Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klasy
#1
KLASY
(aktualizacja 20.01.2018)

Wojownik:

Bazowy przyrost 10 energii na reset
Przyrost 0.3 energii na poziom
+0.5 do Szybkości
"Mistrz broni": +5% szansy na zadanie trafienia krytycznego w PVP
"Gladiator": +100% do zdobywanego doświadczenia w walce z innymi graczami
Wojownik na każde 15 poziomów otrzymuje 1% szansy na zablokowanie obrażeń niemagicznych w PVP



Mag:

Bazowy przyrost 10 energii na reset
Przyrost 0.3 energii na poziom
+3 przyrostu siły woli oraz inteligencji za 1 AP (nie dotyczy Jaszczuroludzi i Wampirów)
Jako jedyni mogą używać czarów bojowych oraz obronnych, szat oraz kosturów (zapewniających premie do inteligencji i siły woli)
Możliwość umagiczniania przedmiotów
Trening INT i SW w szkole po 0.2 energii


Rzemieślnik:

Bazowy przyrost 8 energii na reset
Przyrost 0.4 (zamiast 0.3 w porównaniu do innych klas) energii na poziom
Premia do umiejętności rzemieślniczych (poza hodowlą) w wysokości poziom postaci/10
Dwukrotnie większa ilość punktów doświadczenia za wykonywanie profesji rzemieślniczych
Mniejszy przyrost Astralnych Punktów w porównaniu do innych klas
Rzemieślnicy w walce zadają o połowę mniejsze obrażenia w porównaniu do innych klas
Rzemieślnicy nie otrzymują doświadczenia za walkę z innymi graczami


Barbarzyńca:

Bazowy przyrost 10 energii na reset
Przyrost 0.3 energii na poziom
+0.5 do przyrostu wytrzymałości za 1 AP
"Wrodzona odporność": barbarzyńca otrzymuje premię do obrony w wysokości 5 * poziom postaci
"Niewiara w moce nadprzyrodzone": barbarzyńca na każde 10 poziomów otrzymuje 1% szansy na zniwelowanie obrażeń magicznych w PVP
"Szał Berserkera": barbarzyńcy nie obejmuje kara do uniku ze zbroi i nagolenników
Barbarzyńcy nie mogą używać przedmiotów magicznych
Większy przyrost punktów życia z wytrzymałości uzyskiwanej z AP


Paladyn:

Bazowy przyrost 10 energii na reset
Przyrost 0.3 energii na poziom
+0.5 do przyrostu siły oraz zręczności oraz wytrzymałości za 1 AP
Koszty leczenia oraz wskrzeszenia w szpitalu miejskim zmniejszone o połowe
"Boskie względy": dodatkowy przyrost w postaci 10 punktów wiary dziennie
Klasa dostępna tylko dla przedstawicieli rasy ludzkiej
Ograniczenie charakteru postaci do Anielskiego oraz Diabolicznego
Premia 5% do ataku w PVP jeśli używa broni do walki wręcz
Błogosławieństwa mają w przypadku paladyna dwukrotnie większą siłę i dwukrotny koszt.
"Aura wiary": Premia 10% do obrony oferowanej przez ekwipunek


Łowca:

Bazowy przyrost 10 energii na reset
Przyrost 0.3 energii na poziom
+0.5 do przyrostu siły i zręczności za 1 AP
-0.5 do przyrostu wytrzymałości za 1 AP
"Zatruta broń": każda broń jakiej używa łowca staje się automatycznie zatruta, przez co zadaje dodatkowe obrażenia w postaci poziom postaci / 3, omijając pancerz przeciwnika (działa tylko przeciw innym postaciom)
"Wróg rasowy": łowca na 20 poziomie może wybrać wroga rasowego, przeciwko któremu zadaje dodatkowe 10% obrażeń



Złodziej:

Bazowy przyrost 10 energii na reset
Przyrost 0.3 energii na poziom
"Cichociemny": możliwość rozwoju umiejętności złodziejstwo
"Cichociemny": możliwość okradania graczy, banku i sklepów oraz walki o tytuł Potomka Autolikosa
Złodziej podczas nieudanej próby kradzieży trafia do lochów na okres jednego dnia z kaucją wynoszącą 1000 * poziom sztuk złota
"Mistrz ciosów w plecy": Najmocniejsze ciosy krytyczne zadawane przez złodzieja sięgają 70% i 90% dodatkowych obrażeń (odpowiednio 5% i 4% szans)
Złodziej ponosi karę 15% do obrażeń w PVP.
Do uniku złodzieja dolicza się dwukrotną wartość umiejętności złodziejstwa.
10-procentowa premia do szybkości ataku wynikającej ze statystyk (uwzględniając talizman, ale nie premię z broni/poziomu)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości