Mahdi
Władca Amorion

ID: 1
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 280 Skąd: Pałac Królewski
|
Wysłany: 2006-07-03, 23:23 Umiejętności
|
|
|
Umiejętności to jedne ze współczynników opisujących postać w Amorion.
Postać w Amorion posiada następujące umiejętności:
* Kowalstwo
* Alchemia
* Stolarstwo
* Walka bronią
* Strzelectwo
* Uniki
* Rzucanie czarów
* Dowodzenie
* Hodowla
* Górnictwo
* Drwalnictwo
* Zielarstwo
Oznaczają one zdolność postaci do wykonywania różnego rodzaju czynności. Umiejętności rozwija się przede wszystkim przez praktykę, można również otrzymać je za modlitwę w świątyni.
Obecny poziom umiejętności można zobaczyć na ekranie Statystyk, dostępnym z menu Nawigacja.
Początkowy poziom wszystkich cech to 0.01.
Umiejętności postaci nie są zależne od jej cech, rasy i klasy.
Za co odpowiadają poszczególne umiejętności:
Kowalstwo - za wykonywanie broni białych i pancerzy.
Alchemia - za wykonywanie mikstur.
Stolarstwo - za wykonywanie broni strzeleckich i strzał.
Walka bronią - za trafienie przeciwnika, (ze zręcznością), za szansę na trafienie krytyczne w walce, premię do siły ataku bronią białą.
Strzelectwo - za trafienie przeciwnika (ze zręcznością), za szansę na trafienie krytyczne w walce, premię do siły ataku bronią strzelecką.
Unik - za szansę uniknięcia ciosu, strzały lub czaru w czasie walki.
Rzucanie czarów - za trafienie przeciwnika(ze zręcznością), za szansę na udane rzucenie czaru, premię do siły ataku czarem, szansę na trafienie krytyczne, za umagicznianie broni.
Dowodzenie - za premie w walce między strażnicami.
Hodowla - za szansę wyhodowania chowańca
Górnictwo - za ilość wydobywanych minerałów
Drwalnictwo - za ilość pozyskiwanego drewna
Zielarstwo - za ilość zbieranych ziół |
|