Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 341
» Najnowszy użytkownik: edytajoja
» Wątków na forum: 524
» Postów na forum: 1,254

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 15 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 15 Gość(i)

Ostatnie wątki
Trening wytrzymałości w s...
Forum: Błędy
Ostatni post: amorek
19-05-2019, 13:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 821
Gothic RP
Forum: Propozycje
Ostatni post: Gothic Tale
16-05-2019, 13:15
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 86
Dlaczego warto pisać sesj...
Forum: Różności
Ostatni post: Valerie
19-04-2019, 19:05
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 2,045
Koszt utrzymania klanu
Forum: Propozycje
Ostatni post: Runit Arkan (49)
17-04-2019, 21:24
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 293
Usprawnienie zarządzania ...
Forum: Propozycje
Ostatni post: Arana
17-04-2019, 15:19
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 15,243
Różne gry
Forum: Gry
Ostatni post: karyna2019
13-04-2019, 16:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 301
Mag/rasy p3
Forum: Propozycje
Ostatni post: Gafar
13-04-2019, 14:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1,827
[Problemy w Eastrock] Zbi...
Forum: Sesje
Ostatni post: Quithis
09-04-2019, 14:27
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 1,791
W labiryncie dziwnych zda...
Forum: Sesje
Ostatni post: Ravantilia
07-04-2019, 22:42
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 1,421
Dodawanie tylko bezimienn...
Forum: Propozycje
Ostatni post: Szakalina
07-04-2019, 12:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 234

 
  Gothic RP
Napisane przez: Gothic Tale - 16-05-2019, 13:15 - Forum: Propozycje - Brak odpowiedzi

GOTHICTALE!
Serwer działający na platofmie Gothic2Online.

 
Chcielibyśmy przedstawić wam serwer do gry Gothic 2 w trybie RolePlay.
Wszystkich chętnych do rozpoczęcia nowej przygody w świecie Gothic 2 
zapraszamy serdecznie na nasz serwer! 

 
 
PLATFORMA.
http://gothic-online.com.pl


FORUM SERWERA.
http://www.skazanczy-zywot.pl


DISCORD SERWERA. 
https://discord.gg/HdrDYy


MAPA NA SERWERZE.
Khorinis L'Hiver

 
FRAKCJE.
Najemnicy
Straż Miejska
Magowie Ognia
Gwardia

Wydrukuj tę wiadomość

  Koszt utrzymania klanu
Napisane przez: Runit Arkan (49) - 17-04-2019, 21:24 - Forum: Propozycje - Brak odpowiedzi

Co główny reset z klanowego skarbca będzie znikać określona ilość surowców, złota i mithrilu (Wysokość których będzie zależeć od ilości osób w klanie plus ilość budynków klanowych, ewentualnie jakiś procent od umocnień) celem zachowania 100% kondycji klanu jako takiego. Nazwijmy to kosztami utrzymania klanu jako całość. Czynsz, renta, zwał jak zwał. 

Regularne utrzymywanie klanu w 100% kondycji oznacza 100% z studni, sali tradycji i noclegowni. Nie posiadanie w klanie odpowiedniej ilości surki na poczet utrzymania klanu obniżałaby jego kondycje co też oznacza mniejsze dzienne korzyści z budynków klanowych. Możemy nawet zalożyć że dobicie do 0% spowoduje całkowite usunięcie klanu z jego budynkami. Wojny klanowe dzięki temu rozwiązaniu staną się bardzo atrakcyjne, ataki/rajdy skierowane na wrogi klan celem osłabienia konkurenci. 

Wprowadzenie takiej zmiany dała możliwość aktywniejszej gry dla klanowych rzemów po większych eventach. Bo co tacy rzemowie mają do roboty (Zwłaszcza ci nie starający się o żaden event) po postawieniu klanu i wszystkich budynków? Absolutnie nic. 

Zapytacie w takim razie co z graczami fabularnymi? Może dodamy opcje że po mniejszych kosztach można postawić klan fabularny który nie oferuje umocnień, możliwości ataku innych klanów, bez budynków klanowych (no można im zostawić noclegownie). Taka jakby Gildia? Wtedy nie muszą się martwić o utrzymanie klanu, skoro grają fabularnie niech i klan służy tylko fabularnie, taki klan bardziej na papierze.

Ewentualnie myślałem że dodać opcje losowych ataków bandytów na klan celem rabunku jak to ma miejsce w trakcie podróży w grze. Coś co by ożywiło codzienność klanową. 


Co myślicie, co byście zmienili, czy warto w ogóle iść w tym kierunku? 
Pomysł wpadł do głowy pod wpływem chwili wiec z góry przepraszam.

Wydrukuj tę wiadomość

  Różne gry
Napisane przez: karyna2019 - 13-04-2019, 16:09 - Forum: Gry - Brak odpowiedzi

Witam. Jeśli lubicie grać w różnego rodzaju gry (mmorpg,symulacje,gry przeglądarkowe), zapraszam do wspólnej gry i czerpania z niej nie tylko radości ale także nagród i pieniędzy.

Polecam wam stronę [link] http://www.bananki.pl/event/

Możecie świetnie się bawić, zbierać bananki oraz wziąć udział w evencie i walczyć o super nagrody !

Jeśli masz ochotę się zarejestrować i sprawdzić jak to działa, koniecznie utwórz konto używając tego odnośnika-> [link] http://www.bananki.pl/r/00687801/

Wydrukuj tę wiadomość

  Dodawanie tylko bezimiennych chowańców do strażnicy
Napisane przez: Renion - 06-04-2019, 21:49 - Forum: Propozycje - Odpowiedzi (2)

Cześć

Obecnie mój panel dodawania chowańców w strażnicy wygląda w ten sposób.
[Obrazek: ljwp3.jpg]
wszystkie moje chowańce mają ponadawane unikatowe imiona, nie wyświetlane na rozwijalnej liście.

Jednego z czarnych smoków przystosowałem do walki na arenie chowańców.
Posiadam smoki rozpłodowe (mające niskie statystyki) i pozyskane w wyniku poszukiwań, nie rozrodu.
Zarówno arenowego smoka jak i rozpłodowców nie chcę wrzucać do strażnicy ponieważ są zbyt cenne.

Kiedy rozmnożę 100 bezimiennych czarnych smoków i chcę dodać ja do strażnicy to istnieje ryzyko że niechcący garnizon strażnicy powiększy się o smoka arenowego. Raz dodanego chowańca nie można odzyskać ze strażnicy.

Poddaję pod dyskusję któreś z ulepszeń z preferencją pierwszego:
1) Na rozwijalnej liście dodawania do strażnicy, widoczne są tylko chowańce bez nadanego imienia.
2) Imię chowańca przy podawaniu jest widoczne na rozwijalnej liście w strażnicy

Wydrukuj tę wiadomość

  Propozycje zmian dla graczy fabularnych
Napisane przez: Valerie - 26-03-2019, 22:55 - Forum: Różności - Odpowiedzi (3)

Słyszałam, że era się kończy, może więc czas w jednym miejscu zebrać to, co sprawi, że grać się nam będzie dobrze nie tylko przez pw. W grupie siła i każda myśl jest cenna, więc wrzucam temat dla wszystkich, którzy poza mechaniką chcieliby czegoś więcej (zmian w sensie) również w temacie gry fabularnej.

Pomysły będę wrzucać w pierwszym wątku z podpięciem do posta z wyjaśnieniem. Swoje również zbiorę w całość i w najbliższych dniach opublikuję na łamach forum.

Wszystkim, którzy biorą / wezmą udział w dyskusji tutaj oraz w wątku Dlaczego warto pisać sesje na forum, czyli bolączki amoriońskiego eMGie bardzo dziękuję Smile

Wydrukuj tę wiadomość

  Widoczne statystyki strażnicy + info o bestiach
Napisane przez: Szakalina - 26-03-2019, 18:26 - Forum: Propozycje - Odpowiedzi (2)

Cześć,

Strażnica posiada zarówno pulę ataku, jak i obrony - obie wartości liczone na podstawie sumowania statystyk posiadanych w niej jednostek oraz ewentualnie chowańców i weteranów, jednakże żadna z tych informacji nie jest widoczna dla gracza. Wypadałoby zatem, aby się pojawiła, najlepiej w głównym okienku strażnicy. Ewentualnie można rozważyć dodanie kolejnego 'perku', który taką informację by dodawał.
Obecnie kalkulowanie ilości ataku i obrony strażnicy jest proste i zasadniczo jednorazowe, bo jednostki zakupowane za złoto mają niezmienną wartość bazową, a procentowy bonus jest prosty w obliczeniu - tym bardziej nie ma sensu robić tego ręcznie.
Dodatkowym atutem będzie szybsze wyłapanie ewentualnych 'bugów' w rozbieżnościach między siłami strażnic, które pojawiły się w tej erze na początku, a wyłapane i poprawione zostały w połowie ery. Smile

Wydrukuj tę wiadomość

Exclamation Hasła w plain txt
Napisane przez: Pirx - 22-03-2019, 23:45 - Forum: Problemy - Odpowiedzi (2)

Witam, chciałbym zgłosić, że dane użytkowników, przechowywane są w bazie danych w niezabezpieczony sposób (plain txt). Podejrzewam, że twórca/twórcy są tego świadomi i skoro do tej pory nic z tym nie zostało zrobione to pewnie już nic się nie zmieni.

INFO DLA GRACZY!
Polecam wszystkim graczom zmienić hasło do konta w Amorion na takie, którego nie wykorzystujecie w żadnym innym serwisie. W razie włamu do bazy danych takie dane jak hasła nie są w żaden sposób zabezpieczone.

Wydrukuj tę wiadomość

Exclamation Podatność na XSS
Napisane przez: Pirx - 22-03-2019, 23:41 - Forum: Problemy - Brak odpowiedzi

Witam, chciałbym zgłosić, że przez wykorzystywane na stronie rozwiązania, gracze podatni są na atak XSS, z takich miejsc jak profile postaci oraz potencjalnie z wiadomości prywatnych (nie sprawdzone). Jeżeli ta poważna luka będzie potraktowana poważnie mogę podać administratorom więcej informacji w wiadomości prywatnej.

Wydrukuj tę wiadomość

  [Problemy w Eastrock] Zbiórka w Arrakin
Napisane przez: Voreno - 16-03-2019, 20:35 - Forum: Sesje - Odpowiedzi (28)

Zima miała się ku końcowi a jak dostaw nie było tak nie dalej nie ma. Margrabia Arrakin szesnasty dzień miesiąca Ches jako miejsce zbiórki dla wszelkich śmiałków którzy mieliby wybrać się do osady górniczej Eastrock. Śmiałkowie mieli zebrać się w obszernym hallu ratusza miasta i czekać na informacje od herolda albo od samego margrabiego. Co ciekawe wśród zebranych krążyły wciąż nowe plotki na temat problemów z surowcami.
Podobno margrabia wysłał gońca do Eastrock w celu dowiedzenia się jak wygląda sytuacja. Goniec do dzisiaj nie wrócił. Podejrzewano że z powodu srogiej zimy wszelkie szlaki zostały zamknięte lecz teraz kiedy powoli nadchodzi odwilż wciąż nikt z gór nie przychodzi. Powiadają że w górach nie jest już bezpiecznie.
Plotki plotkami lecz żadnej oficjalnej informacji wszelcy śmiałkowie jeszcze nie otrzymali. Wszyscy niecierpliwie czekali na wystąpienie herolda albo margrabiego i tylko każdy spoglądał na siebie uważnie z kim to przyjdzie współpracować.

OT:
Kolejny odpis 19 (wieczorem) albo 20 marca (rano). Do tego czasu jeszcze jest możliwość dopisania KP do kart. Po kolejnym odpisie częstotliwość odpisów się zwiększy.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dlaczego warto pisać sesje na forum, czyli bolączki amoriońskiego eMGie.
Napisane przez: Valerie - 08-03-2019, 18:52 - Forum: Różności - Odpowiedzi (33)

Generalnie zauważyłam, że znakomita większość Amoriońskich graczy nie sesjuje globalnie. Mogę tylko domyślać się, że bierze się to z wielu powodów i zapewne, gdybym zaczęła je wymieniać, to post zrobiłby się przydługim i nieco monotonnym zlepkiem żali i bolączek każdego fabularsa.

Jak kilka osób jednak już zdążyło zauważyć (a może więcej niż kilka, tylko nie chcą się przyznać), jedną z pierwszych sesji założyłam w panelu sesyjnym w grze, a drugą na forum. Dlaczego tak? Jeśli ktokolwiek z Was, chociaż raz brał udział w sesji w grze, to zapewne wie, o co chodzi. Panel jest wysoce niefunkcjonalny, a to tylko przeszkadza i to nie tylko prowadzącemu rozgrywkę, ale przede wszystkim graczom.

Zawsze wychodziłam z założenia, że TO JEST ZABAWA. W jakim stopniu każdy z nas bierze ją do siebie, to inna sprawa, ale sesjowanie, czy w ogóle granie online powinno być zabawą. Stąd pomysł założenia drugiej sesji na forum. Początkowo myślałam, że po prostu porównam oba miejsca i nie ukrywam, zachęcę trochę Was - gracz, do tego, żebyście forum odwiedzali troszkę częściej.

To, że druga sesja jest na forum nie znaczy, że ta pierwsza jest zła - wręcz przeciwnie. Ale ja wiem i gracze wiedzą, że mogłaby być jeszcze lepsza, zarówno pod względem wizualnym, jak i po prostu ciekawsza technicznie.

Pisanie na forum wbrew pozorom nie jest takie złe, jeśli się już przełamiesz i postanowisz pokazać się od tej strony szerszej publice. No bo nie czarujmy się - sesja na forum, którą mogą zobaczyć i skomentować wszyscy, czy też sesja globalna w sesjowisku w grze to nie to samo, co pisanie pw. I nie umniejszam tutaj takiej gry - wręcz przeciwnie - sama piszę prywatne sesje o różnym charakterze, ale jednak gracza najlepiej poznaje się wtedy, gdy można zobaczyć, jak radzi sobie w większym gronie. 

Zebrać kilka osób, które nie boją się "wystawić" na oczy czytających i oceniających to spore wyzwanie - nawet dla dobrego MG. Cieszę się zatem, że przy sesji w grze nie było większych problemów. I tak - do sesji na forum też zebrała się grupa chętnych, więc i tutaj uda się rozpocząć zabawę.

Ale za tym idzie kilka słów wyjaśnień: JAK GRAĆ NA FORUM? CZYM JEST SESJA NA FORUM? JAK PISAĆ POSTY NA FORUM?

Wbrew pozorom sesje na forum nie różnią się niczym dla graczy od sesji w grze. No, może są ciekawsze, bo treść można sobie w dowolny sposób "upiększać", no i co najważniejsze - edytować.
Tak naprawdę nikt nie powiedział, że posty na forum muszą mieć objętość rozdziału książki i nikt też nie każe nikomu rozpisywać się tak, by zabrakło miejsca dla innych... (Jest to tak samo możliwe, jak trzaśnięcie drzwiami obrotowymi w internetach). Sesję na forum prowadzi się niemal identycznie, jak każdą inną. Różnica jest znacząca, jeśli porównamy nasz panel sesyjny i forum pod kątem możliwości technicznych. Z jednej strony mamy pustynię, a z drugiej rafę koralową - tak mniej więcej.
Kiedyś usłyszałam, że sesji na forum nie należy się bać, bo jeśli trafi się dobry MG i ciekawi gracze, to można się doskonale bawić. I rozwinąć warsztat pisarski. Sama uczyłam się w ten sposób, odkrywając różnice między czatowaniem, a pisaniem nieco dłuższych wypowiedzi, nad którymi można się zastanowić, i które można edytować.


Miałam okazję z kilkoma osobami grać prywatnie, obserwowałam też sesję Via Nocturna i wiem, że wielu graczom się ona podobała. Nie wiem jednak w czym tkwi problem i jak rozwiązać kwestię braku sesyjnej aktywności na forum. Pomóżcie komentarzami, bo tylko razem uda się coś zmienić.

Wydrukuj tę wiadomość