Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gnom
#1
Gnomy często mylone są z Krasnoludami lub Hobbitami. Zresztą Gnomów jest coraz mniej, a nigdy nie było ich za dużo.
Plemię to nigdy nie grzeszyło odwagą, mądrością lub sprytem. Gnom jednak, mimo swych wad, potrafi być wiernym druhem w podróży, zręcznym kowalem (gnomy są najlepszymi kowalami na świecie; Krasnoludy z tym się nie zgadzają, ale trudno dogodzić wszystkim), bądź intendentem (według niepotwierdzonych danych, żaden Gnom nigdy nie zginął z głodu; winne temu są między innymi: doskonały węch, pozwalający znaleźć pożywienie wszędzie i zmysł handlowy, pozwalający zamienić zdobyte pożywienie na więcej pożywienia). Nie jest prawdą, że Gnomy nie potrafią czytać. Potrafią, aczkolwiek robią to niezbyt sprawnie. Są za to mistrzami w rachunkach - nie wolno brać pożyczek od Gnoma.

Punkty życia:
15 startowych
10 przy awansie na kolejny poziom

Cechy specjalne:
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do alchemii w wysokości 0,6*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL).
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do drwalnictwa w wysokości 0,7*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL).
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do kowalstwa w wysokości 0,4*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL).
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do stolarstwa w wysokości 0,6*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL).
"Ja się nie chwalę, po prostu mam do czarów talent": Gnom - mag uzyskuje co poziom dodatkowe 10 RC na poziomach 101-200 oraz 15 RC na poziomach +200.

Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Inteligencja: 10

AP:
+1.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+2.5 do zręczności
+1.5 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2,5 do siły woli

Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości