AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Folwark
Autor Wiadomość
Odo 
mroczny półksiężyc

ID: 550
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Sanok
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2011-02-05, 16:00   

A po co chowańce? Z tego co widzę, folwarki nie będę się mogły wzajemnie się atakować.
_________________


Jestem jaki jestem. Inny nie będę... BO NIE CHCĘ!!
 
 
 
Manfred
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-05, 16:21   

Czy wszelkie działania (rozbudowa, przyrost kasy na główny reset kosztem eny za jeden reset) w folwarku zużywałyby energie? Tak jak np zbieranie ziół na farmie?

Mam również pytanie... czy taki folwarczny projekt mógłby też powstać w oparciu o ekonomię morską? W sensie że jeśli powstanie w przyszłości miasto portowe to można by to wykorzystać jako ekonomię morską np. ma się jeden statek, łwoi się ryby, albo handluje surowcami, a z czasem rozbudowuje się flotę... Nie jest to mój pomysł a bodajże Galucjusz Aegirsson ale pomysł mi się podoba.
 
 
Vincent Aquila
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-05, 17:05   

Odo napisał/a:
A po co chowańce? Z tego co widzę, folwarki nie będę się mogły wzajemnie się atakować.


a zamierzasz sam ciągnąć pług na przyklad? xD
 
 
Gabrielle
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-05, 17:08   

Vincent Aquila napisał/a:
Odo napisał/a:
A po co chowańce? Z tego co widzę, folwarki nie będę się mogły wzajemnie się atakować.


a zamierzasz sam ciągnąć pług na przyklad? xD


Zgodzę się z Odo że niepotrzebne są chowańce bo nie widzę by zaprzęgać smoka do pługu :P No chyba że będą chowańce typu koń lub krowa (swego czasu też zaprzęgana do pługu)
 
 
Mist 


ID: 21
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1531
Ostrzeżeń:
 3/5/6
Wysłany: 2011-02-05, 17:21   

Dobra nie polemizujmy nad smokami,
pomysl jest git, pod warunkiem, że wybrana klasa nie będzie miała
wpływu na mozliwosci rozwoju folwarku.
To niezłe źródlo dochodów, chociażby dla uciśnionych wojów z tematu
ktory rownież dzisiaj zapoczątkował Dziadek.
 
 
Gucio
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-05, 17:44   

To kiedy wprowadzamy "Folwark" do gry zamiast strażnicy?
Pomysł świetny.
Godny rozbudowy w przyszłości.
 
 
Bimbromir
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-06, 07:54   

@Manfred: o zużyciu energii nie było mowy i nie bez powodu, gdyż nie jest przewidziane.

Co do "projektu morskiego", to osobiście nie widzę między nim i folwarkiem podobieństw lub argumentów, żeby je ze sobą połączyć.
 
 
Mist 


ID: 21
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1531
Ostrzeżeń:
 3/5/6
Wysłany: 2011-06-03, 21:39   

Podnoszę; może uda się przerwać tą falę zmian
mających poprawić życie klanowym tym zgrabnym projektem ;-)
_________________
 
 
Bimbromir
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-03, 21:52   

Pracujemy teraz nad lekkim zrównoważeniem bonusów klanowych wojennym ryzykiem. Folwark oczywiście nikomu w niczym by nie zaszkodził:)
 
 
Mist 


ID: 21
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1531
Ostrzeżeń:
 3/5/6
Wysłany: 2012-08-05, 13:56   

Ponownie podnoszę.
Pozwoliłem sobie raz jeszcze przeczytać wszystko dokładnie
i nadal nie mam zastrzeżeń; Wprowadźmy to w takiej formie
i zaraźmy ludziska rolnictwem, to projekt, który można w przyszłości
wspaniale rozwijać.
_________________
 
 
Moongroow
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-05, 14:20   

Naucz się programować, a będziemy coś wprowadzać :)

Panu Mistowi należy się warn za odświeżanie starych tematów.
 
 
cieniu
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-05, 14:49   

Panie moon Tobie sie nalezy ban za te wycieczki osobiste...cos z tym trzeba będzie zrobić...chyba zapodam swoją czarną teczkę z zielonym paskiem...albo poczekam...więcej pikanterii rozpali krew graczy do maksimum ahahaha

Post ukarany ostrzeżeniem
Ostatnio zmieniony przez 2012-08-05, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shiro Rei
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-05, 15:45   

Pomysł jest bardzo ciekawy. Moim skromnym zdaniem warto by ten projekt zrealizować :)
 
 
cieniu
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-05, 18:00   

Moim też, bardzo fajny pomysł:)
 
 
Mist 


ID: 21
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1531
Ostrzeżeń:
 3/5/6
Wysłany: 2014-02-14, 23:49   

Czas na odświeżenie.
Jak to jest, że takie perełki zakopuje się w stosie
śmieciowych quasiprojektów?

Od ostatniego razu, co nieco się zmieniło w Strażnicach,
więc projekt Folwark nie musiałby zastępować ich, ale istnieć obok.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 14