Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poprawki do maga
#3
1. To lepszy elf mag z bonusem do expa, bo bonus do eq da się zmarginalizować, mając w klanie jednego takiego maga dla innych.

2. Czy to nie ta stara koncpecja, która realnie zwiększała pulę hp? Kiedyś chyba dawałeś podobne coś dla krasia i do tego się sprowadzało. Czyli  kraś mag ma X defa, dostaje X+100 obrażeń, a z redukcji 20%, czyli otrzyma 80 dmg, czyli jakby za każdym otrzymanym otrzymanym ciosem miał hp+% max hp. Czy to nie ta koncepcja?

3. Czy bonus w PvE to nie nerf tego jaszczura maga? Bo generalnie chcemy by mobek był 4x szybszy,  i istnieją scenariusze, gdzie szybciej sobie przerywasz możliwość expienia niż inni robiąc szybkość. Czy kara zabiera unik przeciwnikowi?

4. Czy dobrze rozumiem, że wampir mag zyskiwałby do swojego speeda % ,szybkości oponenta? dużo z szybkich, gorsze z małych. Bonus speed daje unik?

Nie jestem u siebie, stąd nie powiem z głowy jak dużo na apkach tracą wampir/jaszczur, ale bonusy ich raczej od tego nie uratują.

Piękno maga polega, że jedyne różnice na rasach poza wampirem/jaszczurem, są w rasach/bonusach rasowych. Nie wiem czemu wampir ani jaszczur nie zyskał tego uniwersalizmu, ale z mojego punktu widzenia, ich dół w magu jest konieczny. Ponieważ gdyby byli równi w int/sw zjedliby innych magów rasowym bonusami i apkami. Przed Ne były propozycje dla buffa maga, ja swoje przedstawię niedługo. Magowi są potrzebne zmiany, ale sporo z nich nie będzie stricte maga, ale w zmianach do ukształtowania lepszej mety dla buildów, które generalnie nie bazują na trenowaniu 20-50k speeda.

Bo dla potencjalnie prostych do zrobienia grywalnych na magu ras: Człowiek,Elf,Hobbit, Krasnolud, Gnom, tylko 1 zrobi szybkość.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Poprawki do maga - przez Nithrom - 29-01-2018, 00:19
RE: Poprawki do maga - przez Nerph - 20-07-2018, 13:46
RE: Poprawki do maga - przez Zielmitr - 20-07-2018, 15:30

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości