31-07-2021, 19:09
Ad 1
W jaki sposób wprowadzenie wytrzymałości strzał miałoby pomóc graczom?
W jaki sposób można by zniszczyć strzały? Obecnie się je wystrzeliwuje i znikają. Chyba, że zakłada się, że część strzał po walce można "wyciągnąć" z pokonanego wroga i wracają co kołczanu. Ale wydaje mi się, że to wprowadza dodatkową mechanikę, którą trzeba byłoby zaprogramować. Nie dość, że zwracanie strzał (ile %?), to jak liczyć ich wytrzymałość, oraz... jak by potem wyglądało to w kołczanie? 100 strzał w kołczanie, z czego 10 z wytrzymałością 100, 10 z wytrzymałością 20 itd? Nie rozumiem w ogóle tego pomysłu...
Ad 2
Czy nie jest tak, że łucznik często korzysta ze strzał z niskimi obrażeniami? Jeśli zastosujemy licznik randomu wypadania przedmiotów smoczych jak u kowala, stolarz z wysoką umiejką nie zdoła zrobić strzał o niskiej wartości. Chyba, że źle zrozumiałam ten zapis...
Wydaje mi się, że bardziej przyda się zmiana dot. expa przy specjalnych przedmiotach. Można zastosować ten sam przelicznik co u kowala wprowadzono.
Ad 3
A dlaczego? Wyjaśnić cokolwiek... Dlaczego uważasz, że powinno się przesunąć? Co to zmieni? Dlaczego akurat 2500, a nie inna liczba?
W jaki sposób wprowadzenie wytrzymałości strzał miałoby pomóc graczom?
W jaki sposób można by zniszczyć strzały? Obecnie się je wystrzeliwuje i znikają. Chyba, że zakłada się, że część strzał po walce można "wyciągnąć" z pokonanego wroga i wracają co kołczanu. Ale wydaje mi się, że to wprowadza dodatkową mechanikę, którą trzeba byłoby zaprogramować. Nie dość, że zwracanie strzał (ile %?), to jak liczyć ich wytrzymałość, oraz... jak by potem wyglądało to w kołczanie? 100 strzał w kołczanie, z czego 10 z wytrzymałością 100, 10 z wytrzymałością 20 itd? Nie rozumiem w ogóle tego pomysłu...
Ad 2
Czy nie jest tak, że łucznik często korzysta ze strzał z niskimi obrażeniami? Jeśli zastosujemy licznik randomu wypadania przedmiotów smoczych jak u kowala, stolarz z wysoką umiejką nie zdoła zrobić strzał o niskiej wartości. Chyba, że źle zrozumiałam ten zapis...
Wydaje mi się, że bardziej przyda się zmiana dot. expa przy specjalnych przedmiotach. Można zastosować ten sam przelicznik co u kowala wprowadzono.
Ad 3
A dlaczego? Wyjaśnić cokolwiek... Dlaczego uważasz, że powinno się przesunąć? Co to zmieni? Dlaczego akurat 2500, a nie inna liczba?