Every gaming setup has its own character, and choosing the right chair that fits your space and enhances your well-being is vital. A well-chosen gaming throne can substantially enhance your gaming adventure by offering proper support and bringing a touch of aesthetics to your arrangement.
Start by evaluating your area. Measure the area where you intend to situation the chair to verify it matches comfortably without overfilling your environment. Ponder the seat's size, especially if you have a small gaming area. Opt for a seat that allows for freedom of movement and doesn't restrict your setup.
Next, dedicate attention to ergonomic design. Search for thrones with Versatile such as seat height, armrests, and lumbar support. These modifications permit you to customize the throne to your body, fostering better stance and lessening the chance of discomfort during lengthy gaming times. A chair with a high backrest and head support may deliver additional support for your cervical spine and shoulders
.
Component and build quality Also crucial elements. Pick a seat made from solid like high-density foam and ventilated cloth or leather. These components deliver extended ease and assist regulate temperature, maintaining you cool during high-energy gaming times.
Appearance play a role too. Choose a seat that fits your gaming setup's color scheme and theme. Many gaming thrones arrive with personalizable lights, introducing a dynamic look to your space.
By thinking about these aspects, you might select a gaming throne that not only boosts your well-being but also matches your individual gaming environment, establishing an optimal area for immersive gameplay.
Hejka!
Jako, że rywalizacja mechaniczna dobiega w tej erze końca, a RK ISTNIEJE (wbrew nienawistnym plotkom), to stwierdziłem, że może coś dobrego wyjdzie, jeżeli zrobimy sobie jakąś dyskusje na temat tego co było fajne albo nie fajne w rozgrywce mechanicznej walczących i jej balansie. Jeżeli komuś coś leży na sercu, albo ma jakieś nowe pomysły, dotyczące wskazanej tematyki, to zachęcam, do dzielenia się nimi tutaj.
Tak, żeby to jakoś usystematyzować, to tematy widzę 4:
1. Event herosa
2. Event bohatera
3. Rywalizacja na IA (termin, format rozgrywek)
4. Balans ogółem
W sprawach innych zachęcam do kontaktu z sekretariatem RK pod numerem (ID) 182.
Pozdrawiam
Poseł Rady Królewskiej Amorionu
Hastin Soter
Mam problem z wczytywanie styli na forum. Mianowicie w ogóle się nie wczytują, całą stronę mam białą. Poniżej screen jak to u mnie wygląda. Proszę, zerknijcie, czy to nie jest globalny problem, czy tylko u mnie coś się wykrzaczyło.
Jak się stosunkowo niedawno okazało, zmiana ta choć przegłosowana, nie została wprowadzona pełnym zakresie.
Aktualny rozkład szans dla gór wygląda następująco:
Rzucamy kością 20 ścienną:
25% - nic nie znajdujemy
10% - ciekawostka ze świata gry
5% - walka z potworami, z których najsłabszy jest Szczurołak a najsilniejszy Nekromanta
10% - niewielkie ilości illani
10% - niewielkie ilości illanias
5% - niewielkie ilości nutari
5% - niewielkie ilości dynallca
10% - niewielkie ilości meteorytu
10% - ruda miedzi lub żelaza, mamy 20% szans większy skarb i PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - złoto, mamy 20% szans większy skarb i PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - zagadki, o ile mamy punkty mostów
35% - nic nie znajdziemy
5% - walka z potworami, przeciwnicy są zwykle dużo bardziej wymagający od tych w Górach
15% - niewielkie ilości illani
10% - niewielkie ilości illanias
10% - niewielkie ilości nutari
10% - niewielkie ilości dynallca
5% - niewielkie ilości złota
5% - drewno sosonowe, 100% szans na PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - zagadki, o ile mamy punkty mostów
Czy należy zrównać szansę na PD w górach i lesie? Czy należy postąpić podobnie w przypadku potworów? Zapraszam do dyskusji.
Dodatkowo, wpadłem na pomysł, by w trakcie zwiedzania gór/lasu można było znaleźć fragmenty wierszy-zagadek. Za rozwiązanie znalezionej w ten sposób zagadki gracza czekałaby nagroda - względnie można by połączyć to z fabułą.
Jako, że żyjemy w dobie AI uważam, że stosunkowo niewielkim nakładem energii można znacząco odświeżyć szatę graficzną Amorion.
W szczególności poprawić możemy:
- potwory w koloseum [rysunki reprezentują bardzo różne style, kilku obrazów brakuje, część jest kradziona z innych gier]
- lokacje, w tym te, które do tej pory nie posiadały grafik jak na przykład Polana Chowańców
- eventy, w tym te, które do tej pory nie posiadały grafik jak na przykład event Zielarza
dreamstudio.ai posiada całkiem przyjemny dla oka styl fantasy.
Obecnie
§ 8. Każdy, kto chce zamieszkać w Królestwie Amorion musi wypełnić odpowiednie dokumenty (rejestracja) a następnie złożyć wizytę w jego stolicy Elakce w przeciągu trzech dni (zalogować się w grze). Jeśli nie dopełni tego nakazu, zgodnie z Systemem Kar zostanie wygnany (kasacja konta)
Po zmianach
§ 8. Każdy, kto chce zamieszkać w Królestwie Amorion musi wypełnić odpowiednie dokumenty (rejestracja) a następnie złożyć wizytę w jego stolicy Elakkce w przeciągu trzech dni (zalogować się w grze). Jeśli nie dopełni tego nakazu, zgodnie z Systemem Kar zostanie wygnany (kasacja konta)
Ze względu na spore zainteresowanie części graczy wrzucam propozycję poluzowania prawa dotyczącego avatarów w okresach świątecznych.
W czasie świątecznym dozwolone są elementy dotyczące owych świąt:
Od 1.12 do 31.12 - avatary mogą posiadać stroje i czapki świąteczne, renifery, bałwany i choinki, a także lampki świąteczne i stroiki utrzymane w świątecznym klimacie
Od 24.10 do 6.11 - avatary mogą zawierać elementy związane z Halloween - dynie, kapelusze, makijaż. Postacie na avatarach mogą w tym czasie zostać zamienione w ropuchy, czarne koty lub kościeje, duchy itp.
- Okres Świąt Wielkanocnych - od: 7 dni przed pierwszym dniem świąt do: 7 dni po drugim dniu świąt, avatary graczy mogą przedstawiać i zawierać elementy związane z Wielkanocą - króliki, czekoladowe jajka, kurczaczki itp.
Pojawiła się w wieściach dyskusja o zmianach w evencie herosa. Jedni proponują zniesienie wymaganej umiejki bojowej, inni proponują podwyższenie wymaganej umiejki bojowej.
Ja proponuję rozbicie eventu herosa na dwa eventy. Jeden dla tych co najszybciej wbijają konkretny poziom, a drugi dla tych co najlepiej wbijają umiejętności.