Amorion - Forum Gry
Propozycje XXVI era - Wersja do druku

+- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum)
+-- Dział: Rada Królewska (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=48)
+--- Dział: Projekty / Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=50)
+--- Wątek: Propozycje XXVI era (/showthread.php?tid=2645)



Propozycje XXVI era - Vontes - 03-12-2024

W związku z zakończeniem powoli aktualnej ery warto rozpocząć rozmowy na temat ewentualnych zmian na zbliżającą się erę. Przedstawmy propozycje nad którymi następnie ewentualnie będziemy głosować. Jeśli każdy przedstawi swoje zdanie na temat zaproponowanych zmian, oraz przedstawi samemu jakieś propozycje, na pewno będzie nam przyjemniej grać w przyszłej erze.

Moje propozycje:

  1. [b]Nowe EQ[/b]
    1. Nowy poziom Broń
      1. Poziom: 125
      2. Energia: 100
      3. Sztabki: 1500
      4. Koszt planu: 49 152 000
      5. Cena sprzedaży: 3 197 600
    2. Nowy poziom Hełm
      1. Poziom: 125
      2. Energia: 100
      3. Sztabki: 1500
      4. Koszt planu: 49 152 000
      5. Cena sprzedaży: 3 197 600
    3. Nowy poziom Tarcza
      1. Poziom: 125
      2. Energia: 100
      3. Sztabki: 1500
      4. Koszt planu: 49 152 000
      5. Cena sprzedaży: 3 197 600
    4. Nowy poziom Nagolenniki
      1. Poziom: 125
      2. Energia: 100
      3. Sztabki: 1500
      4. Koszt planu: 49 152 000
      5. Cena sprzedaży: 3 197 600
      6. Kara do uniku: 25%
    5. Nowy poziom Łuk
      1. Poziom: 125
      2. Energia: 100
      3. Drewno: 2750
      4. Koszt planu: 32 768 000
      5. Cena sprzedaży: 2 184 534
    6. Nowy poziom Strzały
      1. Poziom: 125
      2. Energia: 100
      3. Drewno: 1500
      4. Koszt planu: 16 384 000
      5. Cena sprzedaży: 13 750
  2. [b]Zmiana Broni Kantynowych[/b]
    1. Mag
      1. Przed
        1. Siła Woli: RC/5.5; Max: 5000
        2. Szybkość: RC/5.5; Max: 5000
      2. Po
        1. Inteligencja: RC/11; Max: 3000
        2. Siła Woli: RC/11; Max: 3000
        3. Szybkość: RC/5.5; Max: 6000
    2. Broń Biała
      1. Przed
        1. DMG: LVL * 13; Max: 2800
        2. Szybkość: LVL
      2. Po
        1. DMG: LVL * 15; Max: 3750
        2. Szybkość: LVL * 4
    3. Łuk
      1. Przed
        1. DMG: LVL * 2
        2. Szybkość: LVL * 13; Max: 2800
      2. Po
        1. DMG: LVL * 3
        2. Szybkość: LVL * 15; Max: 3750
  3. [b]Zmiana w Trafienie[/b]
    1. Przelicznik Trafienia z Walka Bronią
      1. Przed
        1. SIŁA * (0,25 + LVL/5800) + WB + LVL + bonusy
      2. Po
        1. SIŁA * (0,25 + LVL/2900) + WB + LVL + bonusy
    2. Przelicznik Trafienia z Strzelectwo
      1. Przed
        1. ZRĘCZNOŚĆ * (0,25 + LVL/1950) + ST + LVL + bonusy
      2. Po
        1. ZRĘCZNOŚĆ * (0,25 + LVL/2340) + ST + LVL + bonusy
  4. [b]Podklasa 250 lvl[/b]
    1. Mistrz Akademii
      1. Przed
        1. zwiększenie szansy na intensywny trening z 25% do 100% oraz zwiększenie mnożnika intensywnego treningu o dodatkowe 40% (łącznie 50%).
      2. Po
        1. zwiększenie szansy na intensywny trening z 25% do 100% oraz zwiększenie mnożnika intensywnego treningu o dodatkowe 90% (łącznie 100%).
  5. [b]Zmiana w Barbarzyńca[/b]
    1. Nowe osiągnięcie
      1. Nazwa: “Walczący oburącz”
      2. Opis: Barbarzyńca może walczyć 2 broniami białymi lub bronią i tarczą.
    2. Mechanika działania
      1. Barbarzyńca może używać standardowego rozwiązania w postaci Broni Białej oraz Tarczy albo zamiast Tarczy może posiadać drugą Broń Białą. Liczone jest to do Defensywy jako brak Tarczy, a do Siły Ataku/Szybkości w walce jako 100% normalna Broń Biała. Nie przekłada to się na 2 ciosy w turze, liczba ciosów w turze w walce jest uzależniony jak przy posiadaniu jednej Broni Białej. Wyprowadzenie ciosu w walce zmniejsza Wytrzymałość obydwu Broni Białych o taką samą wartość.
  6. [b]Zmiany w Kowal (wcześniejszy wpis był złą interpretacją)[/b]
    1. Zwiększenie
      1. Przed
        1. szansa = (50 - współczynnik_metalu)*kowalstwo/(3*poziom przedmiotu)
      2. Po
        1. szansa = (48 - współczynnik_metalu)*kowalstwo/(3*poziom przedmiotu)



RE: Propozycje XXVI era - Ziro - 08-12-2024

Dodatkowe eq zaburzy bilans między magiem a resztą, rozumiem że kantyna oparta na 3 statystykach ma to rekompensować. Jednak użyteczna będzie dopiero na IA.
Wymusi to grę magami tylko i wyłącznie na jeden build, po prostu szkoda będzie rezygnować z dodatkowych stat.

Jeśli chodzi o zmiany trafienia to jak najbardziej, tylko nie wiem czy tak radykalnie.
ZRĘCZNOŚĆ * (0,25 + LVL/2200) + ST + LVL + bonusy
SIŁA * (0,25 + LVL/4500) + WB + LVL + bonusy
Może coś takiego?
Mam trochę obawy dotyczące wampira, czy wzmacniając WB nie stanie się za silny.

Walka oburącz ciekawa, tylko pytanie czy nie za mocna. Barbarzyńca nie jest taki słaby, by dostawać taki niezły bonus.


RE: Propozycje XXVI era - Shade - 08-12-2024

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e5U17ownQ5TSUI7sKI3wujDO3e0AuSnBl5nH-GzfYn0/edit?gid=0#gid=0

Moja propozycja zmian, na czerwono rzeczy które ulegną edycji/usunięciu, na niebiesko nowe wersje.