AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Alrauna - karty postaci i ustalenia techniczne.
Autor Wiadomość
Morvis
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-12, 19:03   Alrauna - karty postaci i ustalenia techniczne.

Karta postaci powinna zawierać.

1. Imię naszej postaci.
2. Podstawowe informacje:
- rasa
- profesja
- wiek
- waga
- wzrost
3. Krótka charakterystyka postaci którą gramy.
4. Trzy słabe strony naszej postaci
5. Trzy zalety naszej postaci.

Przykład:



1. Hoobs Tolner

2.
rasa: niziołek
profesja: alchemik, naukowiec, okultysta
wiek: 46 lat
waga: 53 kilogramy
wzrost: 144 centymetry

3. Hoobs Tolner jest naukowcem w każdym tego słowa znaczeniu. Oznacza to, że jest roztrzepany, zapominalski i niespecjalnie chętny do podejmowania działań, które nie prowadzą do odkrycia niczego. Większość czasu spędza w mieście Elakka, gdzie ma pracownie i laboratorium. Utrzymuje się z wykładania w szkole i z prac dorywczych wykonywanych na zlecenie Wieży Magii i Pracowni Alchemicznej. Zazwyczaj ubiera się praktycznie i wygodnie, przez większość czasu nosi skórzany fartuch alchemiczny. Bywa, że w nim śpi, gdy praca pochłonie go za bardzo.
Hoobs Tolner szczyci się tym, że nie została stworzona jeszcze zagadka, której by nie rozwiązał. W wolnych chwilach, które zdarzają się mniej więcej raz do roku, odpisuje na listy. Prowadzi korespondencję z najwybitniejszymi umysłami swoich czasów.

4.
- rozstrzepanie
- chuchro
- dziwak (we wszystkich rozmowach używa zwrotów naukowych, uwielbia długie przemowy i dyskutowanie nad każdym, najmniejszym nawet problemem)

5.
- erudyta
- wybitna inteligencja
- wiedza: alchemia
 
 
Schlagg
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-21, 20:13   



1. Schlagg

2.
rasa: krasnolud
profesja: wojownik (tarczownik), najemnik, były żołnierz
wiek: 75 lat
waga: 120 kilogramów
wzrost: 135 centymetrów

3. Schlagg jest typowym krasnoludzkim wojownikiem o typowych krasnoludzkich upodobaniach: barczysty, przysadzisty typ o kanciastej gębie, szarych włosach, zapakowany w pełną płytę, z toporzyskiem za pasem i z tarczą u boku; lubuje się w pijatykach i bijatykach, szczególnym uczuciem darzy grzane korzenne piwo z przyprawami i porządną fajkę z zacnym tytoniem. Nie lubi cwaniaków z zaułków i elfów z salonów. Prosto i na temat. Niech ich wszystkich szlag. Ale w gruncie rzeczy jest dobrotliwy i wielkoduszny.
Taki święty Mikołaj. Z półmetrowym bicepsem. I stalowym chwytem.

4. - słowny i honorowy - nie zostawia w potrzebie, dotrzymuje słowa.
- porywczy - kiedy widzi jak silny pastwi się nad słabym, topór jakby sam wskakuje w rękę.
- ciekawski

5. - rasowy krasnoludzki tarczownik - czyli chodzący czołg o niespożytej kondycji, przyzwyczajony do ciężkich warunków pogodowych
- KRZEPA - rozginanie krat, zrywanie łańcuchów, rzuty głazami - polecam się
- "próbuj dalej skurwielu" - bestia nie do zajechania. To, że padł pod twoim ciosem, to znaczy, że szykuj się na wiecej. I to szybko.

6. BROŃ:
- jednoręczny bojowy topór krasnoludzki
- dwa toporki do rzucania
- nóż

ZBROJA:
- pełna płyta krasnoludzka + hełm
- stalowa okrągła tarcza

INNE:
- 10m liny z kotwiczką
- lampa olejowa
- krzesiwo i hubka
- bukłak
- BUKŁAK Z GROGIEM
- 4 cynowe czarki na GROG
- kamienna fajka i sakiewka z tytoniem
- sakiewka z korzennymi przyprawami do piwa
- szkło powiększające
 
 
Aerii
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-10, 18:26   




1.Imię:
Niah
2. Opis
Rasa: Elf
Profesja: Druid
Wiek : 220 lat (założenie wiekowe z D&D dla tej klasy, ludzki odpowiednik 22 lat)
Wzrost : 160 cm
Waga: 50 Kg
3. Krótka charakterystyka:
Niah przybyła do Amorion uciekając przed łowcami z plemienia, z tego też powodu jest skryta i nie ufa do końca napotkanym ludziom, choć stara się nie dać po sobie tego poznać. Cierpi na lekko formę mani prześladowczej. Zgodnie z swoją profesją udziela pomocy wszelkiemu stworzeniu zrodzonemu z natury, nie jest jednak nadgorliwa w jej obronie. Raczej małomówna, nie lubi dużych skupisk ludzi, woli przebywać w lesie, który jest jej prawdziwym domem.
4. Słabe strony:
- słaba walka wręcz, ogólnie słaba obrona
- podejrzliwość i nieufność (lekka mania prześladowcza)
- kiepska w kontaktach międzyludzkich (lekko aspołeczna)
5. Mocne strony:
- magia natury,
- leczenie naturalne (medyk),
- przetrwanie w dziczy( w tym kamuflaż).

(W razie potrzeby uzupełnię o ekwipunek)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 12