w moce nadprzyrodzone: barbarzyńca na każde 12 poziomów otrzymuje 1% szansy na zniwelowanie obrażeń magicznych w PVP, wliczając w to Mroczną Magię czarnoksiężnika. Zmiany u Wampira: 5) Usunięcie bonusu z wampiryzmu do PvM. Zwiększenie początkowej Walki Bronią do 10. Zmiany u Człowieka: 6) Dodanie 0.5 do szybkości za AP. 7) Bonus do PD uaktywnia się po przekroczeniu 100 poziomu. Zwiększenie początkowej wartości WB/ST/RC do 5. Zmiany u Wilkołaka: 8) Ograniczenie liczby pełni do 4. 9) Trening wytrzymałości po 0.2. Zmiany u Krasnoluda: 10) Nie ze mną te numery: Zdolność czarnoksiężnika do ignorowania obrony przeciwnika w walce z krasnoludem ma o połowę słabsze działanie. Zmiany u Gnoma: 11) Zmiana sposobu naliczania PD Przed: Gnom mag uzyskuje co poziom 1-3 RC na każde rozpoczęte 50 poziomów (1-3 na poziomach 1-50, x2 na 51-100, x3 na 101-150 itd). na: Gnom mag uzyskuje co poziom dodatkowe 10 RC na poziomach 101-200 oraz 15 RC na poziomach +200 12) Zmiany u Hobbita: Zwiększenie początkowej wartości Strzelectwa do 10. 13) Zmiana w HP zdobywanych co poziom na: Jaszczuroczłek, Krasnolud: 15 HP na poziom Wilkołak, Człowiek: 12 HP na poziom Gnom, Hobbit, Elf, Wampir: 10 HP na poziom 14) Zwiększenie szybkości bhaala do 45000 [w związku z nowym systemem liczenia ataków próg z 9523 został obniżony do 8000, przy podniesieniu szybkości nowy próg wynosił będzie 9000]. Event herosa: 15) Możliwość zdobycia eventu herosa wyłącznie na 100 poziomie. Event bohatera: 16) Zmniejszenie siły ataku bossa nr 1 do 50k. 17) Bossowie mogą atakować graczy posiadających immunitet. |