AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Złodziej - kradzież ze sklepów.
Autor Wiadomość
Ralf 
SM

ID: 285
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 11
Wysłany: 2015-12-25, 15:38   Złodziej - kradzież ze sklepów.

Witam.
Mam propozycję dotyczącą okradania sklepów.

W tej chwili szansa na kradzież ze sklepu jest taka sama, jak w banku. Kaucja do wpłacenia za wpadkę przy okradaniu sklepu jest 2x większa (1000*lvl) niż w banku (500*lvl).
Wszystkie przedmioty ukradzione ze sklepu mają wartość 1, a dla graczy są bezużyteczne, bo kowale na samym początku robią lepszy sprzęt.
Więc okradanie sklepów jest tylko pułapką na młodszych graczy, którzy liczą na łatwy zarobek (bo w ekwipunku widzą, że przedmioty sklepowe można sprzedać za 2/3 wartości), wpadają do lochów, bo mają niewielkie szanse, a jeśli już im się uda, to się wkurzają, bo stracili x PK i czasu za kratami, by dostać 1 sztukę złota.

Propozycja nr. 1.:
-niech przedmioty ukradzione ze sklepu zachowają część wartości (może to być skalowane wraz z trudnością -->...
--> -niech szansa na kradzież maleje wraz z poziomem (wartością) przedmiotu.
np. złodziej o wysokich statystykach ma 80% szans na kradzież przedmiotu na 10 poziom i może go sprzedać za pełną wartość (jest niska), albo niech ryzykuje i spróbuje zwinąć przedmiot na setny poziom, mając 15-20% szans, sprzedając go za np. 1/3 [by nie postawił klanu w ciągu doby przy odrobinie szczęścia] (w przypadku broni i przedmiotów "małych") lub 1/4 (dla zbroi).
-niech kaucja w lochach również skaluje się z poziomem przedmiotu, który złodziej chciał okraść.

Propozycja nr. 2.:
-a może by tak umożliwić próbę kradzieży przedmiotów ze Sklepów Mieszkańców, surowców z MK z ilością zależną od inteligencji, ale z kaucją znacznie większą niż w banku?

To wprowadziłoby jakieś urozmaicenie w grę złodziejem, więcej możliwości.
 
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2015-12-29, 15:01   

Do sklepów trafia bardzo mało przedmiotów i wiekszość graczy skupuje sprzet z targu. Jeśli co innego zaobserwowałes to napisz :) Jesli umozliwi się opłacalne kradzieże ze sklepów to rzemieslnicy beda woleli wystawiac sprzęt na targu żeby uniknac kradzieży. Może warto by zablokowac opcję okradania sklepów do czasu wymyslenia jakiegos sensownego rozwiązania.

Jakoś nie widzę takich kradziezy z Magazynu Krolewskiego. Jak dobrac ilość wykradanego dobra przy wahających sie cenach surowców w trakcie ery?
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2016-01-12, 22:45   

Ralf napisał/a:
-niech przedmioty ukradzione ze sklepu zachowają część wartości (może to być skalowane wraz z trudnością -->...


W zasadzie pomysł słuszny. Proponowałbym jakieś 25% wartości. Co by kradzież bastardów nie była zbyt opłacalna. No i żeby było jasne - taka kradzież powinna dawać tylko przedmiot bez PD.

Jest i prostsze rozwiązanie - skasowanie możliwości takiej kradzieży, bo jest po prostu bez użyteczna.
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13