21-08-2021, 20:38
Przez lata zmieniano maga oraz dodawano nowe mikstury u alchemika. Apteka została w tyle chociaż wcale nie musi, dlatego proponuję:
1) Dodać do apteki brakujące mikstury leczące oraz odnawiające manę:
-Mikstury poziom 60 (Mikstura leczenia ran oraz Mikstura odnowy many)
-Mikstury poziom 80 (Silna mikstura leczenia ran oraz Silna mikstura odnowy many)
-Mikstury poziom 100 (Bardzo silna mikstura leczenia ran oraz Bardzo silna mikstura odnowy many)
2) Zwiększyć ilość mikstur w aptece dwukrotnie.
Skoro dodano nowe mikstury alchemikowi, regenerację many za złoto to opcja apteki z której korzystają bezklanowi albo magowie, którym alchemik zaspał jest dobrą alternatywą. Dalej klanowi alchemicy tworzą więcej mikstur i taniej, ale zostawia pole do popisu tym mniej chętnym do zrzeszenia się. Z tego co się orientuję, to ilość mikstur jest losowa co reset, dlatego podwojenie jej nie powinno być problematyczne.
1) Dodać do apteki brakujące mikstury leczące oraz odnawiające manę:
-Mikstury poziom 60 (Mikstura leczenia ran oraz Mikstura odnowy many)
-Mikstury poziom 80 (Silna mikstura leczenia ran oraz Silna mikstura odnowy many)
-Mikstury poziom 100 (Bardzo silna mikstura leczenia ran oraz Bardzo silna mikstura odnowy many)
2) Zwiększyć ilość mikstur w aptece dwukrotnie.
Skoro dodano nowe mikstury alchemikowi, regenerację many za złoto to opcja apteki z której korzystają bezklanowi albo magowie, którym alchemik zaspał jest dobrą alternatywą. Dalej klanowi alchemicy tworzą więcej mikstur i taniej, ale zostawia pole do popisu tym mniej chętnym do zrzeszenia się. Z tego co się orientuję, to ilość mikstur jest losowa co reset, dlatego podwojenie jej nie powinno być problematyczne.