Logowanie

Email:
Hasło:

Przypomnij hasło...

Nie masz jeszcze konta?
Dołącz do nas!




Ekran: 1024x768
Javascript: włączone
Wiek min. 15 lat
Nieco wyobraźni


Varen Arthis (ID: 210)


  • Ranga: Mieszkaniec
  • Poziom: 31
  • Wiek: 1371
  • Rasa: Wampir
  • Klasa: Łowca
  • Charakter: Neutralny
  • Płeć: Mężczyzna


Profil gracza:

UWAGA! Mogę mieć zmienne IP. Loguję się z domu, uczelni oraz telefonu także serdecznie proszę o nie banowanie

Podstawowe informacje:
1. Jestem zawsze chętny na sesję.
2. Różnie schodzi mi się z odpisywaniem, jeśli nie odpisałem przez dwa, trzy dni warto się upomnieć.
3. Cenię sobie poprawną ortografię oraz interpunkcję.
4. Lubię kiedy w sesji dużo się dzieje, są przygody, walki i różne zwroty akcji. Spacerki i rozmowy na ławce są nudne.
5. Zapraszam do pisania

Varen Arthis:

Imię: Varen
Nazwisko: Arthis
Miejsce zamieszkania: Amorion, Elakka.
Rasa: Wampir
Wiek w momencie przemiany: 19 lat
Wiek obecny: 68 lat
Profesja: Łowca (nie mylić z zabójcą)
Wyznanie: Ateista
Stan cywilny: Wolny
Wzrost: Niecałe 180cm
Waga: Około 70kg
Naturalny kolor oczu: Czarny
Kolor włosów: Czarny

Wygląd:
Spoglądasz na młodego mężczyznę, który na pierwszy rzut oka wyglądał niepozornie. Jego blada twarz wchodziła w ostry kontrast z czarnymi, długimi włosami, które sięgały mu do ramion, a grzywka aż nadto przysłaniała mu oczy. Jego postura była typowo ludzka - mniej niż 180cm wzrostu, niezbyt wysportowany, rzec możnaby na niego "chuderlak". Stał wyprostowany, jakby mechanicznie zaprogramowany do takiej postawy, z rękoma splecionymi za plecami. Patrzył wprost przed siebie, zagłębiony we własnych myślach. Ciemne jak noc oczy wydawały się nieobecne.

Charakter:
Varen, jak na wampira, rzadko kiedy przejawia oznaki wrogości. Mimo młodego wieku, dzięki samozaparciu i nadnaturalnie silnej woli udało mu się opanować sztukę kontrolowania żądzy krwi a dzięki naukom jego mentorki szanuje ludzkie (i nie tylko) życie. Jako wampir uważa się za lepszego od innych istot ale jego dobre maniery nie pozwalają mu otwarcie o tym mówić choć bez wątpienia da się to zauważyć w rozmowie. Jest elokwentny i nieco arogancki, czym sprawia wrażenie o wiele dojrzalszego niż na to wygląda. Trudno jest wytrącić Varena z równowagi ale gdy już ci się to uda… Musisz liczyć się z konsekwencjami. Jedynymi istotami, których nie toleruje i do których pała odrazą są wilkołaki.

Umiejętności:
Mimo swojego młodego wieku, niemalże wszystkie tajniki wampiryzmu nie są Varenowi obce. Nadludzka szybkość i siła są kluczowym atrybutem chłopaka, które dzięki wieloletnim praktykom, starciom z lykantropami a czasami nawet z przedstawicielami własnego gatunku, opanował do perfekcji. Jest niewrażliwy na działanie wszelkich broni, chyba że są wykonane ze srebra lub drewna, zranić go może również ogień. Potrafi zawładnąć na jakiś czas słabymi umysłami, ale tylko jeśli dana ofiara nie ma przy sobie jakiegokolwiek srebra. Ma wyczulone zmysły dzięki czemu doskonale widzi w ciemności i potrafi rejestrować wszelkie odgłosy na duże odległości. Varen posiada niezwykły talent, który nazywa „Dzieleniem Myśli”, co pozwala mu na wniknięcie do głowy drugiej osoby a wtedy może poznać jej wspomnienia, myśli ale również może przekazać swoje. Dzielenie Myśli nie może się jednak udać gdy druga osoba nie wyrazi zgody… Lub przynajmniej gdy jest przytomna. Mimo, że wszystkie umiejętności przychodzi mu wykonywać naturalnie i pochłaniają one zaledwie znikome ilości jego energii, tak Dzielenie Myśli ciągle jest dla niego czymś nowym i każda taka próba jest dla niego olbrzymim wyzwaniem, a straconą energię musi odzyskać poprzez pożywienie się.

Słabości:
Słońce go drażni i odbiera zdecydowaną większość jego energii a przebywanie w jego promieniu bez wątpienia doprowadziłoby do jego śmierci, dlatego pokazuje się tylko w czasie nocy. Jako wampir nie może tak po prostu wejść do prywatnego, ludzkiego domu, musi być zaproszony. Nie musi to być słowne zaproszenie, wystarczą same intencje. Publiczne miejsca jak bary i karczmy to już inna sprawa. Mało jest rzeczy, które potrafią go zranić a są to: drewniane kołki w wszelkiej postaci, srebrne bronie oraz ogień. Dodatkowo widok srebra go drażni i sprawia, że ciężej mu zapanować nad głodem przez co potrafi dość łatwo i szybko się zdemaskować. Ponadto dodatkowym zagrożeniem jest ugryzienie wilkołaka. Jedno potrafi doprowadzić do ciężkiej choroby, przejawiającej się odmową organizmu od ludzkiej krwi, halucynacje i częste utraty kontroli aż przez kilka tygodni, a kilka ugryzień prowadzi do śmierci. Jak dla każdego wampira, magia jest mu całkowicie obca.

Ariel Moon:

Imię: Ariel
Nazwisko: Podobno brzmi ono Moon
Miejsce zamieszkania: Nieznane, choć niektórzy twierdzą, że widzieli ją w Elakce.
Rasa: Wampir
Wiek w momencie przemiany: 17
Wiek obecny: 983
Profesja: Łowca (nie mylić z zabójcą)
Wyznanie: Ateistka
Stan cywilny: Wolna
Wzrost: 164cm
Waga: 47kg
Naturalny kolor oczu: Niebieski
Kolor włosów: Jaskrawoczerwone

Wygląd:
Mentorka Varena, piękna, czerwonowłosa wampirzyca na pierwszy rzut oka wygląda jak pogodna, uśmiechnięta nastolatka. Długie, proste włosy opadają jej na ramiona i sięgają aż do pleców. Niewinna twarz najczęściej rozpromieniona jest szerokim uśmiechem białych zębów, a w blasku jej ogromnych, szafirowych oczu nie jeden mężczyzna się zatracił. Ulubionym strojem Ariel są długie suknie, najczęściej nosi niebieską, z długimi, przewiewnymi rękawami oraz buty na krótkich szpilkach.

Charakter:
Ariel sprawia wrażenie nieco dziecinnej ale to tylko dodaje jej uroku. Niewiele spraw traktuje poważnie, przez niemal tysiąc lat egzystencji zdążyła już poznać świat i doszła do wniosku, że nie warto się czymkolwiek przejmować. Jako jedna z najstarszych przedstawicieli swojej rasy ma wiele obowiązków, które z największą przyjemnością ignoruje gdyż zwyczajnie uważa je za nudne a jedną z niewielu rzeczy, której Ariel nie znosi jest właśnie nuda. Szanuje jednak wampirze prawa i dba aby jej podopieczny również o tym nie zapominał. Ludzkie życia są jej obojętne, choć nie zabija swoich ofiar bo brak kontroli ją odraża i uważa za oznakę słabości. Ariel sprawia wrażenie niezdolnej do odczuwania większych uczuć, wszystko traktuje jak zabawę. Jednak jest to jedynie maska, kiedy sytuacja tego wymaga Ariel potrafi zmienić się nie do poznania. Ale sama już zdążyła zapomnieć kiedy ostatnim razem była do tego zmuszona. Nienawiść do wilkołaków jest uzasadniona traumatycznymi przeżyciami jeszcze z przed czasów przemiany ale dokładnie nie wiadomo co się stało a sama Ariel nigdy nie mówi o swojej przeszłości.

Umiejętności:
Wszystko co potrafi Varen, Ariel umie wykonać kilka razy lepiej, w końcu to ona go wszystkiego nauczyła. Ponadto jest jedną ze Starszych, grupy wampirów od których wierzy się, że powstała cała ich rasa. Ile w tym prawdy? Nie wiadomo. Ariel niemalże całe życie walczy z wilkołakami przez co jest prawdziwym ekspertem jeśli chodzi o ich gatunek i pewnie nie ma nikogo kto może się pochwalić większą ilością zabitych bestii. Przez długi czas egzystencji zdążyła posiąść wiedzę niemalże na każdy temat, mało kryje się przed nią tajemnic a ona sama skrywa ich całe mnóstwo.

Słabości:
Światło dnia jest dla niej znośne ale zmusza do zużywania ogromnych pokładów energii, czego ona woli jednak unikać dlatego ukazuje się światu jedynie podczas nocy. Srebro również ją irytuje ale dawno już nauczyła się ignorować ten fakt. Bronie wykonane z tego materiału są w stanie ją zranić, jednak nie mogą jej zabić, jeśli jej serce przebiłby srebrny sztylet zapadłaby w głęboki sen aż do momentu w którym ktoś by ten sztylet wyjął. Drewniane kołki nie robią na niej wrażenia, taką broń można co jedynie bardziej ją rozzłościć. Jedynym sposobem na jej zabicie jest długotrwałe wystawienie na działanie ognia lub promieni słonecznych.