![]() |
Gnom - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Pomoc (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Dział: Postać (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20) +---- Dział: Rasy (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=46) +---- Wątek: Gnom (/showthread.php?tid=1929) |
Gnom - Istis - 05-04-2020 Gnomy często mylone są z Krasnoludami lub Hobbitami. Zresztą Gnomów jest coraz mniej, a nigdy nie było ich za dużo. Plemię to nigdy nie grzeszyło odwagą, mądrością lub sprytem. Gnom jednak, mimo swych wad, potrafi być wiernym druhem w podróży, zręcznym kowalem (gnomy są najlepszymi kowalami na świecie; Krasnoludy z tym się nie zgadzają, ale trudno dogodzić wszystkim), bądź intendentem (według niepotwierdzonych danych, żaden Gnom nigdy nie zginął z głodu; winne temu są między innymi: doskonały węch, pozwalający znaleźć pożywienie wszędzie i zmysł handlowy, pozwalający zamienić zdobyte pożywienie na więcej pożywienia). Nie jest prawdą, że Gnomy nie potrafią czytać. Potrafią, aczkolwiek robią to niezbyt sprawnie. Są za to mistrzami w rachunkach - nie wolno brać pożyczek od Gnoma. Punkty życia: 60 startowych 10 przy awansie na kolejny poziom Cechy specjalne: - Premia 5% do siły ataku czarami przeciw innym postaciom. - Gnom walczący magią otrzymuję premię do trafienia PvP w wyskości 10xLVL. - "Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many oraz mocy umagicznianych przedmiotów. - Jako rzemieślnik uzyskuje premię do kowalstwa w wysokości 0,6*LVL (wliczając w to standardową premię rzemieślniczą 0,1*LVL). Początkowe wartości statystyk i umiejętności: Rzucanie czarów: 5 Inteligencja: 10 Hutnictwo: 10 Złodziejstwo: 5 AP: +2.5 do siły +3 do wytrzymałości +2.5 do zręczności +2.5 do szybkości +2.5 do inteligencji +2.5 do siły woli Treningi w Szkole: 0.2 energii za 0,04 siły 0.2 energii za 0,04 zręczności 0.4 energii za 0,04 wytrzymałości 0.4 energii za 0,04 szybkości 0.3 energii za 0,04 inteligencji 0.3 energii za 0,04 siły woli |