Amorion - Forum Gry
Apteka - Wersja do druku

+- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum)
+-- Dział: Rada Królewska (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=48)
+--- Dział: Projekty / Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=50)
+--- Wątek: Apteka (/showthread.php?tid=2067)



Apteka - Cass - 21-08-2021

Przez lata zmieniano maga oraz dodawano nowe mikstury u alchemika. Apteka została w tyle chociaż wcale nie musi, dlatego proponuję:

1) Dodać do apteki brakujące mikstury leczące oraz odnawiające manę:
-Mikstury poziom 60 (Mikstura leczenia ran oraz Mikstura odnowy many)
-Mikstury poziom 80 (Silna mikstura leczenia ran oraz Silna mikstura odnowy many)
-Mikstury poziom 100 (Bardzo silna mikstura leczenia ran oraz Bardzo silna mikstura odnowy many)

2) Zwiększyć ilość mikstur w aptece dwukrotnie.

Skoro dodano nowe mikstury alchemikowi, regenerację many za złoto to opcja apteki z której korzystają bezklanowi albo magowie, którym alchemik zaspał jest dobrą alternatywą. Dalej klanowi alchemicy tworzą więcej mikstur i taniej, ale zostawia pole do popisu tym mniej chętnym do zrzeszenia się. Z tego co się orientuję, to ilość mikstur jest losowa co reset, dlatego podwojenie jej nie powinno być problematyczne.


RE: Apteka - Shade - 26-08-2021

Czy te mikstury mają pojawiać się w aptece od samego początku gry?
Jak obecnie wygląda wzór na liczbę mikstur w aptece?


RE: Apteka - Nerph - 27-08-2021

Obecnie apteka co reset odnawia losową ilość mikstur (przedział 200-1200).


RE: Apteka - Shade - 27-08-2021

Być może warto byłoby zastąpić to wzorem, który każdego kolejnego dnia generuje x mikstur HP więcej, a liczba ta będzie zależna bezpośrednio od liczby graczy.
Analogicznie z miksturami many - codziennie y mikstur więcej w zależności od liczby magów w grze.


RE: Apteka - Zielmitr - 27-08-2021

W sumie ciekawy pomysł, patrząc czasem po aptece to jednak są tacy co kupują, więc +


RE: Apteka - neherignus - 18-09-2021

Zawsze to ułatwienie dla magów grających solo, co w przypadku tej klasy jest całkowicie możliwe. Jestem za obiema zmianami, bo teraz chcąc uzupełniać zapasy na wyższych poziomach muszą albo uzupełniać w lecznicy po 5 golda/1 many, albo kupować z targu/od alchemika gdzie kosztuje to 3,5-4,5 golda za 1 many


RE: Apteka - neherignus - 21-09-2021

Zmiany które będą poddane głosowaniu:
     1. Dodać do apteki brakujące mikstury leczące oraz odnawiające manę:
  • -Mikstury poziom 60 (Mikstura leczenia ran oraz Mikstura odnowy many)
  • -Mikstury poziom 80 (Silna mikstura leczenia ran oraz Silna mikstura odnowy many)
  • -Mikstury poziom 100 (Bardzo silna mikstura leczenia ran oraz Bardzo silna mikstura odnowy many)
     2. Zwiększyć ilość mikstur w aptece dwukrotnie.

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, to ma 24h na przedstawienie ich. Jutro wieczorem rozpoczniemy głosowanie.