Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alchemik (uwzględniając zmiany przegłosowane na NE)
#1
1. Alchemik (rzemieślnik) otrzymuje za 1 energii 0.02 alchemii niezależnie od tego, jaką miksturę stworzy. To samo tyczy się transmutacji.

2. Aby spróbować stworzyć miksturę danego poziomu, alchemia gracza musi być dwukrotnie większa od poziomu mikstury (należy tutaj pamiętać i bonusie za poziom i ewentualnie bonusie rasowym gnoma).

3. Gnom jako rzemieślnik uzyskuje premię do alchemii w wysokości 0,6*LVL (nie jest ona widoczna w statystykach).

4. Wzór na tworzenie mikstury:
Szansa = 100 + ((poziom postaci - poziom mikstury x2) * 5) + (alchemia / 2) + bonus ze statystyk

5. Bonus ze statystyk:
(najwyższa ze statystyk: zręczność, szybkość, inteligencja, siła woli) / 10

6. W przypadku sukcesu istnieje 89% szans na zwykłą miksturę oraz 11% na specjalną.

7. Przedmiot specjalny alchemika (kryształowy alembik) zwiększa o 3% szansę na miksturę specjalną.

8. W przypadku porażki powstaje kiepska (k) mikstura, za której stworzenie gracz otrzymuje 2 PD.

9. Peleryna Falthorma zwiększa o 5% przyrost PD.

10. Wzór na PD:
2x poziom mikstury dla zwykłej, 20x poziom mikstury dla specjalnej.

11. Od 1550 umiejętności alchemii pojawia się opcja transmutowania rud metali, dzięki czemu zyskujemy szansę wytworzenia meteorytu.
Koszt: 1 energii , po 10 rudy miedzi, cyny, cynku, żelaza.
12. Transmutacja:
11% na otrzymanie 5 kawałków meteorytu, doświadczenie jak za miksturę specjalną 120 poziomu
89% na otrzymanie 1 bryły adamantium, doświadczenie jak za zwykłą miksturę 120 poziomu
Uwaga: kryształowy alembik nie zwiększa szansy na udaną transmutację. 

13. Tabela mikstur (w załączniku)


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości