Logowanie

Email:
Hasło:

Przypomnij hasło...

Nie masz jeszcze konta?
Dołącz do nas!




Ekran: 1024x768
Javascript: włączone
Wiek min. 15 lat
Nieco wyobraźni
Prolog


Witaj
Amorion to przeglądarkowa, tekstowa gra RPG dla wielu graczy. Aby w nią grać nie trzeba ściągać żadnych dodatkowych programów z sieci. Rozgrywka polega na kreowaniu i rozwoju własnej postaci w ramach współzawodnictwa oraz współpracy z innymi graczami. Innymi słowy: zamieszkaj w jednym z miast lub stań się podróżnikiem i łowcą przygód, zbuduj dom i stwórz rodzinę lub zostań awanturnikiem. Poznaj innych, dołącz do klanowej społeczności i broń swoich przyjaciół lub graj fabularnie - możliwości jest bardzo wiele.

Dowiedz się więcej...


ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!


Prezentacja Gry


Najnowsze wieści

"Wieść o NE (bo lepiej późno niż później, prawda?)" nadana przez (Nerph Oreno) dnia 24 czerwca 2019 r.

Szanowni Mieszkańcy,


Przede wszystkim proszę o wybaczenie, że ta wieść pojawia się tak późno. Wynika to, jak się z pewnością domyślacie, w stu procentach z mojej winy.

Przechodząc do rzeczy ciekawszych i istotnych, chciałbym poinformować, iż Nowa Era została wstępnie zaplanowana na okres pomiędzy drugą połową lipca a początkiem sierpnia (20.07 - 04.08).

Taki (mało konkretny) termin wynika z faktu, iż na dzień dzisiejszy została przygotowana jedynie część zmian planowanych na NE.
Naturalnie informacja ta będzie aktualizowana i doprecyzowana w miarę postępu w pracach.

W przeciągu 2 tygodni zostanie również opublikowana lista (mam nadzieję że pełna) planowanych zmian.

EDIT:
Z opóźnieniem (za które najmocniej przepraszam) informuję, że start Nowej Ery zaplanowany został na sobotę 3 sierpnia 2019r.
Termin ten wynika z faktu, że na dzień dzisiejszy nie zostały jeszcze przygotowane wszystkie planowane zmiany.
A skoro o zmianach mowa, poniżej lista:

Rasy/klasy/walka
Mag
- %siły woli jest wliczane do Zdrowia
- Premia do uniku 5*poziom
- +0,5 szybkości za AP
- Nowy kostur w Magicznej wieży z podwójną premią w stosunku do standardowego, jednak tylko do sw.
- Dodanie czaru "Wyrównanie" który tworzy kostur o maksymalnym umagicznieniu na max. dostępnym poziomie
- Gracze wybierający klasę maga zaczynają z czarami ofensywnym/defensywnym 1.0

Złodziej
- Zmiana tabeli krytyków złodzieja w pvp (zwiększona szansa na zabójczy krytyk)

Hobbit
- Hobbit/złodziej ma 50% więcej premii do uniku ze złodziejstwa.

Barbarzyńca
- zwiększenie obrony co poziom z 5 na 8

Wampir
- zwiększenie wartości blessa z wampirzego rytuału do 9-krotności poziomu postaci
- Zwiększenie limitu trzymanych punktów Kradzieży/Wampiryzmu z 100 na 200.

Inne
- Maksymalna szansa na zadanie trafienia krytycznego osiągana jest przy poziomie umiejętności bojowej 40000 (wcześniej 33000).
- Zmniejszenie minimalnej szansy na trafienie do 2%.
- Zwiększenie maksymalnej szansy na trafienie do 98%.
- Zmiana bonusu do trafienia z inteligencji na INT(1/4 + poziom/1420)
- Zmiana bonusu do trafienia ze zręczności na ZR*(1/4 + poziom/1950)
- Dodanie talizmanów 1,35 i 1,45
- Usunięcie kary utraty statystyk w PvP.
- Wyrównanie części potworów na arenach oraz wprowadzenie potworów 270, 290, 310, 330, 350, 370.
- Mag/Złodziej/wampir zaczynają grę z 5 PM/PK/PW

Rzemieślnicy
Hodowca
- Zmiana poziomów chowańców.
- Zastąpienie obecnego szukania chowańców na system licencji jak u Drwala + sklep z chowańcami.
Nowa profesja Geolog/hutnik - Działanie jak zielarz
- Obecna kopalnia miejska zmieniona/węgiel przeniesiony do gór chodzenie/kopanie, obniżenie kosztów postawienia własnej huty.
- Wytapianie sztabek - jak suszenie zielarza

Górnik
- dodanie węgla do możliwych wyników przy kopaniu w górach.

Alchemik
- zmniejszenie kosztów mikstur oraz dodanie kilku nowych mikstur

Stolarz/Kowal
- zmniejszenie kosztów surowcowych/energetycznych kucia/strugania.

Zielarz
- Zmniejszenie ilości potrzebnych ziół do suszenia z 10 na 5.

Inne
- Rzemieślnicy wybór specjalizacji na 2 poziomie.
- Ilość startowej energii podniesiona ze 100 na 200.
- Zwiększenie dziennego limitu mostów na 10 z 8.
- Zwiększenie limitu trzymanej energii z 505 resetów na 1000 resetów.
- Gracze wybierający klasę rzemieślnika zaczynają z podstawowym koniem 3 akcji.
- Usunięcie kary za wskrzeszanie się do doświadczenia dla rzemieślników.

Lokacje
Góry
- zmniejszenie lootu od n dnia,
- Usunięcie Toporka leśnego eremity z mostów z gór
- Dodanie mostów lub ich odpowiednika w lesie
- Usunięcie szansy na odzyskanie energii
- Dodanie możliwości spotkania skarbu w którym jest drewno sosnowe lub złoto oraz doświadczenie (leśny odpowiednik tego co w górach)

Muzeum/Leśna sadzawka
- Obniżenie kosztów korzystania z nich.

Miejska Noclegownia
- Otwierana od 3 dnia ery z kosztem 5k + 500*Poziom lub Otwierana 1 dnia z kosztem 9k+ 500 razy poziom.

Kuźnia/Tartak
-Obniżenie kosztów planów/licencji

Szaman
-Obniżenie kosztów talizmanów

Alchemik
-Obniżenie kosztów przepisów

Klany
- zmiany w systemie wojen klanowych.

Punkty
- Dodanie Punktów odpoczynku oraz pośredniaka/akademii walki, generowanych 1 co reset głównych, gracz zaczyna z jednym. Limit punktów to 3. Za punkty korzysta z akademii/pośredniaka/Noclegowni/Domku/Noclegowni klanowej. Niewykorzystane punkty jeśli nie są ponad limit nie przepadają.
- Dodanie Punktów Wiedzy generowanych 1 co reset głównych od 10 dnia ery, gracz zaczyna z 0. Limit punktów to 3. Za punkty korzysta z Muzeum/Sali tradycji.
- Dodanie Punktów Odświeżenia generowanych 1 co reset głównych od 25 dnia ery, gracz zaczyna z 0. Limit punktów to 3. Za punkty korzysta z Sadzawki Leśnej/Studni Artezyjskiej.


Jak już wspomniałem na dzień dzisiejszy tylko część zmian została przygotowana, w związku z tym nie jestem jeszcze w stanie podać wszystkich szczegółów - będę dodawał je w miarę postępów pracach.



Podpisano
Nerph Oreno – Władca Amorion