Amorion - Forum Gry
Usprawnienie interfejsu / Era XXVII - Wersja do druku

+- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum)
+-- Dział: Rada Królewska (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=48)
+--- Dział: Projekty / Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=50)
+--- Wątek: Usprawnienie interfejsu / Era XXVII (/showthread.php?tid=2746)



Usprawnienie interfejsu / Era XXVII - Vontes - 08-02-2025

Kilka propozycji usprawnień interfejsu Amo, które uprzyjemni codziennie użytkowanie gry:

1. Zmiana formy wyświetlania listy itemów w Ekwipunku na formę z Zbrojowni Klanu (forma tabelaryczna), a następnie dodanie możliwości segregacji po danej statystyce.
2. Możliwość sprzedaży wybranych itemów z Ekwipunku poprzez ich zaznaczenie checkbox i jednoczesne dodanie funkcji "Zaznacz Wszystkie", a następnie dodanie opcji "Sprzedaj Zaznaczone".
3. Poprawienie błędu segregacji itemów w Zbrojowni Klanu po "Poziom", a także wprowadzenie tej segregacji w propozycji nr. 1.
4. Zmiana formy liczenia strzał. Aktualnie ilość strzał w kołczanie uwzględniana jest jako "Wytrzymałość" przedmiotu, zmiana by ilość ta była uwzględniana jako "Ilość", a każda 1 szt strzały miała wytrzymałość=1. Umożliwi to pobór konkretnej ilości strzał z Zbrojowni Klanu, a także nie tworzenie dodatkowych rekordów w liście kołczanów w Ekwipunku o tym samym DMG. 
5. Przeniesienie Okna Kup/Sprzedaj w Magazyn Królewski oraz Targ z lewego dolnego narożnika ekranu w górny narożnik ekranu. Uprzyjemni to użytkowanie na mniejszych ekranach w telefonach komórkowych. (Pełna optymalizacja gry pod ekran telefonu będzie o wiele bardziej skomplikowana, zacznijmy od małych kroków.)
6. Zmiana "input" w Zakładce Targ->Stoisko z minerałami/miksturami/ziołami->Szukaj Ofert na listę rozwijaną z nazwami minerałów/ziół bądź kategorią mikstury.
7. Dodanie podglądu aktualnej ilości Złoto/Mithril w Klan->Opcje Przywódcy->Przekazać złoto członkowi.
8. Możliwość przekazania chowańców z Klan->Zagroda Chowańców do członka klanu, a nie konieczność poboru do siebie, a następnie przesyłania przez własną Polanę Chowańców.
9. Możliwość segregacji Talizmanów w zakładce Ekwipunek->Talizmany.

Zapraszam do ewentualnej dyskusji na temat wątpliwości względem któreś zmiany oraz przedstawienie własnych propozycji.


RE: Usprawnienie interfejsu - Vontes - 20-06-2025

W związku ze zbliżającym się zakończeniem Igrzysk, pora rozpocząć rozpatrywanie zmian na nową erę. Kontynuując temat pomysł z tej ery, aby nie tworzyć kolejnych tematów, pozwolę sobie tutaj na kontynuację propozycji.

1. Atak Wampirzy
  • Przed:  Możliwość gryzienia innych graczy w godzinach 18:00-5:00
  • Po: Możliwość gryzienia innych graczy przez całą dobę
2. Jaszczuroczłek
  • Przed: Dziedzictwo kniei: całkowita odporność na trucizny.
  • Po: Dziedzictwo kniei: całkowita odporność na trucizny oraz Mroczną Magię Czarnoksiężnika.
3. Hobbit
  • Przed: Drobny cel: Losowa premia (3-5) do uniku przy awansie na następny poziom postaci (zwiększana o podobną wartość co każde rozpoczęte 50 poziomów).
  • Po: Drobny cel: Losowa premia (1-5) do uniku przy awansie na następny poziom postaci (zwiększana o podobną wartość co każde rozpoczęte 50 poziomów).
4. Człowiek Mag
  • Przed: "Pojętny uczeń": Po przekroczeniu 100 poziomu człowiek otrzymuje +5% do doświadczenia zdobywanego na arenie (mag +10%)
  • Po: "Pojętny uczeń": Po przekroczeniu 100 poziomu człowiek otrzymuje +5% do doświadczenia zdobywanego na arenie (mag +15%)
5. Barbarzyńca
  • Nowe osiągnięcie
    1. Nazwa: “Walczący oburącz”
    2. Opis: Barbarzyńca może walczyć 2 broniami białymi lub bronią i tarczą.
  • Mechanika działania
    1. Barbarzyńca może używać standardowego rozwiązania w postaci Broni Białej oraz Tarczy albo zamiast Tarczy może posiadać drugą Broń Białą. Liczone jest to do Defensywy jako brak Tarczy, a do Siły Ataku/Szybkości w walce jako 100% normalna Broń Biała. Nie przekłada to się na 2 ciosy w turze, liczba ciosów w turze w walce jest uzależniony jak przy posiadaniu jednej Broni Białej. Wyprowadzenie ciosu w walce zmniejsza Wytrzymałość obydwu Broni Białych o taką samą wartość.
6. Las/Góry
  • Obniżenie ilości Doświadczenia płynącego z lokacji Las i Góry o 20%