Pracownia alchemiczna-nowe mikstury - Wersja do druku +- Amorion - Forum Gry (http://amorion.pl/forum) +-- Dział: Rada Królewska (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=48) +--- Dział: Projekty / Propozycje (http://amorion.pl/forum/forumdisplay.php?fid=50) +--- Wątek: Pracownia alchemiczna-nowe mikstury (/showthread.php?tid=2066) |
Pracownia alchemiczna-nowe mikstury - Cass - 21-08-2021 Spoglądając na poprzedni temat o alchemiku, doszłam do wniosku iż można problem rozwiązać w inny sposób. 1)Dodać nowe mikstury odnowy many oraz mikstury leczenie ran: Poziom 15 koszt zakupu 22500 złota Bardzo słaba mikstura leczenia ran | siła 150 | Typ H | koszt 6 Illani Bardzo słaba mikstura odnowienia many | siła 300 | Typ M | koszt 6 Nutari Poziom 25 koszt zakupu 37500 złota Słaba mikstura leczenia ran | siła 250 | Typ H | koszt 10 Illani Słaba mikstura odnowienia many | siła 500 | Typ M | koszt 10 Nutari Poziom 30 koszt zakupu 75000 złota Mierna mikstura leczenia ran | siła 300 | Typ H | koszt 12 Illani Mierna mikstura odnowienia many | siła 600 | Typ M | koszt 12 Nutari Poziom 40 koszt zakupu 150000 złota Średnia mikstura leczenia ran | siła 350 | Typ H | koszt 14 Illani Średnia mikstura odnowienia many | siła 800 | Typ M | koszt 14 Nutari Dodając brakujące mikstury leczenia i odnowy many, będziemy mieć trzy ścieżki na event. Ograniczy też potrzebę na dynalec do eventu, więc mniejszy skup/wykup oraz spowoduje więcej środków na inne ziółka. Doświadczenie i umiejętności za produkcje takie same jak dla pozostałych mikstur, czyli 0,02 alchemii za 1 energii oraz doświadczenie uzależnione od poziomu mikstury. RE: Pracownia alchemiczna-nowe mikstury - Shade - 26-08-2021 Jestem za, jednocześnie przypomnę o opcji na zrównanie bonusu ze statystyk do INT/10, dzięki czemu alchemik będzie mógł robić w danym momencie wszystkie możliwe mikstury bez utraty szans na event. Wiadomo, że w praktyce najprościej robić mikstury do HP i każdy alchemik pakuje głównie w statę odpowiedzialną za bonus do nich. RE: Pracownia alchemiczna-nowe mikstury - Nerph - 27-08-2021 Hmm a z czego to wynika? Rozumiem, że są jakieś luki w przepisach na określone poziomy, ale czy mógłby ktoś przybliżyć jak obecnie wygląda progres alchemika ubiegającego się o event? RE: Pracownia alchemiczna-nowe mikstury - Shade - 27-08-2021 @Nerph Na poziomach 1,5,10,20,50,60,80,100 mamy zarówno trucizny, jak i mikstury HP / many. Na poziomach 15,25,30,40 są wyłącznie trucizny. Antidotum pomijam. Bonusy ze statystyk: Dla mikstur regenerujących manę - siła woli / 10 Dla mikstur regenerujących życie - inteligencja / 10 Dla trucizn - 1/20 sumy zręczności i niższej z pary inteligencja/siła woli W praktyce alchemik chcąc rozwijać się optymalnie przez długi okres musi tworzyć trucizny, które nie są nikomu potrzebne. Dodatkowo, z racji różnych bonusów ze statystyk nie może robić tego, na co aktualnie jest zapotrzebowanie w klanie tylko to, w co wpakował staty. RE: Pracownia alchemiczna-nowe mikstury - Zielmitr - 27-08-2021 Realnie z trucizn robi się tylko poziom 30, reszta da się przeskoczyć lub lepiej olać bo szybciej się wskoczy na coś wyżej z tego co ma się bonus ze statystyk. Przez lata event robiło się praktycznie na samych truciznach. (czasy przed dodaniem mikstur poziom 60 hp/mana) Z proponowanych mikstur chyba najważniejsza jest poziom 30, bo likwiduje praktycznie wykorzystanie dynalca w drogach hp lub many. (Poza miksturą poziomu 60, która bierze 3 ziółka) Realnie pytanie jest czy statystyki wpływają jakoś na robienie dodatkowych mikstur(które dają i tak grosze doświadczenia), jeśli nie to i tak od ostatniej miksturki bez problemu alchemik może przeskakiwać między potkami na manę/hp lub truciznami. RE: Pracownia alchemiczna-nowe mikstury - neherignus - 18-09-2021 Powyższe zmiany nie zakładają jednego: zmniejszenia zużywanych ziół na miksturę, które dla niektórych poziomów są absurdalne. Myśląc przyszłościowo o zielarzu, w kontekście tego by nie produkował nie wiadomo ile surowców, powyższe rzeczy też niewiele dadzą. @Nerph: szerzej "problem" opisałem w tym wątku: http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=2042 @Zielmitr: różnica jest duża, jeśli idziesz w inta, to okazjonalne przeskoczenie na mikstury many jest nieopłacalne i traci się expa |