AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Propozycje na NE
Autor Wiadomość
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-04-06, 00:00   

5% - chodziło mi oczywiście o średnią premie do obrażeń (premia charakterologiczna ), która jest dość kapryśna (10% do przeciwnego , 5% neutralnego, 0% tego samego)

Co do maga - załóżmy że zagramy jak Wieczny ostatnio tylko magiem:
50k RC + bonus z kosturu + int (spora część za AP) tu będzie dużo mniej niż u krasia bo nie ma talizmanu, i mniej go dostajemy za AP

60k uniku + nic (tylo co szybkość, trochę się jej wytrenuje bo łatwiej niż u krasia to zrobić, z tym że kraś to nadrobi bronią, nie mówiąc o nagolach i zbroi)

taki mag dostaje 4200 inta za eq
a kraś 8k uniku i 2k szybkości i 600 obrażeń (nie barb) - ponad dwa razy tyle.

Nie wydaje mi się że da radę to nadrobić.

dlaczego 2 ery temu było 2 magów w finale?
Nie mam pojęcia, zastanawiałem się nad tym całe IA w SE, ale coś jest nie tak...

może czar obrony do uniku na bazie szybkości? (0.2*szybkość na 200 poziomie) da to elfom typu Isilwen 2-3 k uniku i 0 obronę (ale to i tak bez znaczenia...)
kostur do szybkości?


Hm... zmiana w człowieku w chodzi w grę?
 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 101
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2015-04-06, 01:27   

Hmm
Czar do uniku wydaje mi się trudniejszy, ale do zrobienia, ewentualnie właśnie bonus z kostura kupionego w kantynie.

bestia napisał/a:
Hm... zmiana w człowieku w chodzi w grę?

Trudno mi powiedzieć, osobiście nie uważam by człowiek musiał dobrze wypadać w każdej klasie, już teraz jest najlepszym wyborem dla maga i jedynym dla paladyna.
Aczkolwiek to tylko moje zdanie.
_________________
bla
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2015-04-06, 10:16   

Ezu, nie masz bladego pojęcia o tym, jak wyglądała moja postać z przedostatnich igrzysk i co było dla wtedy dla mojego maga zagrożeniem, tak samo zapewne nie wiesz, że w ostatniej erze nie było dobrego maga(był jeden, ale go skasowano-zresztą potem też popsuł postać, a ja chciałem tylko herosa i przez ciśnienie na niego potem miałem mocne tyły+ prawie całkowite odcięcie od amo w czasie igrzysk, więc nawet nie wiedziałem, z kim będę walczyć w pucharowej), więc się nie wypowiadaj na jego temat. Tym bardziej, że w sumie to pechowo magusem odpadłem.

Ogólnie kocham ekspertów wypowiadających się na tematy wszelakie, a nie mający o nich żadnego pojęcia.

Aczkolwiek jakiś bonus do szybkości/uniku by się zdał. Ale może nie kostur, a szaty? Dać możliwość ich umagicznienia(im mocniejszy % many z szat, tym większy bonus). Nie ma sensu pchać wszystkiego w kostur, a szatom dałoby to wartość. No i wtedy można by przywrócić kantynową szatę ;) Ale bonus nie powinien być duży.

Ogólnie mag jest specyficzną klasą i wymaga więcej kombinowania niż inne profesje i- tu zaskoczę pewnie miszczów mechaniki na papierku z takim jednym na czele- nawet skopanym magiem wiecznego bym położył, jakbym na niego trafił na IA w pucharowej. Ma braki w uniku, natomiast inne profesje mają go kolosalne ilości ze sprzętu, więc w sumie za darmo, bez własnego wysiłku. Ale według mnie raczej powinno się uciąć te staty ze sprzętu. A jak już musicie dać coś magowi, to tak jak napisałem wyżej... i z głową... ;)
_________________
-.-"
 
 
Ez 

ID: 2836
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 98
Skąd: Litwini przybywają?
Wysłany: 2015-04-06, 11:34   

Nithrom i jego zwyczajowa prywata, jesteś śmieszny człowieku. :D

Niestety mylisz się względem tego że nie wiedziałem jaki miałeś wtedy build, o ile dobrze pamiętam grałem w tamtej erze złodziejem. ;) I jedyną osobą której nie byłem w stanie szpiegować przez całą erę był Rógo. A jako mag niestety nie ukryjesz swoich statystyk za talizmanami. Specjalisto. ;)

Chcesz porozmawiać na SWOIM poziomie, nie ma sprawy.

Twoja wygrana na IA była rolą farta że już nie wspomnę o plotkach o tym jakoby hasser miał się podkładać w jednej z walk. Gdyby Bullioni nie wygrał z Rógo zaś Daina z Tiarem najpewniej mógłbyś się obejść smakiem, toteż nie rób z siebie specjalistą którym nie jesteś.

1539 dni w krainie, większość z tego rozegrane magiem, klasę powinieneś mieć opanowaną jak mniemam do perfekcji jak nie kłamiąc Kard krasnoludy. Mówisz o tym że popsułeś postać idąc na herosa, Ismael także zdobył tytuł i nagle dało się poprowadzić postać dobrze. :D Is zdaje się grał magiem pierwszy raz od dłuższego czasu, specjalisto...
Ze już nie wspomnę o ploteczkach o tym że Twój słaby wynik na IA związany był z tym że za długo przetrzymałeś energię, ktoś kto kilka grubych er gra magiem raczej nie powinien robić takich błędów a tymbardziej kreować się na alfę i omegę w dziedzinie magów. :D

W te plotki jestem skłonny uwierzyć biorąc na uwagę fakt że śledziłem bardzo dokładnie IA dwie ery wstecz, że nie wspomnę o tym że mówimy o człowieku który zwiazany jest z machlojkami z kradzieżą setu i szpiegostwem z pomocą multikonta. ;)

Wracając do tematu maga. Kantynowa szata dająca procentowy bonus do uniku mogłaby być ciekawym pomysłem. 15% chociażby przy 60k uniku(realne jak najbardziej) dawałoby 9k uniku czyli odrobinkę więcej niż max elfi set i jaszczurza broń/elfi łuk.
 
 
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-04-06, 22:17   

A mi właśnie człowiek kojarzy mi się z wszechstronnością - a 10% do expa doskonale do tego pasuje i wyrównuje mniejsze staty za AP. Będzie ciekawą alternatywą dla krasia szybkościowego i postaci opartych na umiejkach. Ale to znów tylko moje zdanie.
 
 
Tarlyn 

ID: 543
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 17
Wysłany: 2015-04-07, 12:27   

Człowiek - to wszechstronność, kosztem specjalizacji.

A co do magów, uników, szybkości itd...
Może pozwólmy magom nosić talizmany? Tj w obecnej formie a więc do siły, zręczności, szybkości i wytrzymałości.
 
 
Win Red 


ID: 399
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 23
Wysłany: 2015-04-08, 21:42   

W kwestii jaszczura - ponieważ obecnie gram jaszczurem-magiem - to rozwinę swoje uwagi pod tym kątem.
Jaszczur ma zdecydowanie za mały przyrost inteligencji z AP - to sztuczne i prawdopodobnie odgórne, związane z czyimś "odczuciem fabularnym" - zawężanie możllwości tej rasy (obecnie magia u jaszczurów to jakiś dziwoląg w grze), a ponieważ toczona jest tu dyskusja jak uatrakcyjnić jaszczura to zgłaszam propozycję:
- podniesienia przyrostu inteligencji za 1AP z 1,5 na 2,0
Pozostałe kwestie pozostawiłbym bez zmian. Ta zmiana nie powinna wpłynąć na inne formy gry jaszczurem, ale w przypadku wątpliwości mogę dokonać pobieżnej analizy skutków oddziaływania tych zmian (na miarę swojej - jeszcze skromnej wiedzy o grze).
 
 
Odo 
mroczny półksiężyc

ID: 550
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Sanok
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2015-04-09, 16:59   

A co Ty chcesz stworzyć jaszczurem magiem z 2 do inta za ap? xd
_________________


Jestem jaki jestem. Inny nie będę... BO NIE CHCĘ!!
 
 
 
Win Red 


ID: 399
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 23
Wysłany: 2015-04-09, 20:05   

Odo napisał/a:
A co Ty chcesz stworzyć jaszczurem magiem z 2 do inta za ap? xd

Czarną mambę :D I zwiedzam sobie dziewicze tereny grania...
PS. Mag ma dodatkowe 0,5 - więc wychodzi 2,5. Jeśli nikomu nie przeszkadza, to tymbardziej chyba jest sens?
 
 
Lamadin 

ID: 362
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 213
Wysłany: 2015-04-16, 18:37   

Zgodzę się z Bestią co do bonusu 0.5 apa do specjalizacji dla człowieka. Nie sądzę by był to jakiś kosmiczny bonus, a na pewno sprawiłby więcej możliwości wyboru, szczególnie dla znudzonych przegranymi już od er rasami.
Do tego kwestia paladyna, +0.5 do zręki. Dla walczących bronią wręcz jest to bonus rzecz jasna prawie niewidoczny, ale byłby ciekawą alternatywą przy zdecydowaniu się na paladyna łucznika. Warto by ruszyć coś w tym elemencie.

Teraz kwestia 20% deffa do paladyna i w związku z tym jego możliwości zdobycia herosa.

Nie. Nie da się.

Chyba, że w przyszłej erze nie wystartuje nikt poważny krasiem wojem, czy człowiekiem magiem.
Przy 5 Kardach moje szanse paladynem oceniam na podobne do tych, że jeszcze w tym roku zostanę Królową Wielkiej Brytanii.
10% przy 29 779 200 expa potrzebnych do wbicia 100 poziomu jest nie aż tak wielkim bonusem. A on stały nie jest, też zależy od randomu. Dostawy sprzętu mam odpowiednie, apków ledwo starcza na przeskoki, a biję moby przy 60% trafienia, rekord to 55. 60, czyli poziom, na który nigdy bym się nie zdecydował we właściwej erze. Do tego mała ilość nieroztrzygów, ostatnio niemal zerowa względem normalnego toku.
To co ja wypracowuje tymi niepewnymi 10% jest zjadane przez krasiów wojów na śniadanie w dwóch rzeczach:
1) Co oczywiste bicie całą drogę do 100 mobów wyższych levelem, a mowa tu o naprawdę sporej różnicy.
2) Przez trafienie i unik są w stanie wbijać na danego moba na niższym, czasem sporo, levelu niż ja, co również daje bonus do expa.

Ale przecież człowiek mag...
Człowiek mag na niższym o 4 levelu niż ja ma w tym momencie i więcej obrony, i więcej dmg, apów na koncie mam całe 15.

Żeby konkurować z mocniejszymi graczami musiałbym chyba kompletnie zepsuć postać.
Także...Bez szczęścia liczonego w słabej konkurencji nie wbiję herosa, tego jestem pewien.

10% to świetny bonus, ale zdecydowanie bardziej na zakres całej ery.
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2015-04-16, 19:50   

Ezu, Ezu. Jak zawsze dużo słów, jeszcze więcej prywaty(którą zarzucasz innym), do tego tona wjazdów wyssanych z palca.. tylko faktów mało ;) I mogłeś sobie mieć złodzieja. Ale to tylko potwierdza to, żeś "miszcz mechaniki" z od siedmiu boleści. Co do podkładania się... no tak, bo jak rozwaliłem z palcem w nosie bulliego który miał wówczas więcej defa od hassera, to potrzebowałem podkładki. I co jeszcze, spiskowcu xD
Szkoda tylko, że nie odniosłeś się nawet odrobinę do tego, co pisałem o magu, za to hejterską przemowę mogłeś walnąć, gdzie ja Ciebie tylko wyśmiałem, bo nie znasz się na mechanice ;) Odniesiesz się do tego, to wtedy pogadamy. Bo teraz bez sensu chcesz dać magowi bonus i zrobić go przekokszonego. Ale w sumie... lepiej przekoksić, niż schrzanić, tak jak zrobiono to z nową tabelą krytów u złodzieja, którą wymyślił nie powiem kto. No ale czekam na szczegóły, jakieś wyliczenia ;)
_________________
-.-"
 
 
lorin dahleberg 
Crowley

ID: 150
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 344
Wysłany: 2015-04-16, 21:20   

Nithrom napisał/a:

Szkoda tylko, że nie odniosłeś się nawet odrobinę do tego, co pisałem o magu, za to hejterską przemowę mogłeś walnąć, gdzie ja Ciebie tylko wyśmiałem, bo nie znasz się na mechanice ;) Odniesiesz się do tego, to wtedy pogadamy.


Ezareth napisał/a:
Wracając do tematu maga. Kantynowa szata dająca procentowy bonus do uniku mogłaby być ciekawym pomysłem. 15% chociażby przy 60k uniku(realne jak najbardziej) dawałoby 9k uniku czyli odrobinkę więcej niż max elfi set i jaszczurza broń/elfi łuk.


( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
 
Tarlyn 

ID: 543
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 17
Wysłany: 2015-04-16, 23:39   

Win Red napisał/a:
W kwestii jaszczura - ponieważ obecnie gram jaszczurem-magiem - to rozwinę swoje uwagi pod tym kątem.
Jaszczur ma zdecydowanie za mały przyrost inteligencji z AP - to sztuczne i prawdopodobnie odgórne, związane z czyimś "odczuciem fabularnym" - zawężanie możllwości tej rasy (obecnie magia u jaszczurów to jakiś dziwoląg w grze), a ponieważ toczona jest tu dyskusja jak uatrakcyjnić jaszczura to zgłaszam propozycję:
- podniesienia przyrostu inteligencji za 1AP z 1,5 na 2,0
Pozostałe kwestie pozostawiłbym bez zmian. Ta zmiana nie powinna wpłynąć na inne formy gry jaszczurem, ale w przypadku wątpliwości mogę dokonać pobieżnej analizy skutków oddziaływania tych zmian (na miarę swojej - jeszcze skromnej wiedzy o grze).


Śmieszne czy nie śmieszne, ale czy nie chodzi nam o urozmaicenia?
Nie ma tutaj blokady systemowej, by dana rasa miała daną klasę (poza paladynem chyba), więc czemu nie?
Wg mnie, wszelkie kosmetyczne zmiany, które nie zachwieją jakoś mocno systemem, są jak najbardziej na miejscu.

Kiedyś postulowałem, by krew wampira dodawała się do defa, czy też do pkt życia - Rozumiem, że to nie był dobry moment bo "wampir jest na topie, mocny i wg wielu przekoksany".
Choć osobiście, widząc obecne osłabienie i pewnie w przyszłości inne zmiany, myślę że i ten pomysł kiedyś może przejść.

Podobnie jak:
Nerph napisał/a:
Adven napisał/a:
Hej,
a może by zrobić jakiś bonus dla złodziei za czapkę mahdiego? (+100 do niewidzialności)
Można by dać za to bonus do ucieczki z lochów (np dwa razy większa szansa) lub szansę na udaną kradzież.

Interesujące, taki artefakt dla złodziei.


Takie zmiany kosmetyczne... ale czy małe rzeczy nie cieszą?

Ew. Chyba sam Nerph pisał kiedyś jakiemuś nowemu, że elf ABSOLUTNIE nie nadaje się do walki wręcz... a łowca z 2 brońmi byłby za mocny (no bo i tak jest mocny offensywnie). Ale gdyby dać oburęczność... właśnie elfom? Jakiś lekki bonus przy użyciu dwóch broni? (jak odbicie u jaszczura, które raczej pełni rolę symboliczną).
 
 
bestia 

ID: 309
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 193
Wysłany: 2015-04-17, 09:42   

W kwestii maga:

Padła propozycja talizmanu dla maga - w sumie jeden mógłby nosić - kwestia czy zamiast czy obok czaru obronnego (bo taki elf by miał 0.2 do treningu defa, ataku i szybkości i wszystko *1,5 , a to ciut za dużo, więc chyba zamiast - czyli wybór czar obrony lub talizman).
kostur do szybkości z kantyny + 1 talizman powinny załatwić sprawę.

szat i many bym nie ruszał - za duże zmiany, ciężko zrównoważać jak te wspomniane 9k uniku.

Ale to tylko moje zdanie.
 
 
Win Red 


ID: 399
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 23
Wysłany: 2015-04-18, 14:04   

Talizman zamiast czaru do obrony, nie moze być, bo bez czaru nie ma w ogóle obrony (jest jeno siła woli która nie przekłada się na nic). Wg mnie najprościej kombinować z szatą - szata może być do zwiększenia many, ale może być też do zwiększenia uniku, czy szybkości. Można byłoby ja albo kupić w kantynie albo znaleźć (jakiś super czarny płaszcz w górach?) albo wyprodukować samemu przy użyciu istniejącego czaru (Umagicznienie przedmiotu - Zwiększa premię szybkości lub zręczności przedmiotu) lub zupełnie nowego czaru. Talizman magowi srednio potrzebny - może być dużo zależności w programie do przebudowania- ale dorzucenie do wzoru bonusa szaty (która to szata jest w pełni zaimplementowana) nie powinno być wielkim problemem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12