Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noclegownia
#4
Jeżeli chcemy istnienia niezrzeszonych graczy osiągających wyniki takich jak w klanach, to musiałaby pójść seria zmian.

Noclegownia 1 dnia zabije kosztami. Potem zabijają kosztami muzea/leśna fontanna, gdzie i tych nie zawsze wszyscy skorzystają równie szybko jak w klanach. Nawet jak rozwiążemy ten problem to pojawia się drugi natury znaczącej.

Generalnie osiągalne granie samemu są 4 "profesje", góra 5. (jak się ma przypadkiem kogoś kto dorzuci grosika lub "pomurzyni")

-Hodowca,górnik,drwal,stolarz i z walczących mag.

Reszta jest niedochodowa lub za droga by konkurować z klanami.

Można iść w tym kierunku, ale po prostu z klanów nie wszyscy mieliby szanse uciec na bycie samemu, kowal kosztuje, walczący bez eq nie istnieją, alchemik/zielarz się nie rozwinie sam wystarczająco.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Noclegownia - przez Ranmir - 27-07-2018, 23:20
RE: Noclegownia - przez Nithrom - 28-07-2018, 15:20
RE: Noclegownia - przez Nerph - 28-07-2018, 21:55
RE: Noclegownia - przez Zielmitr - 30-07-2018, 18:46
RE: Noclegownia - przez Ranmir - 31-07-2018, 02:04
RE: Noclegownia - przez Zielmitr - 31-07-2018, 15:39
RE: Noclegownia - przez Ranmir - 31-07-2018, 16:19
RE: Noclegownia - przez Ranmir - 28-09-2018, 14:02
RE: Noclegownia - przez Nerph - 01-10-2018, 19:53
RE: Noclegownia - przez Ranmir - 01-10-2018, 20:53
RE: Noclegownia - przez Tarlyn - 08-10-2018, 17:14
RE: Noclegownia - przez Nerph - 08-10-2018, 22:13
RE: Noclegownia - przez Tarlyn - 08-10-2018, 22:17
RE: Noclegownia - przez Zielmitr - 08-10-2018, 22:22
RE: Noclegownia - przez Ranmir - 08-10-2018, 22:59
RE: Noclegownia - przez Nerph - 09-10-2018, 23:18

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości