Starożytna rasa, według samych Elfów najstarożytniejsza, najwspanialsza i najpiękniejsza. O tym, że najmądrzejsza wspominać nie trzeba, wystarczy spytać się o to pierwszego lepszego Elfa. Elfy zasiedlają wiele krain, pochodzą jednak prawdopodobnie z jakiejś leśnej krainy, gdyż właśnie ukryte w półmroku lasu czują się najlepiej. Smukłe elfickie sylwetki, ubrane na zielono, są często niewidoczne. Tak ukryte Elfy mogą niepostrzeżenie ostrzelać każdego wroga, gdyż od dzieciństwa (które, podobnie jak całe elfie życie trwa bardzo długo) uczą się posługiwać wszelkiego typu łukami. Skryty tryb życia elfich atenatów, a także obecne nieomal powszechnie w tym plemieniu zdolności magiczne powodowały często scysje z innymi ludami (zwłaszcza z Krasnoludami), a także szereg niepochlebnych opinii, nieraz godzących w dumę Elfów. Tymczasem Elfy bardzo często znajdują radość nie w wojaczce, a w organizowanych z byle powodów uroczystościach, w tworzeniu przepięknych dzieł sztuki, układaniu pieśni i wierszy oraz w tańcu przy świetle księżyca, który niezmiernie kochają. Według Krasnoludów nie mają poczucia humoru.
Punkty życia:
15 startowych
10 przy awansie na kolejny poziom
Cechy specjalne:
"Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many oraz mocy umagicznianych przedmiotów.
Premia do zielarstwa w wysokości 1/45 inteligencji.
Elf mag oraz elf czarnoksiężnik posiadają 3.5 szybkości z ap.
Podrasy elfów: Drow, Leśny Elf, Wysoki Elf mają charakter wyłącznie fabularny.
Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Zręczność: 10
Rzucanie czarów: 5
Strzelectwo: 5
AP:
+2 do siły
+2 do wytrzymałości
+4 do zręczności
+3 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,04 siły
0.2 energii za 0,04 zręczności
0.4 energii za 0,04 wytrzymałości
0.2 energii za 0,04 szybkości
0.3 energii za 0,04 inteligencji
0.3 energii za 0,04 siły woli
Punkty życia:
15 startowych
10 przy awansie na kolejny poziom
Cechy specjalne:
"Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many oraz mocy umagicznianych przedmiotów.
Premia do zielarstwa w wysokości 1/45 inteligencji.
Elf mag oraz elf czarnoksiężnik posiadają 3.5 szybkości z ap.
Podrasy elfów: Drow, Leśny Elf, Wysoki Elf mają charakter wyłącznie fabularny.
Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Zręczność: 10
Rzucanie czarów: 5
Strzelectwo: 5
AP:
+2 do siły
+2 do wytrzymałości
+4 do zręczności
+3 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,04 siły
0.2 energii za 0,04 zręczności
0.4 energii za 0,04 wytrzymałości
0.2 energii za 0,04 szybkości
0.3 energii za 0,04 inteligencji
0.3 energii za 0,04 siły woli