Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szansa na przedmioty specjalne
#1
W tej erze zmieniono szanse na przedmioty specjalne z mostów z zamiarem usunięcia scenariusza szukania peleryny u rzemieślników przez tydzień lub dłużej. Z poprzedniej szansy na przedmiot specjalny po 3 pytaniu na moście równej 8% mamy 8-17% dziennie co nie zatrzymało długiego szukania peleryny. Stąd proponuję:

1) Zmiana szansy na znalezienie przedmiotu specjalnego na 20% po poprawnej odpowiedzi na trzecie pytanie z mostu.


Każdy gracz idący na event szczególnie rzemieślnicy odczuwają fakt czy ma się szybko pelerynę czy przegrywasz erę szukając tydzień. Powrót do stałej, ale wyższej szansy powinna wyrównać szansę u graczy.
#2
Pomysł jest ok, ale pytanie czy zwiększenie szansy rozwiąże problem? 
Odnoszę wrażenie że problemem jest sam random, który tak czy inaczej pozostanie, więc jedna osoba znajdzie od razu, a inna nie.
Możemy też zadać sobie pytanie czy potrzebujemy tego randomowego 5% więcej do expa?
#3
Pomysł trochę usztywni szansę, jak się doda nowe itemki to całkiem spoko, bo w sumie już tylko nie pelerynka będzie obchodzić rzemków. Walczący i tak tylko peleryny szukają.

Czy peleryna jest potrzebna? Sama w sobie nie, ale dla ekonomii gry szukanie jej jest przydatne.
#4
Jeżeli chcesz dodać punkty mostów, to sama koncepcja narastającej szansy na przedmioty specjalnie ładnie współgra z tą mechaniką. Oszczędzasz ~100 punktów i masz praktycznie pewniaka na artefakty.
Ponownie natomiast powtórzę, że jestem za ograniczeniem działania peleryny wyłącznie do profesji rzemieślniczych, nie widzę powodu dlaczego klasy walczące miałyby chodzić po górach.
#5
Bo te 5% robi w sumie sporo roboty?
#6
Można:
1. Usunąć pelerynke.
2. Odciąć ją od randomu i dać jako nagrodę za 30 most.
3. Dać każdemu zwiedzanie po górach za darmo - ograniczyć dzienne możliwe kliknięcia do 300-400 ruchów (żeby ktoś nie farmił surki i złota na początku)
#7
Wątek połączony z:
http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=2059

Zmiany które będą poddane głosowaniu:

  1. Dodanie nowych przedmiotów* związanych z odpowiednią profesją rzemieślniczą:
    • Wybierz_Nazwę_przedmiot_Kowala** +5% do wartości smoczego przedmiotu
    • Wybierz_Nazwę_przedmiot_Stolarza** +3% do szansy na specjalne łuki/strzały
    • Wybierz_Nazwę_przedmiot_Alchemika** +3% do szansy na specjalną miksturę
    • Wybierz_Nazwę_przedmiot_Zielarza** +5% do zbioru ziół
    • Wybierz_Nazwę_przedmiot_Hutnika** +5% do znajdowanych rud przez geologa
    • Wybierz_Nazwę_przedmiot_Hodowcy** +2% do ilości udanych rozmnożeń
  2. Usunięcie Peleryny Falthorna dla wojowników.
  3. Zamiast przedmiotu specjalnego na moście, rzemieślnik dostaje możlwiość wybrania przedmiotu specjalnego w kantynie. Przy czym pierwszy przedmiotem specjalnym nie może zostac wybrana Peleryna Falthorna
* Dana profesja rzemieślnicza może zdobyć tylko przedmiot związany ze swoją profesją
** Nazwy przedmiotów zostaną ustalone później

W związku ze zmianami dotyczącymi ograniczenia przedmiotów specjalnych do konkretnej profesji - zmiana procentowych szans na dropnięcie przedmiotu specjalnego nie jest konieczna (powyższe zmiany i tak ograniczają random, a nie chcemy też całkowicie "za darmo" dawać w.w. przedmiotów).

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, to ma 24h na przedstawienie ich. Po tym czasie rozpoczniemy głosowanie.
#8
Punkt 3 sprawia, że zamiast przedmiotów specjalnych na moście mamy talon na nie w kantynie?
#9
Coś w tym stylu, czy to będzie "kupon do wymiany" czy przedmiot specjalny, który potem można wymienić - nic nie zmienia w założeniach i Nerph podczas ewentualnej implementacji może wybrać prostszą/szybszą opcję
#10
Jak tak to dobrze, bo przeczytałem i się trochę przeraziłem. Najważniejsze by zostało to dobrze wprowadzone.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości