Poprawki do maga - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Amorion (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=26) +--- Dział: Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=28) +--- Wątek: Poprawki do maga (/showthread.php?tid=38) |
Poprawki do maga - Nithrom - 29-01-2018 1. Człowiek mag stracił swój główny atut w postaci szybkiego ekspa, przez to przestał być ciekawy i raczej poza wyjątkami mało kto nim gra. Proponuję by dać mu możliwość wybierania profesji, jak innym klasom na człowieku. Wtedy człowiek będzie miał tańsze treningi 1 wybranej cechy i 5% ekspa, elf lepsze eq, a hobbos uniki. 2. Kraś mag- każde 5k many dawałoby mu zmniejszenie otrzymanych dmg o 1%. Byłby alternatywny build dla tanków inny niż *a nawalę 1241341212 defa* 3. Jaszczur mag- dodanie cechy "magia natury": za każde x poziomów przeciwnik otrzymuje 1% kary do szybkości(w PvE i PvP) 4. Wampir mag- dodanie cechy "magia krwi": za każde x poziomów wampir otrzymuje 1% bonusu do szybkości liczonego od szybkości przeciwnika. Ostatnie 2 rasy są słabe względem apków, a takie coś może ich uatrakcyjni, a nie chciałbym, aby ich bonusy były kalkami innych. Nie podaję sztywnych wartości, że ma być np. 10 poziomów, bo to nie chodzi o przelicznik już teraz, a samą propozycję i dyskusję nad nią RE: Poprawki do maga - Nerph - 20-07-2018 W sumie sama koncepcja uatrakcyjnienia takich mało grywalnych buildów mi się podoba, gracze mogliby poeksperymentować. Aczkolwiek przykładowe liczby traktuję z przymrużeniem oka bo taki krasiowy mag z prawie 40% redukcją obrażeń nie wydaje mi się najlepszym pomysłem. No i co z gnomim magiem? RE: Poprawki do maga - Zielmitr - 20-07-2018 1. To lepszy elf mag z bonusem do expa, bo bonus do eq da się zmarginalizować, mając w klanie jednego takiego maga dla innych. 2. Czy to nie ta stara koncpecja, która realnie zwiększała pulę hp? Kiedyś chyba dawałeś podobne coś dla krasia i do tego się sprowadzało. Czyli kraś mag ma X defa, dostaje X+100 obrażeń, a z redukcji 20%, czyli otrzyma 80 dmg, czyli jakby za każdym otrzymanym otrzymanym ciosem miał hp+% max hp. Czy to nie ta koncepcja? 3. Czy bonus w PvE to nie nerf tego jaszczura maga? Bo generalnie chcemy by mobek był 4x szybszy, i istnieją scenariusze, gdzie szybciej sobie przerywasz możliwość expienia niż inni robiąc szybkość. Czy kara zabiera unik przeciwnikowi? 4. Czy dobrze rozumiem, że wampir mag zyskiwałby do swojego speeda % ,szybkości oponenta? dużo z szybkich, gorsze z małych. Bonus speed daje unik? Nie jestem u siebie, stąd nie powiem z głowy jak dużo na apkach tracą wampir/jaszczur, ale bonusy ich raczej od tego nie uratują. Piękno maga polega, że jedyne różnice na rasach poza wampirem/jaszczurem, są w rasach/bonusach rasowych. Nie wiem czemu wampir ani jaszczur nie zyskał tego uniwersalizmu, ale z mojego punktu widzenia, ich dół w magu jest konieczny. Ponieważ gdyby byli równi w int/sw zjedliby innych magów rasowym bonusami i apkami. Przed Ne były propozycje dla buffa maga, ja swoje przedstawię niedługo. Magowi są potrzebne zmiany, ale sporo z nich nie będzie stricte maga, ale w zmianach do ukształtowania lepszej mety dla buildów, które generalnie nie bazują na trenowaniu 20-50k speeda. Bo dla potencjalnie prostych do zrobienia grywalnych na magu ras: Człowiek,Elf,Hobbit, Krasnolud, Gnom, tylko 1 zrobi szybkość. |