AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nerph
2017-05-12, 12:18
II) Interfejsy
Autor Wiadomość
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2016-11-28, 15:45   II) Interfejsy

Drugą z proponowanych przeze mnie paczką zmian, jakie w mojej ocenie jest zasadnicza przebudowa obecnego interfejsu. Zmiany nie tyle co mocno wpływające na samą mechanikę gry, co na wygodę i dostowanie gry do obecnych realiów.

1) Usunięcie list, dodanie przycisków, itepe

Wprowadzenie jako domyślnej opcji umożliwiającej zastąpienie rozwijalnych list przedmiotów wypisaniem ich wszystkich oraz dodanie checkboxów, przycisków oraz domyślnych wartości w klanie, banku oraz zbrojowni

Kto operuje na bieżąco surowcami i przedmiotami ten wie, jak to wygląda. Wybieramy z listy 1 przedmiot, wpisujemy id, przesyłamy i tak za każdym razem, gdy jest tego więcej. Czy coś bierzemy z klanu, oddajemy czy też coś przesyłamy przez zakładkę banku, to za każdym razem wygląda to dokładnie tak samo. Jest to mocno archaiczne i niewygodne. Proponuję to zmienić w taki sposób, że zamiast listy będzie każdy przedmiot wypisany na wierzchu. Przy każdym przedmiocie znajdowałby się checkbox do jego zaznaczenia, obok nazwy pole do wpisania ilości oraz obok tego 2 przyciski, czyli MAX oraz MIN. W jakim celu? Żeby nie klepać każdej wartości, jaką chcemy przekazać, tylko móc kliknąć MAX i pole automatycznie wypełni się całkowitym stanem posiadanego przez nas surowca/przedmiotu oraz MIN jak chcemy to wyzerować. Byłoby to mega wygodne dla każdego, a przede wszystkim dla rzemieślników, którzy wysyłają wszystko do klanu. Dodatkowo dodałbym przycisk ODWRÓĆ ZAZNACZENIE w wiadomym celu. Nie dawałbym w tym miejscu przycisku by po prostu oddać wszystko, bo wyjdzie z tego więcej problemów jak pożytku.

Dodatkowo w przypadku przedmiotów w miarę możliwości warto rozważyć to, że domyślną wartością ilości przekazywanych przedmiotów była wpisana jedynka.

Opcję tę widziałbym w banku oraz w klanie w miejscach odpowiednich za przekazanie rzeczy. Żeby jednak uniknąć zbyt dużego bałaganu, to w banku wprowadziłbym zakładki w formie rozwijanej listy. Coś na kształt komendy "ukryj" w profilach. Jakby to wyglądało? Jest zakładka "przedmioty", która po kliknięciu się rozwija i wypisuje nam itemki. Pole z ID do wpisania i przycisk przekazania dałbym na końcu tej listy oraz na początku(bo czemu nie).

Kolejną rzeczą, jaką widziałbym w grze jest dodanie opcji w zbrojowni gracza o wdzięcznej nazwie "przekaż wszystkie nieużywane przedmioty do klanu". Po co? Żeby jednym klikiem oddać wszystko, ponieważ w tym miejscu takie rozwiązanie będzie miało sens i zastosowanie. W sumie dubluje to poprzednią propozycję i jeszcze bardziej ogranicza klikalność gry, ale myślę że też jest warte rozważenia. Jak ktoś tylko pożycza eq ze zbrojowni, to klik i wszystko oddane, jak ktoś coś sobie zostawia, to miałby opcję przekazywania poprzez zbrojownię klanową w zaproponowanej wcześniej formie.

A czemu dałbym opcję zostania przy obecnym rozwiązaniu? Bo może jednak komuś jest ona wygodna, bo np. operuje malutkimi ilościami rzeczy.

2) Uporządkowanie magicznej wieży

Uporządkowanie czarów do kupna w magicznej w tabeli.

Dla starych wyjadaczy nie jest to problem. Często jednak do mnie piszą osoby z pytaniem, który czar jest do czego, bo nie jest to tam opisane. Poza tym bardzo łatwo się machnąć, bo wygląda to po prostu brzydko i wystarczy, że omsknie się łapka... i wydajemy 200kk nie na ten czar, co chcieliśmy. Zresztą zobaczcie sami:



Proponuję dodać jedną lub trzy tabelki. Osobiście obie wersje uważam za równie dobre.

a) jedna tabelka
W tym przypadku byłoby to zrobione podobnie jak talizmany, czyli jest kolumna z nazwą czaru, kolumna "atak", "obrona", "szybkość", "kostury", "użytkowe", w której byłaby wypisana nazwa i mnożniki czaru w odpowiedniej kolumnie albo też opis w przypadku użytkowych.

b) trzy tabelki.
Jak wyżej, ale byłaby tabelka "czary bojowe", "czary obronne" oraz "użytkowe". Byłoby mniej kolumn, więcej tabelek.

Dodatkowo albo dałbym większy odstęp między przyciskami "kup", albo okienko wymagające potwierdzenia, że chcemy kupić to, co kliknęliśmy.

W mojej ocenie to bardzo prosta rzecz, zwykłe dodanie tabelki, by wyglądało to estetycznie. Z talkami tak jest, ale czemu nie z czarami?

3) Zmiana czysto kosmetyczna a jakże przyjemna- dać możliwość wpisania tego, ile chcemy kupić przedmiotów. Mag jak chce kupić 100 kosturów, to kupuje jeden a potem 99 razy odświeża. Ale to chyba jest coś, co warto zmienić w każdym sklepie w mieście :)

4) Wprowadzenie wszędzie kropek.

W tej erze weszła zmiana, że ilość złota w banku podaje nam w formacie 123.456.789. Proponuję, by było to wprowadzone także w innych miejscach oraz żeby była możliwość wpisywania tych kwot wraz z kropkami. Obecnie jak wpiszemy, że chcemy wypłacić 100.1 złota, to wyrzuci nam błąd, że nie możemy wypłacić aż tyle.

5) Formatowanie pamiętnika

Obecnie jak wklejamy coś w pamiętnik, to szlag trafia wszystkie znaki białe. Jest to upierdliwe, jak nam zeżre wszystkie entery. Proponuję żeby chociaż te podstawowe formatowanie, czyli entery nie były zjadane przez głodomorka pamiętnikowego i zostawały.

6) Skórki!!!

Wiem, że na amo są graficy, którzy robią skórki. Proponuję by każdy projekt taka osoba mogła wrzucić na forum i jeśli będzie przegłosowane, to wprowadzić/odrzucić. Skórek jest mało i po latach mogły się one znudzić, a każda nowa, nawet skromna będzie powiewem świeżości. Oczywiście za dodane 1-2 skórki do gry przewidywałbym rangę damy/rycerza za to, że ktoś ma istotny wkład w krainę. Powinny być też udostępnione na forum niezbędne do tego rzeczy, by ludzie mogli takowe skórki robić.

7 Zmiana forum klanu

Obecne forum klanu jest mało przydatne, dlatego też proponuję zmienić go na coś praktyczniejszego, co jednocześnie może przepaść wraz z nową erą... czyli czat. Ludzie zamiast siedzieć na IRCach, konferencjach czy forach mogliby sobie to odpalić i tyle. Wyglądałoby to tak, jak obecnie karczma, z małą różnicą, że będzie podawana godzina wpisu. Docelowo widziałbym to jeszcze inaczej, czyli możliwość zakładania pokoi dyskusyjnych w karczmie z blokadą na hasło, ale nie wiem, na ile jest możliwa pierwsza opcja, a co dopiero druga.
Zarządzaniem tego mógłby zajmować się każdy, kto ma uprawnienia do moderacji, ew. lider.

8) Zastępca

Dodanie w klanach funkcji zastępcy lidera

Posiadałby on takie same uprawnienia jak lider(z wyjątkiem rozwiązania klanu i zmiany lidera) i byłby oznaczany jako (Z) na liście. Obecnie tylko lider może nadawać uprawnienia, co jest trochę słabą opcją. Dodano by zakładkę "wyznacz zastępcę", gdzie można komuś go wręczyć albo odebrać.
Alternatywą dla tego jest możliwość dania uprawnień do dawania uprawnień :P

9) Zmiany w dzienniku

Dodanie możliwości wyszukiwania wpisów po id gracza oraz dodanie możliwości wyświetlenia wszystkich wpisów na stronie.

Jak ktoś ma 200 stron wpisów w dzienniku to znalezienie czegoś bywa trudne, dlatego też szukanie po ID byłoby bardzo fajną i przydatne opcją. Dodatkowo możliwość wyświetlenia wszystkich wpisów na 1 stronie ułatwiłoby kopiowanie wpisów, bo z tego co wiem, to niektóre klany kopiują wpisy, by przekleić to potem do programików, które podliczają, kto ile czego wysłał.



Patrzmy na Amo nie tylko poprzez kontekst tego, jak gra mechanika, ale też wygody gry. Alchemik robiący masę mikstur o różnej mocy za każdym razem musi się męczyć z ręcznym przekazywaniem każdej miksturki. W tym rozwiązaniu mógłby zaznaczyć, co chce, wpisać ilości, przekazać i tyle, znacznie mniej klikania, wygoda dla graczy zwiększona = każdy jest zadowolony.
_________________
-.-"
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2016-12-02, 16:48   

1)Chcesz w opcjach gry dać ptaszka przy opcji „pozostań przy starej ergonomii” ?
Stary system to obecny system
Nowy system to wersja przez Ciebie zaproponowana.

Rozmowy o ergonomii gry z poprzedniej ery

Checkboxy przydałyby się szczególnie przy wybieraniu strzał z klanu.
Domyślna jedynka wpisywana automatycznie w polu wysyłania przedmiotu zaoszczędzi czasu :)

Przycisk "przekaż wszystkie nieużywane przedmioty do klanu" to potencjał na jeszcze większy bałagan w klanowych zbrojowniach. Problem maja rzemieślnicy którzy naprodukują 1500100900 przedmiotów, muszą odszukać najlepszy na liście przedmiotów i wysłać do klanu.
Innym podejściem do zagadnienia byłoby dodanie w Ekwipunku checkboxów przy przedmiotach a na górze strony przycisku „sprzedaj zaznaczone”.


2)
Okienko pytające o potwierdzenie zakupu (jak w Pośredniaku i Akademii) przydałoby się szczególnie dla użytkowników urządzeń mobilnych którzy posiadają grube palce :D

a) Zmieści się taka tabelka na szerokość okna?
b) Bardziej podoba mi się rozdział na trzy tabelki rodzajowe
Czary ofensywne, czary obronne, czary użytkowe

3) Nie grałem magiem ale jest to rzeczywiście problem?
Umagicznienie jednego kostura to 10 PM. Wydając przez tydzień punkty mocy tylko na umagi kosturów, potrzebujesz kupić…17 kosturów.

Co do innych sklepów to w Aptece i łuczarza można wpisywać ilośc kupowanych przedmiotów. U płatnerza i zbrojmistrza to nie potrzebne bo ile zbroji potrzebuje wojownik. Jedną lub jakąs zapasową a i tak ubiera się u rzemieślników.


4) Jak dla mnie zbędny trud zarówno dla architekta jak i użytkownika. Mając przesłac komuś 3kk złota to w myślach sobie mówie
3
000
000

5) Zacząłem korzystać z Pamiętnika ostatnio i rzeczywiście to koszmar bez enterów :D
Podobna propozycja
Odpowiedź Nerpha
Nie jest to przytyk do Nerpha bo było wiele o wiele ważniejszych zmian na koncówce ery i pamiętnik naturalnie zszedł na dalszy plan. Edycji być nie musi, wystarczy żeby entery nie znikały.

6) No może być coś nowego ale trzeba by przeprowadzić konkurs na forum z jakimis kontami Premium czy rangami w stylu „Grafik Amorion”. Nie wiem za co Nerph daje rycerstwa/damstwa :D ale to on niech dobiera nagrody. Jedyne nadanie rycerstwa za moich czasów to Therion kiedy zakończył namiestnikowanie.

7) Chyba zbyt ambitny projekt którym zawalilibyśmy pracą Nerpha do NE. Sam siedze na forum klanowym i mamy tam chatboxa do spamowania. W dodatku taki ogólniedostępny chat to byłby zapomniana przez Boga spamownią. Do klanu dołączaja czasem ludzie niebędący członkami klanu (dla budynków). Bawic się jeszcze z zarządzaniem hasłami?
Dodanie znacznika N

8)
Możliwość dania uprawnienia do dawania uprawnień wydaje się sensowniejsza.
Trzeba jednak mieć na uwadze §7 Uchwały o Klanach

9)
Propozycja
Odpowiedź
Jak Nerphowi udało się ogarnąć dodanie zakładek w dzienniku i działają to przeszukiwanie po ID byłoby bardzo przydatne dla administratora klanu. Możnaby się zorientowac kto jak pracuje a kto tylko drzemie.
 
 
Irel 


ID: 192
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 16
Wysłany: 2016-12-05, 22:03   

1)
Ogólnie to dobra propozycja ale rozwiązanie do kitu, od strony technicznej. Nie ma opcji, żeby zmienna wytrzymała tyle danych na jednej stronie, tak jak to miało miejsce w przypadku chowańców.
Bardziej widzę to jako następujące zmiany:
do obecnego skarbca dodajemy przyciski MAX oraz "przekaż więcej". MAX zmienia pole liczbowe na tyle ile mamy danego surowca (jednego wybranego z listy), a "przekaż więcej" przenosi do podstrony zależnej od towaru (z naciskiem na minerały, przedmioty, mikstury, czyli te gdzie występują minimum 4 opcje) zawierające zamiast listy rozwijanej tabelę (listę?) wyglądającą mniej więcej tak:

Nagłówek tabeli: Chcę <<Dać>> graczowi [[ID]] :
Treść tabeli: {{przedmiot}} [[ilość]]
{{przedmiot}} [[ilość]]
{{przedmiot}} [[ilość]]
...

gdzie <<przycisk>> , [[pole wprowadzenia liczby]] , {{posiadane elementy}}. Oraz na dole tabeli jeszcze jeden przycisk <<Dać/Przekaż>>.
Domyślna ilość to 0, żeby uniknąć przypadkowego przekazania dóbr, ale w każdym wersie może istnieć przycisk MAX. Ewentualnie można dać na początku wersu checkbox ale to tylko dodatkowa klikologia. Kolejna rzecz którą trzeba tu wziąć pod uwagę to wyłączenie opcji masowego przekazywania przedmiotów w przypadku zbyt dużej liczby przedmiotów (tak jak jest to w polanie chowańców).

Przekaż nieużywane itemy nie ma sensu. To tylko ułatwienie zasyfiania zbrojowni i nadwyrężanie zmiennej (patrz polana chowańców).
Lepsza opcja to tak jak zaproponowałem wyżej, czyli dodatkowa podstrona "przekaż więcej" tyle że zamiast opcji "daj graczowi" będzie "przekaż do klanu" i tyle.
Jeden szablon załatwi kilka miejsc. W tym miejscu dodałbym podobną opcję w polanie chowańców, żeby nie przekazywać zwierzaków pojedynczo, ale zamiast ilości będą checkboxy.

Odnośnie wypowiedzi Reniona to opcja masowego wyciągania z klanu też byłaby w porządku, ale upchnąłbym ją, tak jak wymienione wyżej opcje, w osobnej podstronie "przekaż więcej".

2)
Proponuję podział jak u Płatnerza, czyli trzy podstrony (bojowe, obronne, użytkowe).
Więcej dziubania nie ma tu sensu.

3)
Jestem za. Przyda się to też w przypadku mojej innej propozycji, ale to za parę dni.

4)
Zamiast kropek proponuję wprowadzenie litery k. :P Wygodniej wpisać 2kk niż 2.000.000, ewentualnie więcej liter (k, m, g, t, itd), ale prościej będzie ustalić że k to tysięczny mnożnik wpisanej liczby.

5)
Notatnik w zasadzie ma być minimalistyczny, ale entery mogłyby występować.

6)
Zapewniam, że jakby ktoś wykonał przyzwoitą skórkę to Nerph z przyjemnością by ją dodał. Obecnie nie ma zapotrzebowania na więcej skórek. Większość graczy zmienia skórki tylko w początkowych dniach gry, zostawiając najbardziej odpowiadającą. Wliczam się do tej grupy.
A rangi damy/rycerza to nagroda za coś więcej niż pobawienie się programem graficznym. Trust me.
Renion, konkurs na skórki można zrobić, ale to wiąże się z paroma problemami jak np. udostępnienie paczki grafik, przekazanie jakiejś przestrzeni developerskiej tylko pod testowanie tego. Za dużo zachodu dla takiej pierdoły.
Póki co bym to zostawił w spokoju i przymierzył się do przebudowy całej strony na wersję responsywną, przyjazną dla użytkowników zarówno pecetów jak i mobilek. Ale to temat na inny wątek.

7)
Zgadzam się z Renionem. Zamiast mnożyć karczmy lepiej usprawnić obecną.
Tym bardziej że każdy szanujący się klan posiada swoje forum z chatem. Druga sprawa, kto nadzorowałby treści tam wpisywane? Zostawić luzem czy zwalić to na liderów?

8)
Zastępca byłby w porządku, w zasadzie to sprowadza się do dodania nowego uprawnienia dla ról w klanie pod tytułem "zarządzanie członkami klanu" gdzie mógłby przydzielać role, dodawać im uprawnienia, akceptować podania. Jedynie nie mógłby ruszyć konta lidera.
Opcja fajna, ale czy potrzebna? Raczej wpakowałbym ją do szuflady i kiedyś odkopał.
No i tak jak Renion zauważył, problemy prawne.

9)
Czyli generalnie wyszukiwarka jak w poczcie kont premium. Fajna opcja ale zachowałbym ją w tej samej formie, czyli jako ułatwienie dla szlachty.
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2016-12-07, 22:56   

Renion:

1Masz rację, że to będzie bałagan. Spojrzałem na sprawę z punktu widzenia wojów, którzy mają eq przede wszystkim te, na którym ekspią, a nie popatrzyłem na rzemów. Na pewno któryś wrzucałby tak co jakiś czas wszystkie swoje "dzieła".

2)Tabelki w mojej ocenie nie są problemem, bo już takie działają z talkami. O ile z jedna mogłaby się nie mieścić, to trzy na pewno wejdą(stąd dwie opcje).

3)Kostury- to masz 17 kliknięć, zamiast wpisania cyfry i jednego. To jest rzecz upierdliwa, ja osobiście kostury kupuję dużymi paczkami po 20-50 i to jest klikanie. Masz rację z potrzebami, ale akurat mag to odczuwa, bo te kostury regularnie kupuje i umagicznia, reszta klas nie ma tego problemu ponieważ raczej eq nie kupują w takich miejscach, a magus musi.

4) To jest po prostu wygoda :) Ale Irel zaproponował dużo lepsze wykonanie. Z mojego doświadczenia programistycznego wydaje się to nawet całkiem prostym rozwiązaniem, bo o ile liczby to typ liczbowy, a litery to chary, więc niby prostą pętlą dałoby się to czytać i potem przekształcać, ale nie wiem jak wygląda kod amo i jak to wyjdzie w praktyce, bo może to być trudne w implementacji, a nie jestem programistą, więc poza akademickim programowaniem nie bawię się tym.

5) Jak na razie panuje zgoda w tym punkcie, zatem myślę, że ten jest gotowy. Przychylam się do możliwości edycji tych wpisów. I w odpowiedzi na post Nerpha- cały ten temat jest tak na prawdę skupiony na pierdołach. Ja wiem, to nie są rzeczy niezbędne do życia, są rzeczy ważniejsze, ale jeśli będziemy to cały czas spychać na bok, to w końcu to nigdy nie wejdzie, więc jeżeli pomysł jest i będzie przyjęty, to niech będzie na liście do zrobienia. Nie musi być na NE, to są takie rzeczy, że mogą wejść w trakcie ery, bo nie mają wpływu na rozgrywkę. Nie przesuwajmy tego jednak na "dalej", bo inaczej tego nigdy się nie zrobi. Większość moich propozycji z tego tematu to nie jest mój wymysł tylko zebrane głosy graczy z mniejszych klanów odnośnie tego, co jest dla nich uciążliwe. Mechanika swoją drogą, ale gra też musi być przystępna, a nie wymagać setek zbędnych kliknięć.

6) A Kel za prowadzenie GA, albo Triss i Vruu? Premka też byłaby dobra, jednak ja bym się skłaniał ku tym rangom zasłużonych. Dlaczego? Bo obecnych zasłużonych prawie nikt nie pamięta a nowych nie przybywa. Są tajemniczymi reliktami przeszłości, o których nic nie wiadomo. To jest przykre i myślę, że w Galerii Bohaterów każdy powinien być wypisany, czym się wsłużył, ale to trochę wygląda tak, że jak nie grałeś na amo x lat temu, to nie masz co liczyć na tę rangę. Obecnie ludzie tylko pisoczą na damy i rycerzy, bo zawalają ID. Miałem nawet prośbę o wymyślenie czegoś na ten problem, ale opcje przychodzące mi do głowy były raczej słabe(oddzielna lista id dla nich? Eee...). Rycerz i Dama to jednak rangi dla zasłużonych, a na Amo niestety to są duchy. A ja chciałbym, by te rangi były przystępne i realne do zdobycia, jeżeli ktoś włoży wkład w krainę.
I stąd prośba- Nerphie, dałbyś radę opisać tych rangowych i ich wrzucić gdzieś? Może być Galeria, może być cokolwiek innego, ale niech ludzie wiedzą. Jesteś z nas osobą o największym stażu, to będziesz może pamiętać chociaż niektórych, bo my zwykli gracze raczej nie pomożemy tutaj.

7) Wiem, to największa zmiana z tego tematu. To niby będzie tylko przekopiowanie mechanik istniejących w grze, ale domyślam się, że tylko tak brzmi. Stąd tylko ten pomysł. Ludziom raczej nie chce się siedzieć na kilku miejscach na raz w 1 sprawie i taki czat w grze byłby wygodny na ten problem.

8) Myślę, że paragraf 7 musiałby ulec drobnej zmianie. Zastępca nie wędrowałby po klanie, ew. w gronie najbardziej zaufanych klanowiczy, więc jeśli zastępca zrobi coś karalnego, to podlegałby karze pod warunkiem, że lider może udowodnić w jakiś sposób, że to zrobiła dana osoba. To wąskie gardło tej propozycji, ale uważam że trzeba coś w tej kwestii zmienić

9) Cieszę się, że się ze mną zgadzasz :)

Irel:

1) Teoretycznie jeśli wejdziesz w przekazywanie przedmiotów, to przekazujesz tylko to, co faktycznie posiadasz. Tak samo w banku przekazać możesz tylko to, co masz. Takie listy się tworzą, więc gdzieś to i tak już siedzi w jakiejś zmiennej, tablicy, czymś dynamicznym, czy co tam jest w Amo. Według mnie zostaje kwestia tego, jak to jest wprowadzone w silniku gry i ile będzie trudności z przekształceniem tego na checkboxy.

Przyznaję rację, że to może zasyfić. W idealnym klanie nie, ale takich nie ma. Reszta jest ok z tego, co piszesz.

2) Czyli opcja 3 tabel :)

3) Czekamy!

4) Napisałem w odpowiedzi dla Reniona. Dobry pomysł.

5) Entery wystarczą. Edytowanie tego to opcjonalność, myślę że wygodna.

6) Masz 4 skórki, wybór jest więc znikomy i dlatego jak ktoś coś ustawi, to raczej już zostaje, bo nie ma nic lepszego. Ja z chęcią zmieniłbym swoją na jakąś inną jeśli byłoby coś ładnego i wartego uwagi.

Konkurs- jeśli udostępni się niezbędne do pracy materiały i informacje, to można wymagać bez problemu tego, co taka skórka musi mieć. Nie spełnia wymagań, chociaż jest to najpiękniejsza skórka na świecie? Trudno. Amo pod względem graficznym leży i kwiczy w stosunku do innych gier, coś trzeba w tym kontekście zmienić. Ja wiem, minimalizm jest super i też to lubię, ale ludzie są wzrokowcami, więc fajnie by było, jakby dodano coś więcej niż skórki sprzed epoki kamienia łupanego.

Co do dam i rycerzy- jest jedna osoba, która ma rangę za karczmarzowanie. Kel ma za GA. Jeszcze GA zrozumiem, ale serio uważasz że skórka nie ma większego wpływu na GA, niż klimat w karczmie(jaki by nie był) albo numer Gazety sprzed X lat? Wydaje mi się, że coś takiego ma wielokrotnie większy wpływ na krainę i stąd taka nobilitacja byłaby odpowiednia.

8) Ustawienie obecnej wiązałoby się z tworzeniem pokoi na hasła i bez możliwości wglądu przez osoby spoza klanu. Wydaje mi się trudniejsze do zrobienia, chociaż na pewno lepsze, bo nie musiałoby być klanu, by był pokój. Z drugiej strony takie coś pozwalałoby trollom tworzenie setek pokoi widm i zapychanie serwera, dlatego wolałbym swój pomysł.
I tak, zostawiłbym to liderowi, co się dzieje. Plus osobom mającym uprawnienia do moderowania w klanie czatu

9) Czy dla premki, czy nie, to coś takiego powinno być :)
_________________
-.-"
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2016-12-12, 20:03   

1) http://forum.amorion.pl/v...p?p=68602#68602 punkt 3c :)
2) To jeszcze niech Near się wypowie
3) Nie mówie że jest to niepotrzebna zmiana, tylko ma niski priorytet do wprowadzenia.
4) Do opiniowania przez Architekta
5) Wystarczy żeby nie usuwał białych znaków (głównie enterów). Z edycją Pamiętnika moga być wieksze trudności i potencjał na bugi.
6) Moja opinia o rycerzach/damach blokujących ID
http://www.forum.amorion....p?p=66473#66473
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2016-12-12, 20:22   

1) Niemniej pozostałe postulaty z tego punktu z ewentualnymi uwagami(tylko proszę w tym temacie je podać) jest aktualny.

2) Czekamy.

3) Skoro jednak jest temat o tym i jest poruszony ten punkt, to jeśli nie nastręcza to masy problemów we wprowadzeniu, to można. Mamy sporo czasu.

4) Czekamy.

5) Owszem, to na początek wystarczy.

6) Uważam podobnie, chociaż ludzie by ich najchętniej pokasowali, ale jak już pisałem, każde zasługi powinny być gdzieś opisane, a nie są to bezimienne konta widma.
_________________
-.-"
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2016-12-14, 13:16   

Co do 2)

Faktycznie sam się czasem zastanawiam który czar jest który :)

Można to zrobić tak jak Nitek proponuje, lub zrobić podział: Kostury, Szaty, Czary Ofensywne, Czary Defensywne, Czary użytkowe.

Co do innych punktów spróbuję się wypowiedzieć jakoś w weekend.
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Irel 


ID: 192
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 16
Wysłany: 2016-12-18, 01:07   

Nithrom, mogę poprosić Cię o podsumowanie pomysłów z wyszczególnieniem czy to już ostateczna forma punktu czy wymaga jeszcze dyskusji?
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2017-01-11, 11:57   

Przepraszam, że dopiero teraz. Święta, choroba, zapierdziel ogólny robią swoje... :/

1) - do przegadania?

Wprowadzenie jako domyślnej opcji umożliwiającej zastąpienie rozwijalnych list przedmiotów wypisaniem ich wszystkich oraz dodanie checkboxów, przycisków oraz domyślnych wartości w klanie oraz banku. Możliwość zaznaczania przedmiotów, które chce się przesłać, wpisanie ilości, dodanie przycisków MIN i MAX.

Reszta opisu w pierwszym poście. Ze zmian wynikających z dyskusji brak opcji przekazania sprzętu bezpośrednio z poziomu ekwipunku

2)

Uporządkowanie czarów do kupna w magicznej w tabeli poprzez podzielenie czarów na 3 kategorie(3 tabelki)


3)

Dodanie możliwości wpisania ilości kupowanych kosturów i ew. ekwipunku u płatnerza

4)

Dodanie możliwości wpisania przykładowo 2kkk zamiast 2000000000.

5)

Dodanie enterów w pamiętniku

6)

Skórki- do przegadania

7)

Temat otwarty

8)

Dodanie funkcji zastępcy w klanie

9)

Dodanie możliwości przeszukiwania dziennika po id oraz wyświetlenia wszystkich wpisów na stronie
_________________
-.-"
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2017-01-18, 12:20   

1) Poprzestałbym na rozwiązaniu:
dodającym checkboxy w Ekwipunku
Na dole ekwipunku przycisk Zaznacz wszystko/odznacz wszystko
Na dole ekwipunku przycisk "sprzedaj zaznaczone"

Dodanie możliwości wrzucania sprzetu bezpośrednio z ekwipunku do swojego klanu (przycisk niewidoczny dla bezklanowców)


4) Do opiniowania przez Nerpha. Może byc przydatne ale jakos mi szczegółnie sie nie przyda.

6) Jak dla mnie to moga być 4 obecne skórki. Jesli komuś chce sie prowadzić cały projekt i go doglądać, rozpisywac jeszcze konkurs to nie widze przeciwskazań.

7) Raczej nie wdrożymy tego w życie
http://forum.amorion.pl/v...p?p=68730#68730

8) Jak dla mnie nie ma po co dodawać specjalnej funkcji zastępcy. Mianowany zastępca miałby sens w przypadku długiej i niespodziewanej nieobecnośli lidera klanu a ten problem może chyba rozwiazac Nerph przy pomocy panelu administracyjnego.

9) Do opiniowania przez Nerpha
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2017-01-23, 22:48   

8) Tutaj źle napisałem- dodanie możliwości nadawania uprawnienia do nadawania uprawnień, ale brzmi to tak bardzo po polsku, że zrobiłem skrót myślowy
_________________
-.-"
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2017-02-18, 19:23   

@Nithrom 8) : Jakbyś pogodził możliwośc nadawania uprawnienia do nadawania uprawnień z §7 Uchwały o Klanach ?

NOWY:
10) Zwiększenie odstępu pomiędzy strzałką wstecz a zakręconą strzałką w każdej z czterech skórek.
Przydatne dla użytkowników komórek z grubymi palcami. Sądze że dwie spacje więcej załatwią sprawę.
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2017-02-21, 21:04   

Wystarczy zmienić wpis, że nie tylko dowódca, ale też osoby wyznaczone i tyle. Albo zostawić to w niezmienionej formie. I tak i tak sprowadza się to do myślenia nad tym, komu dać te uprawnienia. Poza tym ile razy w przeciągu ostatnich er były jakieś naruszenia przepisów z tego punktu? Raczej żadne.
_________________
-.-"
 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2017-02-22, 11:04   

Ile razy trzeba zmianiać uprawnienia komus w ciągu ery? Najcześciej jeden raz na starcie ery a potem spokój, ewentualnie jak dochodzą nowi gracze :)

Odpowiedzialność zbiorowa to kiepski pomysł.

Jesli pozwoli się żeby przewódca jednoosobowo odpowiadał za wystepki osób uprawnionych, to będąc przywódcą, dałbys komuś uprawnienia czy wolałbys sam nadawać? Ja bym wolał sam nadawac uprawnienia i nie bac sie że jak komus sie nie spodobam to mnie wkopie w lochy.
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2017-03-07, 11:15   

Wbrew pozorom robi się to dość często. Czasem trzeba wspomóc inny klan w budowie budynku lub pójść do sojuszniczego klanu aby skorzystać z budynku.
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 14