AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmęczenie i buildy na szybkość
Autor Wiadomość
Bimbromir
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-06, 21:52   Zmęczenie i buildy na szybkość

Dokonaliśmy śmiałej zmiany likwidując karę do zmęczenia magowi. Testując buildy na szybkość doszedłem do wniosku, iż warto by było całkiem zlikwidować karę do zmęczenia. Zysk dla gry byłby taki, iż ciekawsze stałyby się wspomniane buildy oparte o szybkość, co mogłoby doprowadzić do ciekawej konfrontacji z odwiecznym i uniwersalnym buildem zakutego w stal krasnoluda.
Nie miałoby to oznaczać całkowitej rezygnacji w określonych buildach z wytrzymałości. Zamiast turowo działającej kary można by było dodać wymagania związane z poziomem przedmiotu, tak jak ma to obecnie miejsce z siłą. To też by wypadało nieco zmodyfikować, tzn zwiększyć wymagania, a co więcej powinny one imo sumować się dla każdego używanego przedmiotu.
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2012-04-08, 07:09   

Ten pomysł akurat mi się podoba. Chociaż dla postaci z bulidem na szybkość i bez wytki ta dodatkowa obrona nie wiele zmieni. Natomiast gracze tacy będą mogli korzystać z Elfich przedmiotów a to IMHO miało by jakiś sens.
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Bimbromir
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-08, 07:52   

To jedna sprawa, druga jest taka, że Pomoc Online miałaby 20% roboty mniej odpowiadając na pytanie "czemu coś mnie zabiło nagle jak walczyłem", a ponadto buildy na szybkość nie miałby utrudnionego w porównaniu do buildów defowych startu.
 
 
Mist 


ID: 21
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1531
Ostrzeżeń:
 3/5/6
Wysłany: 2012-04-05, 14:52   

Urozmaiciłoby to być może repertuar buildów wśród graczy pro;
Pomysł godny poparcia.
_________________
 
 
Drzazga
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-06, 20:00   

Ja bym raczej dopasowała ilość zmęczenia do danych zbroi. Jak wiadomo talizmany zmalały dość konkretnie, a jednak zmęczenie pozostało bez zmian. Podobnie było z ilością many i trzeba było zmniejszyć jej zużycie.

Moja propozycja:
Przedmioty normalne - 25% teraźniejszego zmęczenia.
Przedmioty Elfie - 10% zmęczenia (ponieważ są lekkie i zwinne)
Przedmioty Smocze - 50% (bo mocniejsze i grubsze)
Przedmioty Krasnoludzkie 75% (Trwałość ma swoje koszta)

Kwestia umagicznienia też mogła by wpływać na ilość zmęczenia.
Do siły nie zmieniało by nic
Do wytrzymałości i +25%
Do zręczności/szybkości -25% (nie sumowało by się na elfich)

Urozmaiciło by to ilość kowali specjalizujących się w danych tworach. A nie tylko pod tytuł lub bastarda.
 
 
Bimbromir
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-10, 08:20   

Przekombinowane a i nie rozumiem, jak miałoby to specjalizować kowali. Wiadomo, że kucie to pierwsza faza produkcji przedmiotu, który aby miał wartość musi jeszcze przejść odpowiednie umagicznenie.
 
 
Radius
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-10, 14:12   

Taa zwłaszcza, ze dostępność elfiego EQ na targu jest porażające.
 
 
lorin dahleberg 
Crowley

ID: 150
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 344
Wysłany: 2012-04-10, 15:59   

W tej fazie ery na pewno słabiutko z tym, szczególnie na niskie poziomy :]
 
 
Mist 


ID: 21
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1531
Ostrzeżeń:
 3/5/6
Wysłany: 2012-04-10, 21:16   

Drzazga napisał/a:
Urozmaiciło by to ilość kowali specjalizujących się w danych tworach. A nie tylko pod tytuł lub bastarda.

O, słodka naiwności.
Ty naprawdę sądzisz, że jakiś kowal ma wybór i środki
na coś takiego, prawda? Ech...
_________________
 
 
Radius
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-12, 12:01   

Magicznego EQ na 15 lvl niezwykle pożądam. :-(

Żeby urozmaicić kowali specjalizujących się w różnych przedmiotach trzeba by zabronić im wykonywania innych operacji niż kucie. Nie mając nic innego do roboty wzięli by się za to co im pisane.
 
 
Bimbromir
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-12, 12:27   

Nie znam normalnego kowala, który robi coś innego niż kucie, jeśli jednak przeliczysz ilość energii choćby takiego kowala już lvl 100, który wbija się bardzo mozolnie, szanse na przedmiot specjalny, następnie weźmiesz pod uwagę wzór na wartość przedmiotu specjalnego (max randm=skill lvl), to w praktyce wykucie dwóch wartych użycia przedmiotów na dzień (wysokiego poziomu) jest nie lada wyczynem, do którego potrzeba szczególnego szczęścia. W praktyce w trakcie ery na jeden przedmiot czeka się po parę dni.
 
 
Radius
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-12, 12:43   

Załamałem się. Wiedziałem, że to będzie mozolnie ale nie, że aż tak.
 
 
Bimbromir
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-12, 12:46   

Niepotrzebnie ekwi lvl 15 topowy kowal zrobi w całości w jeden dzień, ponieważ ma teraz mnóstwo skila i energii. Co innego, gdy postać od początku ery wbija lvl 15, wtedy kowale robią miedziane złomy lvl 1 i prawie przez całą erę pozostają w tyle za potrzebami klas wojujących.
 
 
Radius
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-12, 12:51   

No tak ale ze względu iż jesteśmy przed końcem ery targ powinien być zapchany niskolvlowym ekwipunkiem, a tak nie jest :/
 
 
Odo 
mroczny półksiężyc

ID: 550
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Sanok
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2012-04-12, 12:56   

Pewnie dla tego, że zarabia się na nim grosze, więc nikt nie będzie marnował surowców? Poza tym komu się chce teraz cokolwiek kuć.
_________________


Jestem jaki jestem. Inny nie będę... BO NIE CHCĘ!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 11