Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[QoL] Zmiany w UI
#11
Wracając po raz kolejny do tego tematu...
potrzebujemy usprawnić przesyłanie, kupowanie, raportowanie... i wiele innych spraw. 

Ad 2 i 3:
W załączeniu przesyłam screeny z wtyczki, której używam i gdzie widzę rozwiązanie naszych problemów. 
Oto propozycje:
- ekwipunek, gdzie widać moje mieczyki - są one podzielone na smocze, krasnoludzkie, elfie i zwykłe. Mikstury zaś na mikstury życia, mikstury many, trucizny i odtrutki. Są też szybkie boxy do zaznaczania.
Ale co najważniejsze - na samym dole widać opcje "sprzedaj wszystkie (bronie) z plecaka", "sprzedaj zaznaczone", "oddaj do klanu" i "oddaj do gracza <ID>". To usprawnia przesyłanie zarówno do klanu, jak i do innych (zamiast banku), oraz w szybki sposób segreguje i sprzedaje złom.
Po prawej stronie (gdzie ilość) można edytować to pole i wpisać ilość dowolną (np jak jest 10 przedmiotów to wpisać 1 i wysyła się wtedy 1, a reszta zostaje.)

- bogactwa, gdzie zamazałam swoje surowce - tak samo jak w ekwipunku mamy boxy, a surowce są podzielone kategoriami.
Na dole są opcje: "Oddaj do klanu", "oddaj do gracza <ID>".
Tak samo - po prawej można edytować ilość.

Te usprawnienia ułatwiają rzemieślnikom pracę z wykonanymi przedmiotami, oraz surowcami wrzucanymi do klanu. Bo codziennie jest tego sporo. Walczący też pobierają przedmioty z klanu i je oddają, wiec dla nich ciut mniej... ale również jest to spore usprawnienie.

Dalej...
- zagroda chowańców klan, to screen już bez zmian, tak wygląda budynek w klanie. Też są boxy, możliwość zaznaczania wielu (i na dole, aby wziąć wszystkie) oraz przycisk do zabrania.
Takie rozwiązanie można byłoby wprowadzić w zbrojowni klanowej oraz magazynie z miksturami, skarbcu z surowcami i zielniku z ziołami. W ten sposób zabieranie rzeczy z klanu byłoby proste - zaznaczasz co chcesz + kliknięcie "zabierz". Ponadto dobrze byłoby dodać opcję "Prześlij do <ID>", która nie tylko daje możliwość brania sobie, ale przesyłania komuś.
Można byłoby pomyśleć również nad funkcją segregacji przedmiotów na smocze, krasnoludzkie, elfie, zwykłe, ale to dodatek. Póki działa możliwość porządkowania po sile, wytrzymałości itd, to jest ok.

Ad 4.
Dziennik to to co pisałam wyżej. Dodanie opcji szukania po ID oraz po frazie, jak w przypadku okienek na poczcie dla kont premium. Screen poczta.

Ad 1.
Tę zmianę najmniej rozumiem... W aptece jest opcja wpisania ilości przedmiotów. Więc nie wiem dokładnie po co wpisywanie max. Można ewentualnie dodać okienko wpisywania ilości przedmiotów jak w aptece, tam gdzie tego brakuje, czyli u sklepikarzy w mieście: płatnerz, zbrojmistrz, łucznik, magiczna wieża. 
Screen apteka.

Powyższymi zmianami pozbędziemy się potrzeby przesyłania rzeczy przez słaby system rozwijania - zarówno z poziomu klanu, jak i banku. Ale zostawiłabym je, do czasu, aż system przetestowalibyśmy w praktyce... np całą jedną erę, gdzie nie ma błędu w przesyłaniu. Gdyby coś poszło nie tak, zostanie opcja awaryjna - przesłanie z klanu, czy banku.


5. O ile się nie mylę, to zostało ostatnie miejsce, gdzie rozwijanie list z przedmiotami/surowcami zostanie - targ.
Dlatego, można byłoby jeszcze pomyśleć nad dodaniem opcji zarówno w ekwipunku, jak i w bogactwach - "Wystaw na targu", gdzie przerzuciłoby nas z danym przedmiotem/surowcem do wpisania ceny za sztukę i ilość sztuk, jak obecnie na targu.
Screen targ.


Wszyscy, bez wyjątku, męczymy się z obecnym systemem UI. Dlatego apeluję po raz kolejny - ustalmy wspólnie co ma sens, aby każdemu mieszkańcowi Amorionu klikało się tu lepiej. I przejdźmy do głosowania.


Załączone pliki Miniatury
                   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości