Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 67
» Najnowszy użytkownik: koszalka01@wp.pl
» Wątków na forum: 441
» Postów na forum: 585

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 11 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 11 Gość(i)

Ostatnie wątki
Poprawka uniku
Forum: Propozycje
Ostatni post: Merthezeer
Wczoraj, 10:40
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1,249
Bilans ataków
Forum: Propozycje
Ostatni post: Merthezeer
Wczoraj, 10:14
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 191
Krytyk w statach
Forum: Propozycje
Ostatni post: Merthezeer
20-07-2018, 21:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 1,031
Poprawki do maga
Forum: Propozycje
Ostatni post: Zielmitr
20-07-2018, 15:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 535
Wojna Trupiarnia vs. Spok...
Forum: Klany
Ostatni post: Istis
12-07-2018, 22:04
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 5,850
Gra o Tron
Forum: Filmy
Ostatni post: alf3on
05-07-2018, 13:24
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,261
Pytania bez odpowiedzi
Forum: Pomoc Online
Ostatni post: alf3on
05-07-2018, 13:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 52,640
Pracownia uzdrowiciela - ...
Forum: Propozycje
Ostatni post: neherignus
14-06-2018, 13:17
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9,522
Wojna Wściekłe Węże vs. k...
Forum: Klany
Ostatni post: Istis
10-06-2018, 19:28
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 8,309
Karczma
Forum: Propozycje
Ostatni post: marti
06-06-2018, 11:01
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,716

 
  Poprawka uniku
Napisane przez: Nithrom - 17-07-2018, 21:21 - Forum: Propozycje - Odpowiedzi (11)

Będąc już na finiszu IA można pokusić się o spojrzenie na to, co nie do końca na nich grało. Uważam, że jednym z problemów igrzysk jest festiwal trafienia 3%. Ludzie pracują prawie pół roku tylko po to, żeby na koniec dotrzeć do muru "3%" i patrzeć na to, co komu szybciej wejdzie.

Obecnie wygląda to tak, że unik jest o wiele łatwiej nabijać jak trafienie w umiejkach. Np. Zieltmir mając 63 270 uniku posiada 46896 trafienia z umiejek. Natomiast przelicznik tych rzeczy to dla np. łucznika na 300 poziomie jest taki, że 0,4 szybkości przelicza się na unik, natomiast na 300 poziomie trafienie to 0,408 zręczności. Mamy więc praktycznie identyczny przelicznik, gdzie jedna z tych statystyk wymaga wbicia 300 lvlu, by tyle dawać. Do tego doliczyć należy bonusy do uniku z ekwipunku. Postać nastawiona na umiejki zawsze ładuje dużo szybkości, więc unik wystrzela w górę i gdy połączymy to wszystko ze sobą i dochodzi do sytuacji, gdzie 70k trako ma garstka, natomiast 80k uniku już sporo osób. Gdzie te 70k trako to ledwie 20% trafienia i robione kosztem mniejszej szybkości, a są przypadki mające 85k uniku.

O tym, że szybkość dodatkowo decyduje o bilansie walk już nawet nie wspominam.

Jestem za tym, aby przelicznik szybkości na unik został obniżony jeszcze raz o 0,1 lub 0,15 i żeby wynosił odpowiednio 0,3 lub 0,25. Ktoś żeby mieć potężne trako musi się mocno napracować, natomiast unik podbić jest o wiele łatwiej.

Przy 40k szybkości, co nie jest wyczynem da to 4 lub 6k uniku mniej. Zniknie problem festiwalu, komu bardziej dopisze szczęście, a jednocześnie unik nadal będzie górował nad trafieniem. I nadal będzie możliwość jego podbijania do ekspienia.

Wydrukuj tę wiadomość

  Bilans ataków
Napisane przez: Nithrom - 17-07-2018, 20:57 - Forum: Propozycje - Odpowiedzi (5)

Proponuję, by obecny bilans został poprawiony. Jest to głupie, by mając, np. 30k szybkości kilka punktów decydowało o tym, czy ktoś ma więcej ataków od przeciwnika, a co de facto w takiej sytuacji może dawać 2x większe szanse na wygraną. Obecnie wygląda to mniej więcej tak:

1 atak na 1 atak:
Szybkość A = Szybkości B (tylko równe)
2 ataki na 1 atak:
1.01 - 2.2
3 ataki na 1 atak:
2.25 - 3.2
4 ataki na 1 atak:
3.25 - 3.95
5 ataków na 1 atak:
4.0 -


Uważam, że powinna być przy pierwszym progu dodana tolerancja, że nie jest 1 atak do 1 przy równej statystyce, tylko jak jest to +/- 10%. Reszta bez zmian, poza progiem na 2:1, który zaczynałby się od 1,11

Wydrukuj tę wiadomość

  Gra o Tron
Napisane przez: alf3on - 05-07-2018, 13:24 - Forum: Filmy - Brak odpowiedzi

Co sądzicie o zakończeniu tego serialu ?

Wydrukuj tę wiadomość

  Wojna Trupiarnia vs. Spokojne Węże
Napisane przez: Istis - 30-06-2018, 20:50 - Forum: Klany - Odpowiedzi (3)

Klan Trupiarnia wypowiada wojnę klanowi Spokojne Węże.

- - -
Namiestniczko Istis!

Zacząć powinienem od odrobiny historii. Klan Trupiarnia, jak wiele innych klanów Amorionu, powstał jako twór bez celu, przeszłości i przyszłości. Zwyczajny, dwuosobowy klanik, służący tylko i wyłącznie do trzymania znaczka przed nickiem. Jednak, mimo to, byliśmy obiektem ataków - niehonorowych i zdradzieckich - ze strony Glokku i jego Spokojnych Węży. Dodatkowo, ataki te miały powód rzekomo "logiczny" - Glokku stwierdził publicznie, że będzie mnie atakował, dopóki nie wybaczę mu ataków na mój klan.

Klan dwuosobowy, w którym postacie nie miały więcej niż 30 poziom, nie ma możliwości obrony przed klanem kilku czy kilkunastoosobowym, w którym grają osoby nastawione na mechanikę. Wiem teraz, że Spokojne Węże atakują również inne słabe klany, często nieaktywne. Jednak wzmożonym wysiłkiem i z pomocą zaufanych przyjaciół klan Trupiarnia był w końcu w stanie odpowiedzieć ogniem. Ogniem potężnym i niepowstrzymanym. Wtedy ataki ze strony zdradzieckich Węży ustały, za to nasiliła się ich agresja wobec pozostałych, bezbronnych klanów.

W tym momencie, droga Namiestniczko, występuję w charakterze protektora klanów niemechanicznych, które nie mają możliwości samodzielnej obrony. Te klany to między innymi klan Dżemownik Borverta du Couteau, Ostateczni Pogromcy pod wodzą Saturosa Igrusa, Vita Nostra prowadzona do boju przez Mirstye oraz Kocia Konspiracja zarządzana przez Morinnę, a także klany nieaktywne, takie jak Księstwo Zambii, Loża Szyderców czy Kuria Vicim, w którym ostatnie logowanie członka klanu miało miejsce 50 dni temu (stan na dzień 30 czerwca 2018), a także innych klanów, które również były obiektem ataków Spokojnych Węży.

Z tego powodu klan Trupiarnia wypowiada wojnę Spokojnym Wężom. W imię obrony klanów do tego niezdolnych, od klanów nie oczekując niczego innego jak zwykłego "dziękuję", a od Spokojnych Węży po przegranej wojnie wymagać będę:
-opisu jednoznacznie dającego do zrozumienia brak honoru przywódcy klanu Węży, jego podstępność oraz brak przyzwoitości;
-informację w opisie klanu dotyczącą przegrania wojny;
-listowne przeprosiny wysłane do przywódców nękanych klanów;
-oraz, przede wszystkim, zaprzestanie ataków na inne klany pod groźbą kolejnej wojny, tym razem wywołanej z powodu nie spełnienia warunków obecnej.

W tym momencie nie przewiduję pokojowego rozwiązania sprawy, krew Węży musi zostać przelana.

Zwłok, przywódca klanu Trupiarnia, obrońca uciśnionych.

 - - -

Zgodnie z § 14. c) Ustawy o Klanach akceptuję wypowiedzenie wojny złożone przez klan Trupiarnia.

Obecnie klany są w stanie pokoju.
W oparciu o § 15. a)  Ustawy o Klanach po upływie 48 godzin nastąpi stan wojny.


§ 14. Rozpoczęcie wojny
c) Klan, który zamierza wypowiedzieć wojnę innemu klanowi, zobowiązany jest zgłosić ten fakt do Władcy lub Namiestnika, który w przypadku akceptacji wypowiedzenia zakłada temat na forum zewnętrznym w dziale "Klany". W zgłoszeniu tym należy przedstawić uzasadnienie konfliktu.

§ 15. Stan wojny
a) Stan wojny następuje w ciągu 48 godzin od zamieszczenia na forum gry informacji o wypowiedzeniu wojny lub warunkowym wypowiedzeniu wojny.

Wydrukuj tę wiadomość

  Pracownia uzdrowiciela - usprawnienie
Napisane przez: neherignus - 14-06-2018, 13:17 - Forum: Propozycje - Brak odpowiedzi

Jak działa pracownia, dobrze wiemy, dla tych co nie wiedzą:
"Możliwość darmowego leczenia, mikstury silniejsze o 20%."

Działa ona źle. To znaczy nie tyle źle, że jest zbugowana, tylko że jest strasznie nieefektywna.
Przykład:
Gracz posiada 1000 HP, misktury są o sile 100, tak więc te z klanu leczą 120 punktów życia.


Gracz traci co walkę 50 HP. Robi 1 walkę, lecząc się z pracowni zużywa miskturę za 120 HP, brakuje mu tylko 50, lecząc się w ekwipunku poczeka aż będzie mu brakowało 100 HP i dopiero wtedy użyje. Wniosek? Przy 4 walkach walkach i ubytku 200 HP, lecząc się co walkę zużywamy aż 4 mikstury z klanu, zużyjemy miksturę o sile 120 nawet gdy nam będzie brakowało 1 HP, drogie wychodzi to leczenie. W przypadku ręcznego picia mikstur gracz będzie się starał nie wypijać zbyt wiele, bo nie ma sensu pić mikstury regenerującej 100 HP, gdy brakuje mu 10 HP do maksymalnej ilości życia.

Bardzo rzadko robi się walki, gdzie praktycznie co walkę traci się większość % HP (automatyczne picie z pracowni wychodzi na równi/lepiej z kontrolowanym piciem mikstur dopiero gdy potrzeba co najmniej 5 mikstur do pełnego uleczenia lub gdy bijemy się z ubytkiem procentowym w wysokości siła_miksturek/hp_gracza).

Rozwiązanie?

Pracownia uzdrowiciela działała by jak jedna wielka studnia. Co to znaczy? Wrzucając mikstury do klanu, skrypt automatycznie przelicza to na wrzuconą ilość HP i dodaje do puli. Ktoś wrzuci 150 mikstur o sile 200? Wtedy zasila uzdrowiciela o 30k HP. Gdy gracz skorzysta z leczenia z pracowni, w lecznicy miejskiej wtedy skrypt liczy ile danemu graczowi brakuje HP do maksymalnej ilości (przykładowo brakuje mu 130), dzieli to przez 1,2 (pracownia leczy o 20% mocniej) co daje 108,3 -> zaokrąglając do góry 109. Jeśli w takim przypadku klanowa pracownia uzdrowiciela posiada odpowiednią pulę regeneracji HP, gracz zostaje całkowicie wyleczony, a te 109 jest odejmowane z całkowitej puli HP uzdrowiciela. Jeśli oczywiście nie ma tyle, to gracz zostanie wyleczony o taką ilość HP, jaką jest dostępna.
Kwestia numer dwa. Wyciąganie mikstur z klanu. Jako, że 20% leczenia jest liczone tylko przez skrypt, przy wyciąganiu nie trzeba się o to martwić. Chcesz wyciągnąć? Pojawia się wtedy takie okienko:
[Obrazek: rksq9y.jpg]
Jeśli oczywiście w klanie nie ma wystarczającej ilości, wyskakuje błąd.

Kwestia numer trzy. Można to samo zastosować w przypadku mikstur na manę.

Wydrukuj tę wiadomość

  Wojna Wściekłe Węże vs. klany
Napisane przez: Istis - 07-06-2018, 22:33 - Forum: Klany - Odpowiedzi (2)

Klan Wściekłe Węże wypowiada wojnę klanom:

1. Unia Amoriońska
2. Mynder Wynder
3. Wataha
4. Dies Irae
5. Księstwo Zambii
6. Vredne

- - -

Dzień dobry, Namiestniczko,
Przesyłam akt wypowiedzenia wojny niżej wymienionym klanom: 

"Dzień dobry, Przywódco Klanu,
Mając na uwadze Haniebny Wtorek, nóż w plecy ze stron Unii Amoriońskiej, Rada Wściekłych Węży, nieco poobijana po niespodziewanej potyczce, zadecydowała o wykopaniu topora wojennego.
Klan Wściekłe Węże powstał na powiewie młodzieńczego uniesienia, gorliwej chęci zmian i swych ideałów za wszelką cenę dotrzyma. Amoriończycy, my walczymy o zmiany, chcemy polepszenia Naszej wspólnej doli! W obecnej sytuacji, sprowokowani przez Unię Amoriońską, jesteśmy zmuszeni odpowiedzieć: w Swej krwi utoniecie! By ta odpowiedź była dobitna, wystosowana prosto, a celnie, niech ją Wściekli Wężowie najpierwsi wytną, bastardy nasze piszą czytelnie!

Akt wypowiedzenia wojny kierujemy do:
I Unii Amoriońskiej - gniazda os;
II Mynder Wynder - Zielmitr, sprawca całego zamieszania, jako mąż Arany, na mocy małżeństwa oraz unii personalnej, jest odpowiednio: księciem małżonkiem oraz królem dla Mynderczyków (walka przeciw Mynder Wynder sprawia nam wyjątkową przykrość, darzymy bowiem Aranę wielką sympatią);
III wszystkich tworów, które, z okazji Igrzysk, wykluły się z Unii Amoriońskiej; klanom: Wataha, Dies Irae, Księstwu Zambii oraz Vredne, które uznajemy za suzerenów i podmioty niesamodzielne wobec Unii.

W przypadkach I i II na decyzji Rady zaważyły również następujące fakty: bandycki napad Zielmitra (284 poziom) na naszego brata Loguna Hanrida (13 poziom (sic!)) oraz grzeszki Mynderczyków: sianie antywężowej propagandy przez Glokka i homoerotyczne anonsy Ryanziego.

Od członków Unii Amoriońskiej, związanych z Władzą, żądamy podania się do dymisji ze wszystkich funkcji pożytku publicznego oraz wypłacenia 1 000 000 000 w złocie. Od przywódców pozostałych, wymienionych klanów żądamy wypłacenia 200 000 000 w złocie na każdy klan.

Niezwłocznie po tym, jak akt wypowiedzenia wojny zostanie zaakceptowany przez Namiestniczkę Istis, Przywódcy klanów i klanów-suzerenów zostaną poinformowani o otwarciu 48-mio godzinnego okna na realizację ultimatum. Niewywiązanie się z naszych żądań, w wyżej określonym czasie, będzie równoznaczne z rozpoczęciem działań wojennych przez klan Wściekłe Węże.

A teraz na poważnie:
Jesteśmy po wstępnych konsultacjach z Naszym Władcą. Zadeklarowaliśmy Nerphowi, że wybadamy stosunek mieszkańców do zmian oraz naniesiemy poprawki do postulatów. Dopiero wtedy przedstawimy mu gotowe propozycje zmian. Uprzejmie prosimy Przywódców Klanów, o deklarację, czy klan popiera zmiany z Postulatów. Szczególnie zależy nam na odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Po tym czasie puszczamy machinę w ruch, a ja składam na Wasze ręce rytualne seppuku. Asystował będzie mi stary druh Frank, a jako ostatnią wolę proszę, o zakonserwowanie mojej głowy w słoju miodu lipowego i umieszczenie w jakiejś wnęce Świątyni Oregarla.

Jeszcze kilka uwag do Postulatów:
ad. I Żona zadecydowała za Kergisa, że nie może zostać Marszałkiem, więc rezygnujemy z popierania Jego kandydatury. Ktoś chętny?
ad. III Proponujemy, by po przegranej walce klanu, jego członkowie tracili po 1% złota na korzyść klanu zwycięskiego oraz, zapobiegając ucieczkom szczurów z tonącego okrętu, proponujemy by odchodzenie od klanów powodowało utratę statystyk, jak po przegranej walce, tylko dotkliwiej.
ad. V Renion przystał na naszą propozycję. Zamiast odrębnej lokalizacji proponujemy wydzielony fragment tablicy ogłoszeń - zawierający telegraficznie podane informacje dotyczące trwających zakładów.

Podpisano:
Rada Wściekłych Węży:
Immortal Ichor - Minister Wojny
Leviathan Moons - Niewidzialny Templariusz
&
Frank Zawistny Wężor - Przywódca Klanu Wściekłe Węże"


 - - -

Zgodnie z § 14. c) Ustawy o Klanach akceptuję wypowiedzenie wojny złożone przez klan Wściekłe Węże.


Cytat:Od członków Unii Amoriońskiej, związanych z Władzą, żądamy podania się do dymisji ze wszystkich funkcji pożytku publicznego oraz wypłacenia 1 000 000 000 w złocie.

Odnosząc się do powyższego fragmentu pragnę przypomnieć, że należy rozdzielać przynależność do klanów od bycia funkcyjnym, są to dwie niezależne od siebie kwestie (poza ograniczeniem liczby funkcyjnych z danego klanu). Dlatego też żądanie podania się do dymisji uważam za nieodpowiednie. Smile

 - - -

Obecnie klany są w stanie pokoju.
W oparciu o § 15. a)  Ustawy o Klanach po upływie 48 godzin nastąpi stan wojny.


§ 14. Rozpoczęcie wojny
c) Klan, który zamierza wypowiedzieć wojnę innemu klanowi, zobowiązany jest zgłosić ten fakt do Władcy lub Namiestnika, który w przypadku akceptacji wypowiedzenia zakłada temat na forum zewnętrznym w dziale "Klany". W zgłoszeniu tym należy przedstawić uzasadnienie konfliktu.

§ 15. Stan wojny
a) Stan wojny następuje w ciągu 48 godzin od zamieszczenia na forum gry informacji o wypowiedzeniu wojny lub warunkowym wypowiedzeniu wojny.

Wydrukuj tę wiadomość

  Karczma
Napisane przez: marti - 06-06-2018, 11:01 - Forum: Propozycje - Brak odpowiedzi

Jeśli chodzi o karczmę, to chciałam zaproponować jakąś datę i godzinę ostatniej wiadomości . Czasem wchodząc do karczmy widać, że ktoś "siedzi i pije piwo " a my odpisujemy i okazuje się że ten ktoś już tak siedzi i pije od zeszłego tygodnia. Niestety strona szybko gaśnie i nas wylogowuje więc nie jest się w stanie na bieżąco patrzeć czy ktoś wszedł do zajazdu czy też nie choć na dole jest możliwość zobaczenia kto jest obecny - jednak to niewiele jeśli strona wyrzuca użytkownika. Czy w karczmie istnieje też możliwość włączenia dźwięku przychodzącej wiadomości?
Mam nadzieję, że niebawem będzie więcej gości w karczmie i będzie można wspólnie miło spędzić czas :)

Wydrukuj tę wiadomość

  Krytyk w statach
Napisane przez: Nithrom - 05-05-2018, 12:41 - Forum: Propozycje - Odpowiedzi (2)

Jest to bardzo ważna wartość i jestem za tym, żeby nasza szansa na zadanie ciosu krytycznego pojawiła się w statystykach. Można też pomyśleć nad rozdzieleniem tego dla PvE i PvP(np. w taki sposób, że jeśli w PvP jest inna wartość, to byłaby podawana obok w nawiasie czy coś). Nie każdy zna dziwny wzorek na jego liczenie, a jakby nie patrzeć szansa na krytyka mocno wpływa na umiejki Smile

Wydrukuj tę wiadomość

  Pytania bez odpowiedzi
Napisane przez: Tarlyn - 03-05-2018, 22:50 - Forum: Pomoc Online - Odpowiedzi (1)

Hej,
jako że dla wielu nowych graczy, pewne rzeczy mogą wydawać się niejasne lub niedostatecznie opisane, chcielibyśmy o tym wiedzieć i poszerzać opisy w grze/rozszerzać FAQ.
Chciałbym aby każdy kto ma pytanie i chciał je zadać otwarcie - mógł je przedstawić tutaj. A jeżeli ktoś chciałbym zostać anonimowy, może to wykonać tak jak dotychczas - poprzez pocztę w grze.

Będą tutaj także zamieszczane odpowiedzi na pytania z poczty.

Pozdrawiam
Tarlyn

Wydrukuj tę wiadomość

  Nowe wieści
Napisane przez: Istis - 25-04-2018, 22:12 - Forum: Ogłoszenia - Brak odpowiedzi

Szanowni Mieszkańcy,


I
W wyniku dodatkowej rekrutacji do grona Strażników Miejskich dołączają:
Fardora Vroof (358),
Annabel Cruentus (2017).

Serdecznie gratuluję.

II
Informuję, że w obecnej erze nie zostaje powołana Rada Królewska. Wszelkie propozycje należy zgłaszać i omawiać w przeznaczonym do tego miejscu na forum zewnętrznym gry w tracie trwania ery. Przypominam, że czas po igrzyskach jest czasem na wprowadzanie zmian, a nie ich zgłaszanie i omawianie.

III
W najbliższą sobotę tj. 28 kwietnia odbędzie się kolejny Zlot Amoriończyków.
Wszelkie informacje dla zainteresowanych można znaleźć w temacie na forum zewnętrznym gry.

Podpisano
Istis Blacklight - Namiestnik Amorion

Wydrukuj tę wiadomość