Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PvP] Poprawa czytelności raportów
#1
Obecnie przebiegi walk, czy to z potworami, czy z innymi graczami jest bardzo nieczytelne, kolorki się mieszają w zależności od tego, czy wpada unik, czy trafienie. Proponuję, żeby każda runda walki była jasno opisana jako "Runda 1", "Runda 2", co poprawi czytelność Smile
#2
Może ktoś pokazać screen jak wygląda taka walka? Bo nie do końca rozumiem.
#3
[Obrazek: dJglrme.png]
#4
Heh. Kolejny temat z moim zdaniem nic nie zmieniającą kosmetyką. Naprawdę wam coś takiego przeszkadza? Ja przebiegi walk to przeglądam może czasem na IA.
Generalnie jest to łatwe do zrobienia i w pewien sposób poprawi to czytelność walk. Będą przyjemniejsze dla oka nowego gracza, bo głównie tacy przeglądają przebiegi ^^
Można wprowadzić.
#5
Ciekawa propozycja, bo dla mnie (nie walczącej) to jakaś ściana tekstu, która niewiele mówi. Zielone to powinno być coś dobrego dla mnie, a czerwone złego... tak bym to zrozumiała na pierwszy rzut oka. Ale wczytując się, zaczynam mieć wątpliwości...
Podział na rudny rozdzieliłby wizualnie tekst i miałabym świadomość ile moich uderzeń na przeciwnika. Pozwolił przeanalizować walkę dokładniej.

Nitek, piszesz tylko, aby te rundy wprowadzić. A kolory bez zmiany?
Tutaj walczący powinni dać rady, zamiast komentować, że już się napatrzyli... Jako, że jestem jedyna co na arenę nie zaglądam, to mogę ocenić projekt jako potencjalny odbiorca tej zmiany - "świeżak" na amo bez excela, dla którego to po prostu niezrozumiała ściana tekstu.
#6
Wszystko zależy od tego, czy raport jest identyczny dla atakującego i obrońcy, ale zakładam, że nie(teoretycznie inne tematy wiadomości, ale to może być mylna sugestia). Gdyby był podział na rundy, to mogą zniknąć kolorki, bo w raportach dla obrońcy są one odwrócone, co jest imo bez sensu. Jeżeli atakujący i obrońca dostają taki sam raport, to tak byłoby najwygodniej, jeżeli zaś są to różne kolorystycznie raporty, to kolory powinny zostać odwrócone.

Hastin- z racji wiecznego podejścia na amo, że to tylko kosmetyka, amoriony są toporne pod kątem wyglądu, podstawowych mechanik(przekazywanie mikstur i surowców po 1 typie na raz...) i wielu innych rzeczy. To są drobne zmiany, które poprawiają czytelność i które bez problemu mogą być wprowadzane w trakcie ery. W tym momencie chcąc policzyć, ile rund wytrwałem w trakcie walki, to zamiast spojrzeć na szybko, to siedzi i liczy się linijki tekstu, a potem przelicza przez bilans ataków, by to ocenić, co jest zwyczajnie upierdliwe.
#7
Pytanie czy może nie chcemy jakoś inaczej poprawić wyświetlanie? Informacja o rundzie zawsze przydatna, czasem ciężko się czyta gdy raport to:
"Merthezeer uniknął ataku Neherignus
Neherignus uniknął ataku Merthezeer
Merthezeer uniknął ataku Neherignus
Neherignus uniknął ataku Merthezeer
Merthezeer uniknął ataku Neherignus
Neherignus uniknął ataku Merthezeer
Merthezeer uniknął ataku Neherignus
Neherignus uniknął ataku Merthezeer
Merthezeer uniknął ataku Neherignus
Neherignus uniknął ataku Merthezeer
Merthezeer uniknął ataku Neherignus"
Albo co gorsze, walka Zipo z Ziro i innych podobnych do siebie nicków Big Grin

"W tym momencie chcąc policzyć, ile rund wytrwałem w trakcie walki, to zamiast spojrzeć na szybko, to siedzi i liczy się linijki tekstu, a potem przelicza przez bilans ataków, by to ocenić, co jest zwyczajnie upierdliwe. "
@Nitek - ta, albo kopiuje się do notatnika i sprawdza się ile razy wystąpiło "Neherignus uniknął" żeby zobaczyć czy się padło w 23 czy 24 turze. Im więcej rzeczy poprawiających widok i czytelność, tym lepiej.
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi (np związane z kolorami czy strukturą raportu?), to ma dwa dni na dodanie od siebie, po tym czasie rozpoczniemy głosowanie.

Zmiany poddane głosowaniu:

1. Dodanie informacji o rundach w raportach walk.
2. Usunięcie kolorów (czerwony i zielony) w raporcie.

Zapraszam do odpowiedniego tematu z głosowaniem


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości