Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zmiany w balansie ras/klas - podsumowanie IA
#3
(29-07-2021, 19:55)Zielmitr napisał(a): Człowiek: Wszystkie wymienione bonusy czy wybrane z nich? Dla maga też? (kwestia czy przelicza też obronę z SW?)
W zależności co zostałoby paladynowi jako paladynowi, to moglibyśmy go nie zobaczyć, bo trochę apków oraz lepszy bless mógłby nie wygrać z innymi klasami, gdzie dostaje dodatkowe + do statystyk/PvP.
Wszystkie wymienione bonusy, ale wyłącznie dla klas WB/ST.
Czyli Wojownik/Łowca/Barbarzyńca dostają:
Premia 10% do obrony oferowanej przez ekwipunek.
Premia 5% do ataku w PVP jeśli używa broni do walki wręcz.
+0.5 do przyrostu siły oraz zręczności oraz wytrzymałości za 1 AP
Paladyn ma na wyłączność:
Ograniczenie charakteru postaci do Anielskiego oraz Diabolicznego
Koszty leczenia oraz wskrzeszenia w szpitalu miejskim zmniejszone o połowę.
"Boskie względy": dodatkowy przyrost w postaci 10 punktów wiary dziennie
Począwszy od 250 poziomu paladyn otrzymuje co poziom dodatkowe 9 Astralnych Punktów.
Błogosławieństwa mają w przypadku paladyna 2,5x większą siłę i dwukrotny koszt.

Gdzie realnie tylko dwa ostatnie mają większe znaczenie. Wydaje mi się, że pierwsze 3 bonusy mogą zachęcić do testowania w szczególności wojownika człowieka, ale nie wydaje mi się, by miał być z tego powodu OP.

(29-07-2021, 19:55)Zielmitr napisał(a): Jaszczuroczłek: To łowca ma mieć podniesioną trutkę czy jaszczur jako rasa? Podniesienie Hp by zamienił się miejscami z obecnym kraś/barbem?
Docelowo chciałem podnieść łowcy trutkę do poziomu obecnego jaszczura, a jaszczurowi jeszcze lekko podbić. Wątpię, by z tym boostem do HP był mocniejszy od obecnego krasia, bo jednak 3 AP za siłę + brak opcji na trening to spora różnica.

(29-07-2021, 19:55)Zielmitr napisał(a): Elf/Czarnoksiężnik: Masz na myśli, że dostaje z ekwipunku 20% więcej czyli zamiast 1k->1,2k czy po prostu mocniej umagicznia przedmioty, ale limity są te same?
Szybkość jak u maga elfa.
Mocniej umagicznia przedmioty, ale limity są takie same. Nie wydaje mi się to super boostem, ale aktualnie nie mam alternatywnego pomysłu (może poza treningiem speeda tańszym niż 0.2 xd).

(29-07-2021, 19:55)Zielmitr napisał(a): Wampir: znerfiłbym go. W moim odczuciu jest przynajmniej drugą najsilniejszą rasą zaraz za krasiem, różniąc się łatwością gry lub wymaganiami czasowymi. Mała próbka graczy ładnie przykrywa jak silny jest. Nie mówię o potężnych nerfach, coś z cyklu:
-Ograniczyć expa z gryzienia
-brak wskrzeszania się bez straty expa
-lekki nerf wampiryzmu lub brak bonusu do trafienia w PvM
Wampir ma gorsze statystyki do expienia, ale ilość jego bonusów pozwalają mu to omijać dosyć długo.
Ogólnie rzecz biorąc pomyślałbym w ogóle nad wyłączeniem expa za gryzienie / złodziejstwo, ale ja ogólnie jestem negatywnie nastawiony do bonusów dających przewagę przy herosie.

(29-07-2021, 19:55)Zielmitr napisał(a): Czarnoksiężnik: hp z many? Stawiam, że to brak autoleczenia maga najbardziej boli chętnych na czarnoksiężnika, a przyzwyczajonych do gry magiem.

A tutaj miło, gdyby wypowiedzieli się magowie. Ja zakładam, że to kiepski unik i brak speeda najbardziej ich odstrasza.


Wiadomości w tym wątku
RE: zmiany w balansie ras/klas - podsumowanie IA - przez Shade - 31-07-2021, 12:34

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości