AMORION Strona Główna AMORION
Nowe Oblicze MMORPG!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Lista zmian na XIV erę
Autor Wiadomość
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 102
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2016-02-10, 23:11   Lista zmian na XIV erę

Żeby forum aż tak się nie kurzyło, zamieszczam listę zmian na NE:

Rzemieślnicy:
- Obniżenie kosztu energetycznego suszenia ziół do 0,2 za paczkę.
- Zwiększenie o 50% szansy na znalezienie chowańców w Lesie, Oceanie i Górach.
- Zmiana wzoru określającego szansę sukcesu w evencie drwala – porównanie wartości losowych z przedziału od 1 do (4000 - 12*(drwalnictwo – 1500) – poziom).


Walka:
- Pojemność kołczanu zwiększona do 5500.
- Krasnoludy nie mogą nosić elfiego ekwipunku.
- 2 nowe czary dla magów
Ofensywny czar Tornado (obrażenia x 1,4, szybkość x 1,1), poziom 201, koszt 200kk 
Defensywny czar Motyli taniec (obrona x 1,1, szybkość x 1,4), poziom 201, koszt 200kk
- Kara do ataku złodzieja zostaje ograniczona do pvp (przeciw innym graczom).
- Ograniczenie premii +10% do trafienia krytycznego u łucznika do pvp.
- Do wzoru na trafienie liczy się INT*(1/3 + poziom/4000) zamiast INT/3.
- Przyrost RC u maga zostaje ograniczony do 2/poziom.


Inne:
- Zmiana w wyświetlaniu przebiegu walki (wprowadzone wcześniej).
- Geolog odnajduje od tej pory 25% rudy mniej. Od 50 dnia ery i 2000 górnictwa, ilość odnajdywanej rudy ulega podwojeniu.
- Zablokowanie złodziejom możliwości okradania sklepów (płatnerz, zbrojmistrz, łucznik).
- Umagicznianie przedmiotów nie zużywa energii.
- Nowy system umagiczniania:
Cytat:
Mag co mały reset otrzymuje 1 Punkt Mocy (PM). 
PM przyrasta aż do osiągnięcia maksymalnej liczby. 
Maksymalna liczba PM wynosi 60 + 10 za każde pełne 50 poziomów. 
Za umagicznienie mag nie otrzymuje punktów doświadczenia ani RC. 
Koszt umagicznienia uzależniony jest od jego rodzaju: 
Umagicznienie do wytrzymałości - 1 PM 
Umagicznienie do siły - 5 PM 
Umagicznienie kostura - 10 PM 
Umagicznienie do szybkości - 15 PM



Do tego przypominam o zmianach wprowadzonych jeszcze w erze testowej
Paladyn:
- Premia do obrony wynikającej z ekwipunku zredukowana do 10%.

Wampir
- Zastąpienie początkowej szybkości 10 premią do uniku (5 pkt).

Strażnice:
- Chowańce w strażnicach również umierają ze starości.
_________________
bla
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2016-02-16, 15:39   

A nie podniosło się czasem jeszcze obrażenie liczone z Łuku do 0,7 x ZR? :)
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Neowos 
Renion Noiner


ID: 274
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 615
Wysłany: 2016-02-16, 15:45   

Nearghis napisał/a:
A nie podniosło się czasem jeszcze obrażenie liczone z Łuku do 0,7 x ZR? :)

Zmiany w Grze opublikowane przez Mahdi, 29 października 2011
- Zwiększenie obrażeń łucznika ze zręczności (ze ZR x 0.5 do ZR x 0.7).
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2016-02-16, 16:21   

Hahaha to zaspałem :D Tak to jest jak się nie gra, od dłuższego czasu.
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Odo 
mroczny półksiężyc

ID: 550
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Sanok
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2016-02-17, 19:46   

A ja chciałbym żeby w końcu ktoś łaskawie rozjaśnił, czy to powiększenie kołczanu oznacza, że stolarze będą produkować kołczany 5500 i czy to zmniejszenie krytyka o 10% jest w pvp, pvm, czy w jednym i drugim?
_________________


Jestem jaki jestem. Inny nie będę... BO NIE CHCĘ!!
 
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2016-02-18, 17:53   

Krytyk będzie działał tylko w PvP, w PvE już go nie będzie.
_________________
-.-"
 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 102
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2016-02-18, 20:03   

Nithrom napisał/a:
Krytyk będzie działał tylko w PvP, w PvE już go nie będzie.


Potwierdzam

Odo napisał/a:
A ja chciałbym żeby w końcu ktoś łaskawie rozjaśnił, czy to powiększenie kołczanu oznacza, że stolarze będą produkować kołczany 5500

Treść uchwalonej zmiany
Cytat:
Ilość strzał w kołczanie zostaje zwiększona do 5500.

Zgodnie z nią zwiększona jest ilość strzał mieszczących się w kołczanie.

EDIT: Przy czym dopuszczam korektę w przypadku jasnej woli RK
_________________
bla
 
 
Odo 
mroczny półksiężyc

ID: 550
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Sanok
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2016-02-19, 03:10   

Przestaniesz strugać pajaca, czy to zbyt wielkie wymaganie w kierunku władcy? To co zakłada łucznik, nazywamy kołczanem. To co trzyma w ekwipunku, nazywane jest kołczanem. To co produkuje stolarz, nazywamy kołczanem. Ilość strzał w jednym kołczanie może wynosić od 1100 do nieskończoności. Dlatego informacja, że ilość strzał w kołczanie została zwiększona do 5500 nic mi nie mówi, bo nie jest nawet poprawna. Stąd pytam wyraźnie, czy mowa o POJEDYNCZYM kołczanie WYPRODUKOWANYM przez stolarza, czy też o kołczanie, który łucznik może założyć na siebie w celach walki na arenie. Po błazeńskiej odpowiedzi jaką otrzymałem, w zasadzie domyślam się, że ponownie pytam w powietrze. Zatem wysiliłem się odrobinę i sprawdziłem sam. Otóż nie kłopot w tym, że nie zrozumiałem za pierwszym razem. Przeraziłem się, że właśnie zrozumiałem dobrze. Niestety tak się stało. Czyli, podsumowując, zwiększono wielkość kołczanu, który łucznik może założyć na siebie do walki. Kołczanu, który przeładowuje się AUTOMATYCZNIE. Czyli nieważne, czy zakładasz na siebie 1100 strzał 5500, milion, miliard czy bilion. Będziesz prał tak długo, aż skończą Ci się strzały w ekwipunku. Gratuluję zmiany która wprowadza w życie tyle nowości, oraz oczekuję kolejnych, typu zmiana wzoru na unik z szybkość/2 na szybkość* 0.5, albo zmiana przyrostu punktów kradzieży z 1 co reset na 2 co drugi reset.

Swoją drogą, dożyć czasów w których Nithrom potrafi Ci odpowiedzieć normalnie, a szanowany główny administrator gry struga wariata. Coś pięknego :)
_________________


Jestem jaki jestem. Inny nie będę... BO NIE CHCĘ!!
 
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2016-02-19, 07:54   

Po prostu nie chce mi się spierać z kimś wiedząc, że to mija się z celem. A o wariatach lepiej nic nie mówić, sprawdzałem ;)

Wydawało mi się logicznym, że zmiana kolczanow będzie dotyczyć każdych kolczanow, zwłaszcza tych produkowanych, ale jak widać tak nie jest. W rk chyba trzeba pisać bardzo prosto, kali jeść kali pić, bo inaczej ludki niekoniecznie potraktują coś tak, jak było zamierzone. Na szczęście widać, że każdy poseł miał taką intencję, by zwiekszona była ilość produkcji, więc myślę, że będzie to poprawione.
_________________
-.-"
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2016-02-19, 17:02   

Nie no kpina. Chodziło przecież głównie o zmianę w kołczanach, które robi stolarz. Ponieważ Łuk nie ma 5500 wytki to zwiększanie do tylu kołczanu, który jest "autoprzeładowywany" nie ma żadnego sensu.

Podobnie może być w kołczanach w sklepie u Łucznika. Tam kołczany mają po 20 strzał. A potrafią kosztować po 2mln. Wychodzi ponad 50k na strzał. Kto to kupi? :D

Jeszcze 2 mln za 5500 strzał, jak nie ma lepszych na rynku można wybulić.
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Nerph 
<wstaw tytuł>


ID: 14
Pomógł: 6 razy
Wiek: 102
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 2204
Skąd: z powidłowego zamku
Wysłany: 2016-02-19, 19:21   

Odo, gdyby została przegłosowana poprawka zmieniająca ilość strzał produkowanych, napisałbym "została zwiększona ilość strzał produkowanych".

Zacytuję
Cytat:
Nerph w ogłoszeniu napisał:
- Pojemność kołczanu zwiększona do 5500.


Wcześniej na Amorionie mieliśmy pokazane w zmianach w grze 2 rodzaje zmian:


1) Zwiększamy kołczan używany przez łucznika
- zwiększenie pojemności kołczanów do 1100
(Opublikowane przez Mahdi, 22 marca 2015 r. Wersja silnika: 2.1.229)

- zwiększenie pojemności kołczanu gracza do 120 strzał,
(Opublikowane przez Mahdi, 1 września 2013 r. Wersja silnika: 2.1.188.)

2)Zwiększamy wielkość produkowanych kołczanów przez stolarza
- Zwiększenie wielkości produkowanych kołczanów strzał ze 100 do 1100.
(Opublikowane przez Mahdi, 9 grudnia 2012 r. Wersja silnika: 2.1.126.)

Być może dla niektórych nie ma znaczenia to w jaki sposób formułowane są projekty, dla mnie jednak ma to znaczenie ogromne ponieważ pozwala uniknąć zaszywania błędów czy bubli.
I choć niektórym, jak Nithrom, łatwo odciąć się od owoców swojej pracy zdaniem "rozumiałem to inaczej", ja nie zamierzam doprowadzić do sytuacji, w której będę musiał domyślać się czego właściwie chciała rada, a później zmieniał coś gdy dowiem się, że "jednak nie o to chodziło" - nie po to oddałem RK moc decyzyjną żeby mieć trudniej i domyślać się co mam zrobić, a później musieć zrobić coś innego.
Nie wiem czy to jasne, ale mam nadzieję że tak ponieważ na pewno nie pozwolę wymusić na sobie zmian epitetami.

Tyle w temacie.
_________________
bla
 
 
Nithrom 


ID: 177
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 330
Wysłany: 2016-02-19, 21:44   

No. Pytanie boli. Szczególnie jak okazuje się, że prawie każdy poseł miał na myśli jedno i to samo.
_________________
-.-"
 
 
Odo 
mroczny półksiężyc

ID: 550
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Sanok
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2016-02-19, 23:56   

Mimo wszystko chyba zdajesz sobie Nerph sprawę, dlaczego domagałem się bardzo precyzyjnej odpowiedzi? Gdybym nie naciskał to nawet byście nie wiedzieli jaka gafę palnęliście, najprawdopodobniej większość graczy sadziłaby, że będzie miała do dyspozycji znacznie większa ilość strzał grajac łucznikiem, a jakby prawda wyszła na jaw już po starcie ery, to pewnie byłaby niezła afera. Tak więc popracuj nad kwestia komunikowania się z członkami RK, których sam sobie wybrałeś, bo dość że czekaliśmy na ne 3 czy tam 4 miesięce, to niezawiele tych nowości, a w dodatku takie samaczki wychodza.
_________________


Jestem jaki jestem. Inny nie będę... BO NIE CHCĘ!!
 
 
 
Nearghis 
Ten zły ;)


ID: 30
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 1869
Skąd: Warszawa okolice
Wysłany: 2016-02-20, 10:48   

Cóż Nerph, jeśli miałeś wątpliwości (co rozumiem) zawsze można było dopytać.

Mi jako Łucznikowi, nie robi różnicy czy kołczan ma 1100, 3000 czy 5 000 000 sztrzał. Ale brakuję strzał na rynku i gdyby tak Stolarz robił po 5 500 sztuk, było by lepiej. Wiem, że na zmiany teraz jest trochę późno, ale może udałoby się to zmienić chwilę po starcie NE?
_________________
Gość, jestem Twoim idolem :)

 
 
Kergis 
W cieniu...


ID: 112
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 505
Wysłany: 2016-02-20, 11:45   

Krytyka niewiele wnosi do tego tematu. Skupmy się raczej na problemie.

Nerph napisał/a:
EDIT: Przy czym dopuszczam korektę w przypadku jasnej woli RK


Myślę, że to rozwiewa wątpliwości. Nerp prawdopodobnie bierze pod uwagę możliwość modyfikacji zmiany dotyczącej pojemności kołczanu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14