(ostatnia aktualizacja: 21.03.2013)
Zamek Mahdiego w Elakkce
(klik, klik)Instrukcja Obsługi Władcy
-------------------------------------------------------------------------
Jestem administratorem technicznym. Widzisz błąd? Napisz!
-------------------------------------------------------------------------
Ważne: Proszę nie pisz do mnie w stylu: "O wielki Władco...", "O Królu mój..." itp. Wszyscy jesteśmy ludźmi, wszyscy mamy te same prawa i takież same obowiązki, stąd napisz po prostu jak do zwykłego Internauty Ważna jest treść a nie tylko forma wypowiedzi... tak czy inaczej: pisząc do mnie nie przejmuj się "klimatem", po prostu pisz...
-------------------------------------------------------------------------
Gdy piszesz, proszę:
1. Określ
temat listu - chcę wiedzieć, co będę czytał.
2. Pisząc dłuższą wymianę korespondencji proszę
cytuj wiadomości poprzednie - dostaję bardzo wiele listów dziennie, nie zawsze pamiętam wszystko. Jedno Twoje kliknięcie zaoszczędzi mój cenny czas potrzebny na odszukanie poprzedniej Twojej wiadomości.
Dziękuję!
Istotne uwagi:
1. Nie gram fabularnie, ponieważ zajmuję się kodem gry, utrzymaniem serwera i naprawianiem błędów, jak również usprawnianiem skryptów i wszelkimi sprawami dotyczącymi programowania, grafiki, promocji strony i tym wszystkim co sprawia, że Amorion jakoś działa jako całość.
2. Chcesz do mnie napisać? Nie gryzę
Ale najpierw przeczytaj cały mój profil.
3. Jeśli zarejestrowałeś się tylko po to, żeby wysłać do mnie list z bluzgami to powiem krótko:
Nie marnuj nawet swojego czasu. - takie listy mnie nie ruszają, a ban na zawsze murowany.
4. Nie proś mnie o jakąkolwiek rangę, bo na wszelkie stanowiska organizowane są konkursy powszechne, a przy okazji dodam, że jako administrator techniczny nie zajmuję się ich organizacją.
5. Nie, nie rozdaję złota ani żadnych innych surowców w grze - zapracuj na nie sam(a)!
6. Nie, nie zmienię Ci numeru ID, przyzwyczaj się do tego, który posiadasz obecnie
7. Grasz z kimś z jednego IP (komputera)? Napisz do
Namiestnika.
8. Mile widziane są rzeczowe tytuły nadsyłanych listów - lubię wiedzieć co będę czytał.
9. Pisz od razu NAJSZYBCIEJ jak tylko znajdziesz błąd, literówkę lub jakąkolwiek inną niefunkcjonalność w grze - postaraj się dokładnie opisać istotę problemu oraz wklej ewentualną treść komunikatów o błędach - to znacznie przyspieszy proces naprawy. Bardzo dziękuję z góry za zgłoszenia! Cenię osoby uczciwe.
10. Jeśli masz pomysł na nową opcję niemechaniczną (np. sortowanie ekwipunku na targach itp.) lub masz pomysł na udoskonalenie dotychczasowych opcji - jw.
11. Jeśli masz jakiekolwiek sugestie odnośnie gry - pisz, jestem otwarty na nowe pomysły i rozwiązania.
12. Jesteś programistą? Chciałbyś zająć się rozwojem gry? Znasz dobrze PHP/SQL, AJAX, JS, HTML (oczywiście wszystkie)? Czytaj niżej
-------------------------------------------------------------------------
Szybki FAQ
Problem z Kontem Premium?
1. Jeśli masz problem z otrzymaniem Konta Premium po wysłaniu SMS - pisz do mnie od razu. W tytule listu wpisz: KP Problem.
2. Jeśli w ciągu 72 godzin od wykupienia Konta Premiowanego za pośrednictwem przelewu wciąż go nie masz - jak w punkcie wyżej.
Jakie sprawy zgłaszamy do Mahdiego?
0. Sprawy z Kontami Premium.
1. Skargi na całą administrację (np.: na Książęta, Namiestników, nawet na innych Władców) -> jestem bezlitośnie obiektywny.
2. Propozycje współpracy serwisów internetowych z naszą stroną.
3. Błędy w grze. Dziękuję z góry!
4. Pomysły co do gry.
Jakie sprawy zgłaszamy do Strażników Miejskich?
1. Przypadki naruszenia przepisów dotyczących avatarów, imion, nazw klanów, domów itp.
2. Wulgarne bądź obraźliwe:
- wiadomości,
- opisy,
- fragmenty profilu, komentarze, ogłoszenia bądź zachowania w karczmie lub każdym innym miejscu krainy.
3. Przypadki naruszenia regulaminu tawerny.
4. Przypadki przestępstw obyczajowych.
5. Podstawowe pytania i problemy związane z grą.
Jakie sprawy zgłaszamy do Książąt?
1. Nieregulaminowe ataki na postać.
2. Nieregulaminowe ataki na klan.
3. Przypadki naruszenia przepisów dotyczących avatarów, imion, nazw klanów, domów itp.
4. Wulgarne bądź obraźliwe:
- wiadomości,
- opisy,
- fragmenty profilu, komentarze, ogłoszenia bądź zachowania w karczmie lub każdym innym miejscu krainy.
5. Wyłudzenia, szantaże, przypadki kupowania ataków.
6. Nachalne prośby o pomoc finansową, czyli żebractwo.
7. Przypadki rozsyłania reklam i chwytów marketingowych, czyli spamu niezwiązanego z grą.
8. Spamowanie oraz flood komentarzy.
9. Przypadki naruszenia regulaminu tawerny.
10. Przypadki przestępstw obyczajowych.
11. Podstawowe pytania i problemy związane z grą.
Jakie sprawy zgłaszamy do Posłów bądź Marszałka RK?
1. Wszelkie pytanie dotyczące mechanicznego aspektu gry, czyli "jak działa nowy projekt..." itp.
2. Sugestie nowości mechanicznych, propozycje projektów, pomysły.
3. Podstawowe pytania i problemy związane z grą.
Kiedy pisać do Namiestnika?
1. Odwołania od decyzji Książąt/Strażników Miejskich.
2. Zgłoszenia nieprawidłowej, nierzetelnej i niesumiennej pracy Książąt/Strażników Miejskich, czyli po prostu Skargi Obywatelskie.
3. Pytania, na które nie ma jak dotąd odpowiedzi w systemie pomocy, na forum czy też na które żadna osoba na wyżej wymienionym stanowisku nie znała odpowiedzi.
4. Grę kilku osób z jednego IP (komputera).
Jesteś programistą i chciałbyś pomóc w rozwoju gry?
Biegle operujesz w PHP/SQL, AJAX, JS, HTML? Chcesz pomóc w czynnym rozwoju gry? Napisz do mnie, nic prostszego - przedstaw się, opisz swoje umiejętności, poprzyj je przykładem, rozwiąż zadania które ode mnie otrzymasz i zostań Technicznym Programistą w Amorion.
Osiągnięcia, inne itp.
4 dzień miesiąca Ches, 24 dzień X Ery Amoriońskiej (04.03.2013):
- Zadziwiłem sam siebie osiągając 50 poziom postaci
21 dzień miesiąca Ches, 40 dzień X Ery Amoriońskiej (21.03.2013):
- Zadziwienie 2xCombo -----> 100 poziom postaci...