Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gnom
#1
Gnomy często mylone są z Krasnoludami lub Hobbitami. Zresztą Gnomów jest coraz mniej, a nigdy nie było ich za dużo.
Plemię to nigdy nie grzeszyło odwagą, mądrością lub sprytem. Gnom jednak, mimo swych wad, potrafi być wiernym druhem w podróży, zręcznym kowalem (gnomy są najlepszymi kowalami na świecie; Krasnoludy z tym się nie zgadzają, ale trudno dogodzić wszystkim), bądź intendentem (według niepotwierdzonych danych, żaden Gnom nigdy nie zginął z głodu; winne temu są między innymi: doskonały węch, pozwalający znaleźć pożywienie wszędzie i zmysł handlowy, pozwalający zamienić zdobyte pożywienie na więcej pożywienia). Nie jest prawdą, że Gnomy nie potrafią czytać. Potrafią, aczkolwiek robią to niezbyt sprawnie. Są za to mistrzami w rachunkach - nie wolno brać pożyczek od Gnoma.


Cechy specjalne:
Premia do alchemii w wysokości poziom postaci * 0,6
Premia do drwalnictwa w wysokości poziom postaci * 0,9
Premia do kowalstwa w wysokości poziom postaci * 0,4
Premia do stolarstwa w wysokości poziom postaci * 0,6
"Ja się nie chwalę, po prostu mam do czarów talent": Wybierając klasę maga, gnom otrzymuje co poziom 1-3 punktów w rzucaniu czarów (zwiększane o podobną wartość co każde rozpoczęte 50 poziomów).

Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Inteligencja: 10

5 HP co poziom

AP:
+1.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+2.5 do zręczności
+1.5 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2,5 do siły woli

Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Angel


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości