Amorion - Forum Gry
Gnom - Wersja do druku

+- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum)
+-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+---- Dział: Rasy (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=46)
+---- Wątek: Gnom (/showthread.php?tid=1929)



Gnom - Istis - 05-04-2020

Gnomy często mylone są z Krasnoludami lub Hobbitami. Zresztą Gnomów jest coraz mniej, a nigdy nie było ich za dużo.
Plemię to nigdy nie grzeszyło odwagą, mądrością lub sprytem. Gnom jednak, mimo swych wad, potrafi być wiernym druhem w podróży, zręcznym kowalem (gnomy są najlepszymi kowalami na świecie; Krasnoludy z tym się nie zgadzają, ale trudno dogodzić wszystkim), bądź intendentem (według niepotwierdzonych danych, żaden Gnom nigdy nie zginął z głodu; winne temu są między innymi: doskonały węch, pozwalający znaleźć pożywienie wszędzie i zmysł handlowy, pozwalający zamienić zdobyte pożywienie na więcej pożywienia). Nie jest prawdą, że Gnomy nie potrafią czytać. Potrafią, aczkolwiek robią to niezbyt sprawnie. Są za to mistrzami w rachunkach - nie wolno brać pożyczek od Gnoma.

Punkty życia:
60 startowych
10 przy awansie na kolejny poziom

Cechy specjalne:
- Premia 5% do siły ataku czarami przeciw innym postaciom.
- Gnom walczący magią otrzymuję premię do trafienia PvP w wyskości 10xLVL.
- "Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many oraz mocy umagicznianych przedmiotów.
- Jako rzemieślnik uzyskuje premię do kowalstwa w wysokości 0,6*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL).

Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Rzucanie czarów: 5
Inteligencja: 10
Hutnictwo: 10
Złodziejstwo: 5

AP:
+2.5 do siły
+3 do wytrzymałości
+2.5 do zręczności
+2.5 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli

Treningi w Szkole:
0.2 energii za 0,04 siły
0.2 energii za 0,04 zręczności
0.4 energii za 0,04 wytrzymałości
0.4 energii za 0,04 szybkości
0.3 energii za 0,04 inteligencji
0.3 energii za 0,04 siły woli