AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
o przekoksowanym kradzieju
Autor Wiadomość
Adven 

ID: 124
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 17
Wysłany: 2015-04-04, 17:29   

A może wrócimy do tego co było kiedyś? Tj że złodziej wynosi lvl * 1k kasy...? Ew jakiś mały bonus z umiejek
 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 101
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2015-04-04, 22:49   

Yavtram napisał/a:
Bo u mnie wyszło 64k za 95PK co jest marnym wynikiem i daleko do tych 299k zapisanych w poście wyżej (tyle udaje się wykraść ale po odliczeniu kosztów wspólnika i lochów wychodzi to co wychodzi)


A jakie miałeś staty?
Powiedzmy sobie szczerze, nie każdy złodziej wyciągnie z kradzieży wspomniane wyżej pieniądze, to kwestia rozkładu statystyk na inta i zrękę a więc i konieczność dokonania wyboru w kwestii potencjału do expienia na arenie.
Podane przykłady dotyczyły złodzieja nastawionego na kradzież, aczkolwiek cieszę się, że padły uwagi - zarówno tu jak i w grze ponieważ otrzymałem informację zwrotną od kilku osób - ponieważ dzięki temu uświadomiłem sobie, że za nowym wzorem na kradzież powinna iść zmiana kosztów wspólnika, który w początkowych etapach ery potrafi zjeść nawet 60% zysków z kradzieży.

Wstępnie zakładam zmniejszenie tego kosztu o połowę, co poprawi wynik z kradzieży na początku ery a jednocześnie nie wypaczy go na poziomach wyższych (na 150 lvl 75k nie robi wielkiej różnicy, nieprawdaż?)

Powrotu do klasyki 1k*lvl nie przewiduję bo to by oznaczało, że złodziej w pierwszym dniu ery zarobi jakieś... *liczy na szybko* 30k, ale w drugim już 210k, w trzecim ponad 300k, w czwartym 400k. Wspólnika pomijam.

Jeśli jednak są jakieś inne uzasadnione pomysły odnośnie kradzieży, jest jeszcze czas aby przedyskutować je i wprowadzić w NE.
_________________
bla
 
 
Yavtram 

ID: 1353
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 8
Wysłany: 2015-04-05, 22:16   

Nerph napisał/a:
A jakie miałeś staty?


Takie jakie powinien mieć złodziej na kasę z banku (przez ostatnie 3 ery takim grałem), czyli jakieś 380 inta i 15 zręki.

Obniżenie kosztu wynajmu wspólnika na początku ery nic nie da, bo uzyskiwane złoto na czysto może wynieść niewiele więcej niż 100k wtedy po pierwszych 100PK a później może być jeszcze mniej lub nawet na minus bo np dodatkowy trening po pierwszym okradaniu czyli po 4 dniach ery, inta w szkole to już ogromne koszty przy tak kiepskim dochodzie z banku.

Porównując z tym co było przed zmianami, czyli wynoszenie z banku na czystko 1,7-1,8kk po 4 dniach a tym co jest teraz, czyli dajmy na to te moje 64k to to śmieszna kwota jest (porównałem od razu w tej testówce z tym ile można wyciągnąć z łażenia po górach i wyszło mi, że tam przez 4 dni na czysto można wyciągnąć od 600k do 1kk - sprzedając wszystko co się znajdzie w MK lub handlując na targu).

Jak dla mnie złodzieja bankowego, można przyciąć tak żeby po 4 dniach dało się z banku wynieść na czysto od 500k do 600k (ale to jest tylko moje widzimisię)
 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 101
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2015-04-05, 23:34   

Yavtram napisał/a:
Takie jakie powinien mieć złodziej na kasę z banku (przez ostatnie 3 ery takim grałem), czyli jakieś 380 inta i 15 zręki.


Przy takich statach na 4 lvlu z 95PK, po odliczeniu kosztów wspólnika, masz średnio 310k złota z kradzieży. Wystarczy sobie policzyć.
_________________
bla
 
 
Yavtram 

ID: 1353
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 8
Wysłany: 2015-04-06, 00:34   

Ale bierzesz pod uwagę też to, że za te 95PK to udanych było 54 prób a reszta to lochy, za które nie ma nic złota?

Tak wyglądały 3 moje ostatnie starty złodziejem:
60 udanych na 97PK - 1800000 (w zaokrągleniu)
54 udanych na 100PK - 1790000 (w zaokrągleniu)
54 udanych na 95PK - 64000

Za każdym razem bardzo podobne staty i % szansy na udane okradanie.

Jakby się do lochu nie trafiało to by wyszło te 310k...
 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 101
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2015-04-06, 00:41   

Yavtram napisał/a:
Ale bierzesz pod uwagę też to, że za te 95PK to udanych było 54 prób a reszta to lochy, za które nie ma nic złota?

Nie. A wiesz dlaczego? Bo przy podanych przez Ciebie statach i poziomie szansa na nieudaną kradzież wynosiła jakieś 1% (dokładnie 1,25)
Natomiast sytuacja zmienia się na niekorzyść z każdym kolejnym poziomem i podejrzewam, że w tym leży problem - szansa na udaną kradzież maleje z uwagi na fakt, że ciężko "dogonić" trudność przyrostem statów z AP.

Jednak żeby coś w tej kwestii zrobić - czyt. popracować nad szansą na udaną kradzież - musiałbym mieć dosyć pokaźny zbiór danych z rozwoju złodzieja.
_________________
bla
 
 
Yavtram 

ID: 1353
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 8
Wysłany: 2015-04-06, 00:54   

Przecież to jest jedna z kluczowych opcji przy złodzieju i powinna być brana pod uwagę bo liczenie tylko % szansy nie ma sensu bo po pierwszych 2PK awansujemy już na 5lvl i % z 90kilku spada do jakichś 70, po kolejnych 6PK (udanych okradaniach) jest kolejny lvl itd.

Za pierwsze 100PK udaje się awansować z 4lvl na 12lvl (max 13lvl przy dużym szczęściu)

Patrząc na tego złodzieja teraz na starcie, jeśli % spadnie poniżej 60 to jest jedna wielka ciemna...

Co do AP, to można by złodziejowi zwiększyć przyrost inta z 2,5 na 3,5 bo do niczego innego mu nie służy, jak tylko do okradania banku.

Obniżyć tak jak piszesz, wynajem wspólnika o połowę i wtedy można zobaczyć jak to będzie wyglądać.

Ewentualnie można też jeszcze wykup z lochu tak samo zmniejszyć o połowę.

Póki era testowa jest, można próbować wszystkiego, jak będzie potrzeba to przetestuję to w grze i podam co wychodzi.
 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 101
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2015-04-06, 01:21   

Będę wdzięczny bo wydaje mi się, że w tym przypadku należałoby popracować właśnie nad szansą na udaną kradzież, a nie samym wzorem na uzyskiwane złoto - to wyrównałoby ewentualne dysproporcje wynikające ze szczęścia.
_________________
bla
 
 
Adven 

ID: 124
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 17
Wysłany: 2015-04-06, 10:56   

Problem z nadgonieniem polega na tym - że jakby pakować APki za 3,5 zręki i trenować za 0,2 w szkole -> To nagle szansa rotowała przy 60-70% powodzenia. Więc jak zwiększyć APki dla inta lub poświęcić inta na początku, to wtedy jest w miarę grywalny.
 
 
Yavtram 

ID: 1353
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 8
Wysłany: 2015-04-06, 15:11   

Co do szansy, to owszem, można się zaprzeć i trenować za kasę klanu przez 6 pierwszych dni, tracąc 50PK ale zyskując 100% szansę przez kolejnych kilka poziomów, ale chyba nie o to chodzi, bo bez klanowi złodzieje na kasę z banku nie mają wtedy prawa bytu.

Po wykorzystaniu 600PK od początku ery, szansa na udaną kradzież już powinna być 100%towa lub wyższa.

Kolejna sprawa, patrząc na to jak to wszystko wygląda, dzisiejszy złodziej będzie przynosił dobre zyski dopiero po 100lvlu i jest wyłączony z pomocy dla klanu na starcie ery, a przez następne 3-4 tyg. bo z treningami w szkole będzie przynosił stratę lub w najlepszym wypadku niewielki zysk.

Jak pozmieniasz to daj znać, bo muszę ustawić się tak żeby mieć tyle samo eny na starcie jak na początku ery i sprawdzę wszystko.
 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 101
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2015-04-06, 22:15   

Potestowałem dziś trochę złodzieja rozwijającego się na samych APkach i faktycznie szansa na udaną kradzież jest potwornie niska więc złodziej wydaje się nierentowny...
ACZKOLWIEK
Gdy tak sobie patrzę na staty złodziei nastawionych na kradzież (czyt. z dominującym intem), to widzę że kradzieje na nastym poziomie mają po kilkaset inta, ergo trenują, a to zmienia postać rzeczy.
Nie widzę możliwości stworzenia wzoru pod złodzieja czysto APkowego bo wówczas ten, kto dotrenuje staty, ponownie zaburzy system, zarabiając na początku ery kosmiczną ilość kasy.
A złodzieje bezklanowi też nie są tu na straconej pozycji bo każdego dnia mogą za darmo wytrenować 50 pkt statystyk (na starcie to aż nadto bo i tak wymaga to kupy energii).

Wstępnie myślę o delikatnej modyfikacji wzoru określającego trudność kradzieży wraz ze zmniejszeniem kosztu wykupienia z lochów.
_________________
bla
 
 
Yavtram 

ID: 1353
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 8
Wysłany: 2015-04-08, 00:05   

Żeby trenować ją to potrzeba sporo złota, którego ten nowy złodziej na początku ery zupełnie nie ma, i musi być sponsorowany z klanu. Jak ktoś gra sam nie ma najmniejszych szans na wytrenowanie takiej ilości inta jaką mają posągowi złodzieje w tej testówce.

Dotrenowanie to normalna sprawa dla takiego złodzieja, bo po wytrenowaniu tych 1000 darmowych treningów, już po postawieniu przez klan domu na full, zostaje nam energia, a po wykorzystaniu pierwszych 200PK i wbiciu mniej więcej 18lvl'u tej energii jest dużo więcej dziennie.

Ten wzór to tylko jest brany pod uwagę do 30lvl'u bo po nim mamy już na tyle inta i zreki (o ile mamy za co trenować) że w banku już mamy cały czas 100% udanych okradań, więc nie wiem czy warto w nim coś zmieniać?
30lvl złodziej bankowy osiąga po 5-6 cyklach okradania banku (z tego co pamiętam).
 
 
Win Red 


ID: 399
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 23
Wysłany: 2015-04-09, 10:43   

Wystarczy podnieść stałą we wzorze (te 2000) - będzie ona mocno wpływać na początku gry, podnosząc zysk, a potem będzie prawie bez znaczenia.
 
 
Davor 

ID: 571
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 5
Wysłany: 2015-04-12, 00:22   

Gram bez klanu jako złodziej. 11 poziom, 1k inteligencji, 100 zręczności. Z banku wynoszę 4,3k. Po 3-4 udanych kradzieżach wbijam na poziom 12sty.

Potwierdzam, złodziej bez początkowego wsparcia ze strony klanu funta kłaków teraz wart nie jest.

Tyle z mojej strony, dziękuję.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12