21-08-2021, 20:36
Spoglądając na poprzedni temat o alchemiku, doszłam do wniosku iż można problem rozwiązać w inny sposób.
1)Dodać nowe mikstury odnowy many oraz mikstury leczenie ran:
Poziom 15 koszt zakupu 22500 złota
Bardzo słaba mikstura leczenia ran | siła 150 | Typ H | koszt 6 Illani
Bardzo słaba mikstura odnowienia many | siła 300 | Typ M | koszt 6 Nutari
Poziom 25 koszt zakupu 37500 złota
Słaba mikstura leczenia ran | siła 250 | Typ H | koszt 10 Illani
Słaba mikstura odnowienia many | siła 500 | Typ M | koszt 10 Nutari
Poziom 30 koszt zakupu 75000 złota
Mierna mikstura leczenia ran | siła 300 | Typ H | koszt 12 Illani
Mierna mikstura odnowienia many | siła 600 | Typ M | koszt 12 Nutari
Poziom 40 koszt zakupu 150000 złota
Średnia mikstura leczenia ran | siła 350 | Typ H | koszt 14 Illani
Średnia mikstura odnowienia many | siła 800 | Typ M | koszt 14 Nutari
Dodając brakujące mikstury leczenia i odnowy many, będziemy mieć trzy ścieżki na event. Ograniczy też potrzebę na dynalec do eventu, więc mniejszy skup/wykup oraz spowoduje więcej środków na inne ziółka. Doświadczenie i umiejętności za produkcje takie same jak dla pozostałych mikstur, czyli 0,02 alchemii za 1 energii oraz doświadczenie uzależnione od poziomu mikstury.
1)Dodać nowe mikstury odnowy many oraz mikstury leczenie ran:
Poziom 15 koszt zakupu 22500 złota
Bardzo słaba mikstura leczenia ran | siła 150 | Typ H | koszt 6 Illani
Bardzo słaba mikstura odnowienia many | siła 300 | Typ M | koszt 6 Nutari
Poziom 25 koszt zakupu 37500 złota
Słaba mikstura leczenia ran | siła 250 | Typ H | koszt 10 Illani
Słaba mikstura odnowienia many | siła 500 | Typ M | koszt 10 Nutari
Poziom 30 koszt zakupu 75000 złota
Mierna mikstura leczenia ran | siła 300 | Typ H | koszt 12 Illani
Mierna mikstura odnowienia many | siła 600 | Typ M | koszt 12 Nutari
Poziom 40 koszt zakupu 150000 złota
Średnia mikstura leczenia ran | siła 350 | Typ H | koszt 14 Illani
Średnia mikstura odnowienia many | siła 800 | Typ M | koszt 14 Nutari
Dodając brakujące mikstury leczenia i odnowy many, będziemy mieć trzy ścieżki na event. Ograniczy też potrzebę na dynalec do eventu, więc mniejszy skup/wykup oraz spowoduje więcej środków na inne ziółka. Doświadczenie i umiejętności za produkcje takie same jak dla pozostałych mikstur, czyli 0,02 alchemii za 1 energii oraz doświadczenie uzależnione od poziomu mikstury.