AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Propozycje na NE
Autor Wiadomość
Lamadin 

ID: 362
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 213
Wysłany: 2015-04-18, 14:33   

Pomysł dobry, tylko oczywiście tutaj trzeba by zrobić tak, aby sama sw bez czaru też dawała obronę...

Talik dawałby dużo, szczególnie dobrze prezentowałby się na magu elfie przy jego treningu 0.2 szybkości, może więcej osób zechciałoby obrać tę drogę postaci.
I faktycznie, pewnie sporo by było roboty, więc taka szata wydaje się rozwiązaniem prostszym do wprowadzenia...

A i jeszcze mam taką propozycję.
Gra na niewidoku ma swoje plusy i minusy, myślę, że warto by zredukować jeden najbardziej istotny minus.

Tj.:
1. Przy byciu na niewidoku jesteś widoczny dla przyjaciół, o ile Ty też daną osobę w nich masz
albo
2. Wpis ID do ustawień, po którym dana osoba Cię widzi nawet na niewidoku

I oczywiście najlepiej byłoby, gdyby taka osoba wyświetlała się już na liście przyjaciół, a nie tylko online.
 
 
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-04-18, 16:59   

Wiem, że będzie prawie 0 obrony, ale czy komuś te 20k obrony było potrzebne?
2 czary i talizman dla maga tanka to chyba za dużo (jak 3 talizmany...)

bonus w szatach dotyczyć będzie tanka i szybkościowca, a jako mag to ten drugi kuleje/kuleje bardziej.
 
 
Neherignus 

ID: 407
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 43
Wysłany: 2015-04-18, 19:07   

Lamo, ten bonus 20% wyrównuje straty w apkach u palka do woja. Wychodzą praktycznie na zero. Jedyne co ich różni to:
-bonus do trako i uniku na korzyść woja
-bonus 10% do expa dla człowieka na korzysć palka
-bonus 5% do kryta woja na korzysć... palka! Co jak co, ale ten bonus u woja sprawia, że umiejka gorzej wchodzi niż by się chciało.
Dodanie 0,5 AP do speca sprawi, że palek może mieć 3,5 siły i 3 wytki jak woj +20% defa z eq więcej. Co to oznacza? Że na defie (do 100 poziomu) palek nadrobi 115 AP (licząc na sprzęcie, który mam dostępy) do krasia woja, które może wrzucić w zrękę i mięć potężny bonus do trafienia! A bonus ten w połączeniu z 10% większym expem byłby bardzo dużo. Bo 10% pozwala bić moba gorszego, a dostawać więcej expa niż kraś woj poziomujący na mobku wyżej.
Palek jest wystarczająco mocny, dodawanie więc człowiekowi jeszcze 0,5 AP sprawi, że po następnej erze będzie potrzeba przycięcia, tak jak to z barbarzyńcą się teraz stało.
 
 
Lamadin 

ID: 362
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 213
Wysłany: 2015-04-18, 19:12   

Na mobku wyżej, a krasie woje nie biją mobków o 1 wyżej, tylko jeszcze dalej się zapuszczają :P

Ale bonus 0.5 miałby tyczyć tylko człowieka barba, woja i łowcę, nikogo więcej :)

Odnośnie tego potężnego bonusu do trafienia, to nawet jakbym 100 apków w zręke przy x3 bym wrzucił to wychodzi 150 vs. 93,75 z trako siły z talkiem 1.25, bo przecież do zręki taliku nie założę :P Marny to bonus za zmarnowanie 100 apów :D
Pewnie i tak nie byłoby mnie stać.
 
 
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-04-18, 19:58   

Jeszcze złodziej (człowiek złodziej - konik pierwszego pomysłodawcy).

Pierwszym założeniem było aby nie dotyczył maga i paladyna właśnie.
 
 
lorin dahleberg 
Crowley

ID: 150
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 344
Wysłany: 2015-04-18, 20:14   

Lamadin napisał/a:


A i jeszcze mam taką propozycję.
Gra na niewidoku ma swoje plusy i minusy, myślę, że warto by zredukować jeden najbardziej istotny minus.

Tj.:
1. Przy byciu na niewidoku jesteś widoczny dla przyjaciół, o ile Ty też daną osobę w nich masz
albo
2. Wpis ID do ustawień, po którym dana osoba Cię widzi nawet na niewidoku

I oczywiście najlepiej byłoby, gdyby taka osoba wyświetlała się już na liście przyjaciół, a nie tylko online.


Cóż, da się widzieć graczy na niewidoku w klanie. Mi tam by to wystarczyło.
 
 
Lamadin 

ID: 362
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 213
Wysłany: 2015-04-18, 20:16   

....

Na śmierć zapomniałem :D Dzięki za przypomnienie.
 
 
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-04-20, 18:12   

Po chwili zastanowienia szaty brzmią ok, tylko niech będzie maks bonus, np. 10% od umiejki, maks 6k bonusu przy 60 000 uniku z kantyny od 200 poziomu za 100 znaków.
I kostur 4200 do inta i szybkości również od 200 poziomu.
Co da mniej niż z eq u innych klas.

(wartości przykładowe - lub aby nie było za dużo 8% i 5k... )
 
 
Odo 
mroczny półksiężyc

ID: 550
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Sanok
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2015-04-25, 11:22   

Tyle magów na przestrzeni er i nikt nigdy nie zainteresował się, jakimi prawami kieruje się umagicznianie kosturów?
_________________


Jestem jaki jestem. Inny nie będę... BO NIE CHCĘ!!
 
 
 
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-04-28, 10:49   

Wychodzi na to, że coś jest nie tak z nimi w ET ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13