AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mahdi
2006-10-03, 14:30
Cechy Postaci
Autor Wiadomość
Mahdi 
Władca Amorion


ID: 1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 280
Skąd: Pałac Królewski
Wysłany: 2006-07-03, 22:31   Cechy Postaci

Cechy postaci to jeden z rodzajów współczynników opisujących postać gracza.

Postać w Amorion posiada następujace cechy:

* Zręczność
* Siła
* Inteligencja
* Siła woli
* Szybkość
* Wytrzymałość

Obecny poziom cech można sprawdzić na ekranie Statystyk postaci.

Cechy mają istotne znaczenie przy wykonywaniu różnego rodzaju czynności - sytuacje, w których ma zastosowanie dana cechy, wymienione są w jej opisie. Rozwój cech powinien zaplanowany w oparciu o to, czym ma się zajmować postać - zależy to od wybranej klasy postaci i sposobu gry.

Początkowy poziom każdej cechy to 4. Wartości poszczególnych cech można podnosić na nastepujące sposoby:

* Korzystając z Astralnych Punktów (AP). AP otrzymuje się po utworzeniu postaci i przy osiąganiu kolejnych poziomów postaci (po 5 AP na poziom). To, ile punktów danej cechy otrzymuje się za 1 AP, zależy od wybranej rasy i klasy postaci.
* Poprzez ćwiczenia w szkole.

Po śmierci postaci w walce jedna, losowo wybrana cecha jest obniżana o wartość zależną od obecnego poziomu postaci.

Cechy postaci nie są zależne od jej umiejętności.


Za co odpowiadają poszczególne cechy:

Siła - za obrażenia zadane bronią białą (całość) lub strzelecką (1/2 siły), oraz wpływa na ilość surowców wydobywanych w kopalniach.

Zręczność - za obrażenia zadane bronią strzelecką (1/2 zręczności), za szanse trafienia oraz uniknięcia ciosu/strzały/czaru, za szanse kradzieży/obrony przed kadzieżą.

Wytrzymałość - Zmniejsza otrzymywane obrażenia, zwiększa ilość punktów życia oraz zwiększa maksymalne zmęczenie postaci, co pozwala na noszenie lepszych pancerzy i używanie lepszych broni.

Szybkość - Decyduje o pierwszeństwie ataku w walce, oraz o ilości ataków w jednej rundzie walki.

Inteligencja - Odpowiada za obrażenia zadane czarem bojowym (trzeba go mieć i móc go używać), oraz wpływa na ilość ziół zebranych na farmie, za szanse kradzieży/obrony przed kadzieżą.

Siła woli - Odpowiada za zmniejszenie obrażeń przez czar obronny (trzeba mieć czar obronny i móc go używać).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 14