AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kowalstwo dla początkujących
Autor Wiadomość
warownia1 

ID: 3960
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 2
Wysłany: 2015-02-15, 13:31   Kowalstwo dla początkujących

Witam,
Czy ktoś z doświadczonych rzemieślników-kowali może dać kilka rad jak rozpoczynać grę kowalem? To jest mój pierwszy rpg, w którym wybrałem klasę rzemieślnika i nie wiem od czego najlepiej zacząć, jakie statystyki ulepszać i w jaki sposób zdobywać poziom i zarabiać na starcie.
Na razie chodzę po górach i kopalniach, jak mam trochę kasy to staram się kupować surowce i kuć pierwsze bronie aczkolwiek słabo to idzie.
Czy macie jakieś wskazówki jak zarobić pierwsze pieniądze i rozkręcić interes?
 
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2015-02-16, 14:20   

Temat http://forum.amorion.pl/viewtopic.php?t=3369
Post Drizzita wysłany 2010-11-13, 16:31 mówi o mechanice kowala

Kowal polega głównie na dostawach surowców od klanowiczów, sam nie kopie w górach bo to strata energii. W pośredniaku bierz kowala i kuj z miedzi, bo jest tańsza niż stal. Żeby zwiększyć umiejke, kuj 1 poziomową broń bo najtaniej wychodzi.

W chwili obecnej era zmierza ku końcowi i mogą wystapic trudności w dostepie do surowców na rynku jak i ze sprzedaniem niskopoziomowego sprzętu. Jeśli to się zdarzy to napisz w grze (ID masz w moim forumowym profilu).
 
 
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-02-16, 21:11   

To wrzuciłeś go na głęboką wodę:D
Oczywiście na początek wiedza aż tak szczegółowa nie jest potrzebna.
Najlepiej grać krasnoludem, AP dawaj do siły (minimalnie zwiększa szanse na zrobienie smoczego przedmiotu - za smocze, elfie i krasnoludzie jest dużo więcej expa), kuj tylko ze 100% szansą na wykucie - podobno 12*poziom to gwarantuje ale nie testowałem tego (1 poziom -12 kowalstwa, 3 - 36 itd. ), chodź lepiej kuć na niższych bo łatwiej o smoczy. Start na spacerach po górach to dobry pomysł - kopanie już mniej, chodź puki nie masz klanu i nie walczysz o posąg to możesz ;)
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2015-02-16, 23:51   

Siła zwieksza tylko bonus ze smoczych. Nic nie wpływa na szansę stworzenia krasnoludzich, elfich lub smoczych.

Jak mówi Bestia, na początku warto troche pospacerowac po górach żeby zdobyć wyższy poziom. Jak brakuje sztabek, to kuj 1-poziomowe miecze żeby zyskać kowalstwo.

Na 10 poziomie postaci można w statystykach jednorazowo wybrać swoją specjalizację. Daje to +10 umiejki do wybranej umiejętności rzemieślniczej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13