Logowanie

Email:
Hasło:

Przypomnij hasło...

Nie masz jeszcze konta?
Dołącz do nas!




Ekran: 1024x768
Javascript: włączone
Wiek min. 16 lat
Nieco wyobraźni


Winnred Dinee (ID: 427)


  • Ranga: Mieszkaniec
  • Poziom: 49
  • Wiek: 156
  • Rasa: Człowiek
  • Klasa: Mag
  • Charakter: Anielski
  • Płeć: Mężczyzna


Profil gracza:

... wyłaniający się z mroku...

WinnRed jest nazywany często postrachem małych dzieci, ma 231 i pół roku oraz dwa księżyce, jeden z palców jest starszy o pięć lat - to wynik jego utraty i pozyskania od jednej z ofiar rzezi którą wykonał na sprawcach po utracie palca.
Charakter Winna jest ciemny - lubi ciemne piwo - co jeszcze bardziej zaciemnia jego wizerunek, szczególnie jak Winn za dużo go wypije. Lubi rzucać czary na małe nieznośne dzieciaki - zamienia im wtedy dłonie w płetwy - oczywiście po jakimś czasie dłonie powracają - bo Winn nie krzywdzi dzieci bez powodu.
Z wyglądu Winna nic nie wynika - trudno coś tam dostrzec - nie żeby było za ciemno - po prostu Winn nosi kaptur i szatę zakrywające jego wszelkie rysy anatomiczne - Ci co widywali go bez kaptura twierdzą że ma białe włosy - sam Winn uważa podobnie - ale nie powiedziałby tego nikomu...
"To chyba ciemność w sercu wyssała pigment z jego włosów" - twierdzi profesor Zenon G. przewodniczący koła naukowego alchemików w publicznym gimnazjum Elakki.
Winn w stroje ubiera się ciemne, co podkreśla jego ciemny charakter - ale oczy ma jasne - uwydatniające kontrastowość jego ciemnej natury.
Generalna zasadą Winna jest być ciemnym i pochłaniać światło - czasem nawet wykorzystuje magię aby zaciemnić obraz dookoła - płaszcz ciemny który nosi na sobie, robi się wtedy ciemnoaktywny - co oznacza, że wysysa jasność i przekazuje energię Winnowi - dzięki temu Winn potrafi się ładować na słońcu.
Pozostały ekwipunek Winna to drewniany kij zakończony głową węża - ciemnego oczywiście - ale mniej niż sam Winn - aby swoim wizerunkiem nie zaciemniał ciemności Winna.
Kij ogólnie niczemu nie służy - czasem Winn odgania nim jakieś psy lubiące dopaść jego ciemny płaszcz - bo osobliwość płaszcza budzi w psach żądzę spożycia. Ponieważ Winn nosi w jednym ręku drewniany kij - czary może rzucać tylko słowem i drugą dłonią - oznacza to że zwykle broni się słabo w sposób dość klasyczny waląc po łbach ciemnym wężowym kijem. Druga ręka może dobywać sztyletu umiejscowionego pod płaszczem, czasem machnięcia tej ręki generują czary zaciemniające obraz - dzięki temu rośnie obrona Winna - wtedy miecze przestają trafiać, strzały chybiają, a magiczne pioruny gubią się w ciemności.
Z ludźmi Winn może rozmawiać - nie stroni od nich - nie jest jednym z tych ciemnych magów co się ukrywają w ciemności - on jest z tych co tę ciemność generują...

Ulubione czary Winna są z ciemnej szkoły magii:
- jakieś zaciemnienie (zaciemnia jakiś obszar),
- mała antyjasność (wysysa jasność z obszaru),
- destabilizacja kwantowa światła (tworzy elektromagnetyczne zniszczenie ) sprawia że światło zapomina, że ma świecić, co powoduje kwantową nierównowagę oddziaływań - światło się rozpada, niszcząc otoczenie...