Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wampir
#1
Tajemnicza rasa, od zawsze związana z ciemnością. Wampiry wyjątkową antypatią darzą dzień i słońce.
Wampiry to istoty szybkie i silne, ale przede wszystkim krwiożercze - są złowrogo nastawione do całego świata. Swoją siłę czerpią wysysając witalne siły z przedstawicieli innych ras - jako ofiary prym wiodą Ludzie, ale inni też nie mogą czuć się bezpieczni. Zwłaszcza, gdy Wampir jest wygłodzony. Styl życia Wampirów, silnie związany z nocą i morderstwami, nie przysparza tej rasie przyjaciół - jest wręcz odwrotnie. Polowania na te istoty i walki z Wampirami przeszły do legend. Warto dodać, że Wampiry obdarzone są siłą nieproporcjonalną do swych rozmiarów, a także niesamowitą wprost szybkością. Istnieje wiele ludowych sposobów zabicia Wampira, większość z nich nieskuteczna i śmieszna. Mimo to nadal są stosowane, gdyż jak wiadomo, tradycja rzecz święta. W przeciwieństwie do Wampirów...
Możliwość wypijania krwi innych mieszkańców

Punkty życia:
30 startowych
10 przy awansie na kolejny poziom

Cechy specjalne:
"Atak wampirzy" : Możliwość gryzienia innych graczy w godzinach 20:00-5:00. Wampir zaczyna grę z 5 Punktami Wampiryzmu, kolejne zdobywa w tempie 1 na reset. Jeżeli atak się powiedzie, wampir otrzymuje pewną ilość wampiryzmu, wypitej krwi oraz 5-15% szansy na zyskanie 1 maksymalnego punktu życia. W przypadku niepowodzenia wampir ginie i nie może się wskrzesić aż do kolejnego resetu. Wampir posiadający immunitet może gryźć innych graczy. Limit punktów wampiryzmu wynosi 200.
"Krwawa uczta": walcząc z innymi graczami otrzymuje premię wynikającą z wampiryzmu (wampiryzm * poziom / 320)
Wampir nie traci doświadczenia wskrzeszając się w szpitalu.
Wampir - złodziej zyskuje 50% mniej bonusu do uniku ze złodziejstwa w PvP.
"Wampirzy rytuał": wampir może odprawić w świątyni rytuał, dzięki któremu otrzymuje błogosławieństwo do wybranej statystyki (maksymalnie 9-krotność poziomu postaci).
• Koszt: 15% aktualnie wypitej krwi (wartość zaokrąglona w górę), postać musi posiadać minimum 5 punktów wampiryzmu.
• Bonus: Wartość wypitej krwi przed przeprowadzeniem rytuału (zaokrąglona w górę).
• Bonus (pvp, pvm i rzemieślnictwie, czyli wszędzie) do jednej ze statystyk (ZR, WT, SZ, SW, INT, SI).
• NIE można mieć równocześnie pobranego blessa ze Świątyni i rytuału.
• Rytuał działa na zasadzie blessa.
• Rytuał można przeprowadzić w świątyni.
• Rytuał zawsze jest udany.

Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Unik: 5
Walka bronią: 10
Alchemia: 3


AP:
+3 do siły
+2 do wytrzymałości
+3 do zręczności
+3.5 do szybkości
+2 do inteligencji
+1.5 do siły woli

Treningi w Szkole:
0.2 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.4 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości