Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PvP] Poprawa czytelności raportów
#6
Wszystko zależy od tego, czy raport jest identyczny dla atakującego i obrońcy, ale zakładam, że nie(teoretycznie inne tematy wiadomości, ale to może być mylna sugestia). Gdyby był podział na rundy, to mogą zniknąć kolorki, bo w raportach dla obrońcy są one odwrócone, co jest imo bez sensu. Jeżeli atakujący i obrońca dostają taki sam raport, to tak byłoby najwygodniej, jeżeli zaś są to różne kolorystycznie raporty, to kolory powinny zostać odwrócone.

Hastin- z racji wiecznego podejścia na amo, że to tylko kosmetyka, amoriony są toporne pod kątem wyglądu, podstawowych mechanik(przekazywanie mikstur i surowców po 1 typie na raz...) i wielu innych rzeczy. To są drobne zmiany, które poprawiają czytelność i które bez problemu mogą być wprowadzane w trakcie ery. W tym momencie chcąc policzyć, ile rund wytrwałem w trakcie walki, to zamiast spojrzeć na szybko, to siedzi i liczy się linijki tekstu, a potem przelicza przez bilans ataków, by to ocenić, co jest zwyczajnie upierdliwe.


Wiadomości w tym wątku
[PvP] Poprawa czytelności raportów - przez Nithrom - 29-03-2021, 11:17
RE: [PvP] Poprawa czytelności raportów - przez Nithrom - 31-03-2021, 13:25

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości