Gnom - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20) +---- Dział: Rasy (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=46) +---- Wątek: Gnom (/showthread.php?tid=1929) |
Gnom - Istis - 05-04-2020 Gnomy często mylone są z Krasnoludami lub Hobbitami. Zresztą Gnomów jest coraz mniej, a nigdy nie było ich za dużo. Plemię to nigdy nie grzeszyło odwagą, mądrością lub sprytem. Gnom jednak, mimo swych wad, potrafi być wiernym druhem w podróży, zręcznym kowalem (gnomy są najlepszymi kowalami na świecie; Krasnoludy z tym się nie zgadzają, ale trudno dogodzić wszystkim), bądź intendentem (według niepotwierdzonych danych, żaden Gnom nigdy nie zginął z głodu; winne temu są między innymi: doskonały węch, pozwalający znaleźć pożywienie wszędzie i zmysł handlowy, pozwalający zamienić zdobyte pożywienie na więcej pożywienia). Nie jest prawdą, że Gnomy nie potrafią czytać. Potrafią, aczkolwiek robią to niezbyt sprawnie. Są za to mistrzami w rachunkach - nie wolno brać pożyczek od Gnoma. Punkty życia: 15 startowych 10 przy awansie na kolejny poziom Cechy specjalne: Jako rzemieślnik uzyskuje premię do alchemii w wysokości 0,6*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL). Jako rzemieślnik uzyskuje premię do drwalnictwa w wysokości 0,7*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL). Jako rzemieślnik uzyskuje premię do kowalstwa w wysokości 0,4*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL). Jako rzemieślnik uzyskuje premię do stolarstwa w wysokości 0,6*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL). "Ja się nie chwalę, po prostu mam do czarów talent": Gnom - mag uzyskuje co poziom dodatkowe 10 RC na poziomach 101-200 oraz 15 RC na poziomach +200. Początkowe wartości statystyk i umiejętności: Inteligencja: 10 Rzucanie czarów: 5 AP: +1.5 do siły +2.5 do wytrzymałości +2.5 do zręczności +1.5 do szybkości +2.5 do inteligencji +2,5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.4 energii za 0,04 siły 0.4 energii za 0,04 zręczności 0.3 energii za 0,04 wytrzymałości 0.3 energii za 0,04 szybkości 0.3 energii za 0,04 inteligencji 0.3 energii za 0,04 siły woli |